Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Groza res - k avtoodpad zgleda :(

 

 

Jaoooo, dva mrtva ker sta ?la ven iz avta in se nisto mogla izogniti drugim avtomobilom. :( ...videna tudi ena modra Mazda 3.

 

..danes ko sem se vra?al iz Vranskega na izhodu iz Dom?ale, plavi Peugeot postavljen po?ez ?ez prehitevalni pas z zadnjim delom v ograji. V tem primeru pa res ne vem kaj je ?enska po?ela v avtomobilu in telefonarila ker bi se ji lahko nekdo en dva tri v bok zaletel. Res ni nekega pametnega nasveta kdaj v avtu ostat in kdaj it ven. Pomoje da ?e je vidljivost dobra in vidi? ?e kdo leti proti tebi je bolje da se sam prime? in po?aka?, ?e res ni mo?nosti zbe?ati, v kolikor pa vidi? da je nekdo ?e dale? pa hitro ven pa za ograjo in seveda prej zavarovati avto. Zadnji? sem pa videl na dolenjski avtocesti kako je ?ofer avtobusa poslal vse potnike za ograjo in na hrib, sam in ?e nekdo pa sta menjala gumo na odstavnem pasu...tole je pa res pohvala za njega.

Napisano

jaz bi prepovedal vo?njo pozimi z avtomobili ki nimajo ABS sistema...

 

Kokr vem u dolo?enih razmerah, ti ABS edino ?koduje, ne da te prej zaustavlja, je pa jasno veliko odvisno tudi od izku?enosti ?oferja! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz bi prepovedal vo?njo pozimi z avtomobili ki nimajo ABS sistema...

 

ABS je uporaben le ?e ima ?ofer sposobnost manevriranja v kriznih situacijah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta je malo huda. Ker, ?e se pelje? 50km/h po AC kjer v megli ne vidi? ve? kot 5 metrov ti noben ABS ne pomaga.

 

v takih razmerah ti lohk ABS v?asih ?e slab? nardi

Napisano

Na posnetku pa glih Laguna skoz v prvem kadru! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

v takih razmerah ti lohk ABS v?asih ?e slab? nardi

 

Ja res, ?e je na cesti 5cm snega in je megla srednje izku?en voznik v krizni situaciji in bo prvo kar bo naredil polno stopil na bremzo da bodo zablokirala vsa 4 kolesa in ga bo samo noslo...

 

situacij v katerih ABS ?kodi je procentualno tolikokrat manj da to ni noben argument da bi moral biti po?asi ?e obvezen

 

sej tut ESP ti v kak?ni situaciji naredi ve? ?koda, pa tudi airbag pa tudi varnostni pas.. pa so ?e vedno obvezni

Napisano

Ja res, ?e je na cesti 5cm snega in je megla srednje izku?en voznik v krizni situaciji in bo prvo kar bo naredil polno stopil na bremzo da bodo zablokirala vsa 4 kolesa in ga bo samo noslo...

 

situacij v katerih ABS ?kodi je procentualno tolikokrat manj da to ni noben argument da bi moral biti po?asi ?e obvezen

 

sej tut ESP ti v kak?ni situaciji naredi ve? ?koda, pa tudi airbag pa tudi varnostni pas.. pa so ?e vedno obvezni

 

jp res je, ?ist odvisn od situacije

Napisano

Ja res, ?e je na cesti 5cm snega in je megla srednje izku?en voznik v krizni situaciji in bo prvo kar bo naredil polno stopil na bremzo da bodo zablokirala vsa 4 kolesa in ga bo samo noslo...

 

situacij v katerih ABS ?kodi je procentualno tolikokrat manj da to ni noben argument da bi moral biti po?asi ?e obvezen

 

sej tut ESP ti v kak?ni situaciji naredi ve? ?koda, pa tudi airbag pa tudi varnostni pas.. pa so ?e vedno obvezni

 

 

ABS JE ze sedaj obvezen... menda za vsa vozila od letnika 2008 dalje ... ESP pa zaenkrat se NI obvezen, naj bi pa bil od 2012 dalje ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?al se bo moralo zgoditi ?e nekaj tak?nih masovnih tr?enj, preden bodo na?i vrli profesionalci (uporabniki cest) ugotovili, da 2 m varnostne razdalje pri 120+km/h pa? ni dosti, da bi se ?lovek lahko sploh dotaknil zavore, kaj ?ele ustavil.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja sam je hatchback. ?zmeden? TIle avti so vsi totalka ampak me zanima koliko teh bo spet na cesti. :whatever:

 

Verjamem, da veliko, to bojo nekak skupaj sklamfal, ?e po mo?nosti kaj zaslu?il, nakonc bo avto spoliran in se bo kterga nategnil u smislu; nikoli po?kodovan, 1.lastnik itd.! :hudicek:<_<

 

P.S. - Simon, u bistvu je tista Laguna ?e bolj Hatchback kokr fabr?ko! :P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?al se bo moralo zgoditi ?e nekaj tak?nih masovnih tr?enj, preden bodo na?i vrli profesionalci (uporabniki cest) ugotovili, da 2 m varnostne razdalje pri 120+km/h pa? ni dosti, da bi se ?lovek lahko sploh dotaknil zavore, kaj ?ele ustavil.

 

Bom dal kar copy/paste svoje izjave iz drugega foruma:

Da ne bo kdo zdaj doktoriral iz tuje nesre?e no. ?e bi se zaletela 2 bi res lahko rekli, da je bil nekdo izmed niju bedak. Tule je pa ?ista bedarija kriviti vse. O?itno je bil splet okoli??in tak kot je bil in se je zgodilo kar se je. ?e mene vpra?ate nih?e izmed nas tule, ki komentiramo ne bi u?el tejle nesre?i, ?e bi bl nekje vmes ali pa zadnji. ?e bi se pa ?e kdo ustavil bi pa vanj priletel nekdo in porinil naprej v koga. Pomoje se nekateri ne zavedate kako je tole pokalo in najbr? se je zgodilo zelo hitro.

