Skoči na vsebino

Mazda 6 sprednji diski


pele

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :(

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Zavorna celjust je ze zamenjana, ker nisem uspel priklicati gospoda Pelkota, sem moral tu na servis..kjer pa se seveda ne igrajo z obnavljanjem, ampak menjajo celo celjust...strosek z delom 300 ? :/

 

Zdej pa zadnja leva zavora ne prime kot bi morala ( tako je pokazal test zavor), verjetno  je sla tudi zavorna ploscica, upam pa da je vsaj disk prezivel ( obrabljen niti ni), ker je bil po zgornjem robu poln rdecega praha, rdec kot cigel :S 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kva 300e za eno celjust ??? Jest sm dau 150e (s postnino vred) na ebayu za obe... pa se dandanes delata odlicno pa mineva ze tretje leto od tega.

 

Tudi jaz.Ampak,?e se ti mudi ne more? ?akat po?te dva tedna.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V najslabsem primeru v radomljah obnavljajo cilindre za 50e pa se strihnejo ti ga na zeljeno barvo (se isti dan ga dobis). Je pa res da jim ga mores odmontiranega pripeljati, kar pa pelkotu oz. mehaniku vzame 15 min. Imas pa opcijo tudi na zavornem servisu rudnik kjer pa samo avto pripeljes pa ti ga obnovijo -70e na cilinder oz. celjust.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal se mi je mudilo, ker do srede ne uspem zaradi dela, v cetrtek pa ze picim na pot, pa ni blo za riskirat :S 

 

 

Ja original celjust 214 ? v celovcu na Mazda servisu, v lj na A-cosmos 250 ? ista celjust. 

 

Bom drugic vsekakor  narocil z neta ce ne bo casovne stiske, kot je bila zdaj :S 


Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

 

Tudi jaz imam zelo umazana platisca zaradi mehkih ploscic, ampak vseeno mislim da bo z casom treba zamenjati tudi zadnje ploscice, upam pa da diske ne! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zivjo imam eno prosnjo, a mi lahko kdo da kak link iz ebay za sprednje diske in ploscice za mazdo 6 GH 140KM 2008 letnik, ker sam se ne znajdem. Pa da je koker tok neka kvaliteta. Hvala

Ej....lp jaz sem na moji prej?nji mazdi.5.montreal zavorne diske BREMBO,in zavorne plo??ice Textar,meni je delovalo ok.z.plo??ice morajo bit mehke...lahko za nasvet vpra?a? pelkota,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Naredi reklamacijo. Posljes nazaj v nemcijo na sedez firme in napises razlog reklamacije poleg tega pa prilozis dokazilo o strokovni vgradnji. Ce je res kaj narobe z materialom je reklamacija uspesna in ti vrnejo denar + denar in delo za nove diske katere si moral menjati, ker si jim ATE poslal. Razlog za tresenje naj bi bil kao ta da je napaka v materialu samem, nestrokovna vgradnja ali stekanje celjusti itd. Vsaj tako so meni rekli vsi prodajalci avto delov :). Jest bom v kratkem menjal komplet diske in ploscice spredi im zadi ravno z ATE, ker pelko pravi da so kao top of the top in me je prov mal strah da mi nebo kej treslo. Do sedaj mi se ni, nikoli pa imam 275k km prevozenih :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekola, menjal sem diske in ploscice oboje ATE in po priblizno 1000km se ze spet cuti tresenje. Js bi reku da ni sans odpravit tole tresenje.

Ej...kot je Boss napisal morejo se ?e malo udelat,,,,pol bo? pa videl kako je ...kako so gume so ok in preveri tlak .jaz sem vedno dal gor Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ice Textar,

vpra?aj mojstra Pelkota,ali Ajvarja,,,,za nasvet.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj imam preneseno ?

Dozdajsnje vibracije so deformirale ze nekatere ostale dele vozila, kar je nazalost zelo verjetna zadeva. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja kao da so vibracije ze prisle na roke in tudi ce da nove diske gor bo se vedno prislo do vibracij ?

ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.