Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

uh kaksna tema spet. no moje izkusnje so pa take, tankam vse povsod narejenih mam skoraj 200 000 nikoli nisem imel tezav y ravnimi filtri in karkoli drugega. par let nazaj je bilo v makedonij krepko pod -15 ponoci tudi -23 sem izmeril zato da mi ne bi nafta zmznala sm na poln tank dolival se 2l bencina. letos sm celo 2 tanka prevozu s kurilcem ne da sm sparal zgolj zaradi firbca in stave. pri meni ni bilo nikoli DPF EGR itd. sam dizla je pa treba vozit in ne se jajcak po cesti. 

 

pa lep dan

www.trziskisladoled.si

Napisano

Iceman, vse si povedal - vse ostalo brez dokazov in testiranj kvalitete je pa pa? bolj stvar osebne percepcije. Je pa res, da deset let in ve? nazaj je bilo nekaj primerov te?av in takrat si je Petrol prislu?il veliko ?rno piko (predvsem zaradi obvezne uporabe biodizla), ki se ga dr?i ?e danes - verjetno neupravi?eno.

33112_1.png

Napisano

Saj ne vem, a je za sem ali za med vice:

 

post-5658-0-46052200-1457686460.jpg

 

Se pravi bi iz moje BTjke dobil ven okoli 450 KM...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje za strokovnjake.

 

Imam kar precej?njo koli?ino starega olja.

 

No, naj najprej to?no razlo?im, kaj je to staro olje: gre se za motorno, hipoidno in kompresorsko olje, ki ?e nikoli ni bilo v uporabi. Je ?e v originalni embala?i. Embala?a je bila odprta, iz nje izto?ena potrebna koli?ina, ostalo pa spravljeno "za vsak slu?aj". Nekatera teh olj so stara ?e skoraj 10 let. Vsega skupaj pa je okoli 50 litrov.

 

Torej, pri?el sem na idejo, da bi na vsakih 50 litrov nafte v BTjko nalil ?e liter olja.

 

Zdaj pa vpra?anje: lahko nastanejo kak?ne te?ave zaradi tega? Dobro, za motorno olje vem, da ne bo te?av. malo bolj bo podmazalo injektorje in ?rpalke, mogo?e malo bolj pokadilo in to je to. Kaj pa hipoidno olje in olje za kompresorje?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Jest nebi reskiral. Za 5? dobis liter original mazda olje in se pac ne splaca. Vsaj po moji logiki. To staro olje pa lepo recikliraj pa je.

Napisano

?e ima? kak?enga startga golfa dizel al pa staro me?ko potem go for it. Pri sodobnih dizlih pa ni za reskirat, ker bo zaradi zjebanih injektorjev ?koda veliko ve?ja kot je morebitni prihranek.

33112_1.png

Napisano

Jest nebi reskiral. Za 5? dobis liter original mazda olje in se pac ne splaca. Vsaj po moji logiki. To staro olje pa lepo recikliraj pa je.

 

Mislim, da se nismo dobro razumeli: tega olja ne bi uporabil za mazanje motorja. Tja gre res to, kar ti pi?e?. Za 5? po litru originalno Mazdino in konec.

 

To staro olje bi jaz me?al v nafto in ga skuril med delom. Z motornim sem to ?e po?el, enostavno na 50 litrov nafte liter motornega (pa saj ga nikoli ni toliko ostalo, ampak nekako v tem razmerju) in je zadeva ?la lepo skozi. Ne vem pa, kaj bo naredilo kompresorsko in hipoidno olje? Je tu kdo kak?ne petrokemi?ne stroke ali kaj podobnega?

Za?ne? se ogrevat na kurilno olje, pa not zme?a?.

 

BTW, ni BTjka tudi na kurilca?

 

Da bi se sredi gozda ogreval na kurilno olje... Nisem ?e pri?el na to idejo, no... Vseeno mislim, da me polena pridejo ceneje...

 

In ne, BTjka NI na kurilno olje! izpu?na cev je rde?a od... od... od... od odseva pri son?nem zahodu... sramezljiv

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.