Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V ponedeljek sem imel avto na rednem servisu (pri Pelkotu) kjer se je naredil mali servis, menjalo zimske gume za letne (iz 16" na 18") ter menjalo predne diske + plo??ice.

 

V torek ko grem prvi? v LJ na avtocesti opazim, da avto precej vle?e v desno. Spusti? volan avto instant za?ne vozit na desno. PRvo sem seveda pomislil, da volan zopet sam zavija (http://www.mazda-si.net/topic/11928-volan-se-sam-obra%C4%8Da-v-desno/). Avto sem popoldne dvignil na 2 dvigala, da so bile prednje gume od tal in testiral....volan pri miru.

 

Torej se je lahko optika zjebala med manjavo diskov ter gum, ali je zopet kaj z volanom?

Napisano

Kak?na je obraba gum ki si jih dal gor. je enakomerna obraba ...?  da bi se kar tako raz?telala optika pri menjavi diska  nemogo?e. 

Jaz bi najprej preveril tlak v gumah nato obrabljenost potem pa bi se posve?al cesti in bi to sprobal  na drugi cesti. potem pa morda optika.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

V ponedeljek sem imel avto na rednem servisu (pri Pelkotu) kjer se je naredil mali servis, menjalo zimske gume za letne (iz 16" na 18") ter menjalo predne diske + plo??ice.

 

V torek ko grem prvi? v LJ na avtocesti opazim, da avto precej vle?e v desno. Spusti? volan avto instant za?ne vozit na desno. PRvo sem seveda pomislil, da volan zopet sam zavija (http://www.mazda-si.net/topic/11928-volan-se-sam-obra%C4%8Da-v-desno/). Avto sem popoldne dvignil na 2 dvigala, da so bile prednje gume od tal in testiral....volan pri miru.

 

Torej se je lahko optika zjebala med manjavo diskov ter gum, ali je zopet kaj z volanom?

Ja normalno a ne, saj po menjavi diskov in ?e samih gum je optika vsaj priporo?ljiva, ?e ne obvezna....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Obrabo je te?ko karkol videt po cca. 150km. Bom preveril tlak, druga?e pa tako kot jures priporo?a optika.

Napisano

To pa ne verjamem, da bi moral optiko delat po menjavi gum no. Meni so jo delali po menjavi volasnke letve, to je drugo. Tudi zaradi menjave diskov ?e nikoli ni bilo potrebno delat optike.

 

P.S.

A cesta je bila ravna, brez kakih kolesnic?

Napisano

To pa ne verjamem, da bi moral optiko delat po menjavi gum no. Meni so jo delali po menjavi volasnke letve, to je drugo. Tudi zaradi menjave diskov ?e nikoli ni bilo potrebno delat optike.

 

P.S.

A cesta je bila ravna, brez kakih kolesnic?

Vsaka menjava gum prinese spremembe....na seatu sem jo od julija delal ze 3x, predvsem popravki volana, avto nikoli ni zanasal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede na to da dnevno delam vo?no vrhnika->lj in potem lj->vhrnika je nekako vedno ista cesta. Volan je pa itak levo ?e ho?e? it naravnost.

 

Bom ?u kmalu na optiko pa bodo popravili ali pa povedali kaj je in grem potem k Pelkotu.

Napisano

Preveri tudi kako so gume scentrirane.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Preveri tudi kako so gume scentrirane.

Khm...to je pa pelko urihtal. Je dal stare letne dol, pa novo gor pa centriral pa vse. Trese ni? ne.

Napisano

Ce ti gre avto naravnost volan je pa postran je to samo za naravnat. Klasika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja samo a ni tako da v tem primeru bi moral avto vedno it naravnost (in volan ostat postran), ne da ko spusti? volan gre desno  :huh:

Napisano

Ne ker se to stela s navojno palico na bsaki gumi posebej ki je verjetno samo na eni strani in ne more it naravnost (ena guma vlece ven)

 

V glavnem pejd na optiko....:).

 

Jaz sem se ze tolikozverziral da po menjavi gum sam poravnam volan. Te navojne palice so kontra - ker pride na notranji (zadnji) del roke, se pravi ce bos palico podaljsal bo v bistvu gumo obrnilo na notri, ce pa skrajsas pa na ven. A ker se vsako posebej lahko hitro naredis stalo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je to Mazda 1.generacije? ?e je potem je to stara in poznana te?ava.

Namre?,pri prehodu na ve?jo dimenzijo felten,se je dogajalo,da avto v?asih vle?e v levo (anle?em v desno).

Razlaga naj bi bila ta, da naj bi postal volanski mehanizem bolj ob?utljiv in ker cesta ponavadi visi od stedine proti robu cesti??a tudi avto sili proti robu.

Baje naj bi popravek optike pomagal.

 

 

Napisano

no tako nekako sem si jaz razlagal zaradi ceste  ......

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mazda je 2009 letnik (se pravi 2. generacija).

 

Verjamem da res malo potegne, samo tole je kar precej ekstrem. Bom ?u na optiko.

Napisano

sporo?i

 

?eprav se mi zdi ?udno, da bi to vplivalo je vseeno marsikaj mo?no.

 

Druga?e pa ?e glih nisi konj in ne udriha? po diskih pri menjavi ne bi smel raz?telat optike.

33112_1.png

Napisano

Ja normalno a ne, saj po menjavi diskov in ?e samih gum je optika vsaj priporo?ljiva, ?e ne obvezna....

Optika obvezna po menjavi zavornih diskov??? WTF. :blink:  Ta je pa nova.

Optiko se dela v primeru,da se opravlja delo na krmilnem mehanizmu(amortizerji,roke,kon?niki,volanska letev).

Napisano

Optika obvezna po menjavi zavornih diskov??? WTF. :blink: Ta je pa nova.

Optiko se dela v primeru,da se opravlja delo na krmilnem mehanizmu(amortizerji,roke,kon?niki,volanska letev).

Vsak po svoje....recimo da so bili prejsnji ukrivljeni, recimo da so jih morali z macolo dati dol.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ukrivljeni so zih bli ker je kar lepo treslo ob bremzanju.

 

Kje priporo?ate optiko? Slu?bo imam blizu Stipi?a v LJ. Kar berem pravijo da je ok.

Napisano

Kadunc iz Grosupelj je fajn mojster!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kadunc iz Grosupelj je fajn mojster!

Mojster je mo?akar ki dela optiko, ne Kadunc  :D

Drga? pa so dobri. Sem peljal ?e ene tri avte tja.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.