 

 

Jaz si pa upam staviti, da je ve?ina vozila 110 ali manj! Takole ko se vozim po AC in dam naprimer tempomat na 120km/h sem ?e vedno med najhitrej?imi. In 110km/h in 3s varnostne ti, ko naleti? na tako meglo bolj malo pomagajo.

Napisano

Bom dal kar copy/paste svoje izjave iz drugega foruma:

 

 

Ne re?em, da nima? prav. ?al pa je na?a avtoestna kultura na nivoju ?obana, k ?e za nogavice ni sli?al. Povej mi, kdaj je v jutranjih gne?ah razdalja ve?ja kot za en avto? Nikoli, ker noben no?e, da mu kdo vmes zapelje. Taka kultura ostane tud, ?e pride? v meglo. In takrat poka. Ne, jaz se nikakor nebi ognil, priznam. To pa zato, ker bi me nabasali od zadaj. Samo upam lahko, da bi pre?ivel. Ampak majmunom od zadaj ne more? ni?esar prepre?it. 2 m je njim dovolj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

v takih razmerah ti lohk ABS v?asih ?e slab? nardi

 

To se pa tako moti? da se bolj nebi mogel, mora? ga pa znati uporabljati (da ne govorim koliko se jih je ustra?ilo ko je za?elo pokati pri kolesih). Tudi sam nisem vedel kaj vse se lahko pri?akuje od njega, da ne govorim o DSC-ju pri Mazdi. Na Vranskem je bil en brez ABS (razmere veste kak?ne so bile v?eraj) in je vozil z 10-15km/h manj na oviro in res te?ko te?ko kontroliral avto, zavorna pot kar dalj?a. Glede DSC-ja mi je in?truktor dovoli pri spodna?anju zadka (prekrmarjenju), ga grem pri 55 km/h z in brez, s tem da sem popravljal samo volan, brez brezme in brez gasa (ko je vklopljen bi moral oboje uporabljati da bi lovil avto). No in pri vklopljenem DSC sem avto skoraj brez problema ulovil...da pa ne govorim kako je bilo brez....cel lunapark, na za?etku sem ga ujel, potem je pa samo letel v tri krasne. Na koncu je nekako takole bil komentar da elektronika + pravilen odziv ?oferja je zmaga in se da marsikaj re?iti. Imam film?ke samo pomoje se jih ne da na forum prilepiti..

Napisano

bravo. :bravo:

A ni bilo pri tanovem ferrariju tako da voznik ni mogel testnega kroga odpeljat brez elektronike tako hitro kot z elektroniko?

 

Jest: ja, mislil sem ABS kot del obvezne opreme po?asi, se pravi brez njega pozimi = no-no.

Oz obvezno opravljen te?aj varne vo?nje v vozilu brez ABSa.

Nikakor ne brez vsega.

 

 

Sej je lepo bit oldschool pa to samo po snegu jaz tut pogre?am kak sistem proti zdrsu...

Fotr gaje z volvotom zadni? izklopil pa se malo jajcal (pa ma 4x4, avtomatik) pa ga je kar hitro oddrsalo. :)

Napisano

ABS je zakon, le zakaj je v moto?portu prepovedan :P

 

Zato ker se moto?port ne dogaja vsakodnevno na obi?ajni cesti in tam kot vidi? dejansko vozijo na meji zmogljivosti, da ne govorimo da je vse kontrolirano s strani voznika ki je profesionalec, sploh se pa ne da primerjati F1, rally-kjer avto kontrolirano spravi v prekrmarjenje da hitreje ovinke spelje ipd., z navadnimi avtomobili in ?oferji kot smo mi. :D

Napisano

Ne re?em, da nima? prav. ?al pa je na?a avtoestna kultura na nivoju ?obana, k ?e za nogavice ni sli?al. Povej mi, kdaj je v jutranjih gne?ah razdalja ve?ja kot za en avto? Nikoli, ker noben no?e, da mu kdo vmes zapelje. Taka kultura ostane tud, ?e pride? v meglo. In takrat poka. Ne, jaz se nikakor nebi ognil, priznam. To pa zato, ker bi me nabasali od zadaj. Samo upam lahko, da bi pre?ivel. Ampak majmunom od zadaj ne more? ni?esar prepre?it. 2 m je njim dovolj.

 

Spet pluvanje ?ez vse Slovence pa sploh ne ve? zakaj se je tako mno?i?na nesre?a zgodila. ?lo je za pas izredno goste megle, ki so jo nekateri o?ividci opisali kot da bi prileteli nenadoma v bel zid. Pred leti sem tudi sam do?ivel tak pas goste megle na AC in lahko si ?e tako dober in predvidljiv voznik, verjemi, da bi se tako ti kot jaz ali pa kdorkoli na tem forumu zaletel v stoje?e avtomobile.

 

To s kulturo in varnostno razdaljo nima ?ist ampak ?ist nobene veze. Take nesre?e ali pa ?e huj?e se dogajajo v Nem?iji, Franciji, Veliki Britaniji, ZDA in vsepovsod, kjer misli?, da je kultura bistveno vi?ja. Mno?i?ni naleti v megli v pasovih se dogajajo pobsod in to je poleg nenadbe poledice najbolj nevaren vremenski dogodek.

 

V Slo smo lahko zelo sre?ni, da taka vremenska situacija ni glih pogost pojav in da se taki mno?i?ni naleti resni?no redki - mogo?e na 10 let eden.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.