Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6 110KW Elegance


delicko

Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

Prosil bi za kakr?nekoli informacije o Mazdi 6 2013l, ki jo lahko vidite v prilo?enem oglasu:

 

 http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11111071&display=Mazda%20Mazda6%20CD150%20Elegance%20BIXENON-NAVI...

 

Danes sem se oglasil pri 1A prodajalcu, kjer sem si ogledoval dolo?eno vozilo, ki me ob ogledu ni zamikalo niti toliko da bi prodajalca prosil za klju?. Na to sem naredil ?e en krog po "placu" in zagledal tole Mazdo. Seveda sem jih videval ?e na cestah, vendar nikoli nisem obra?al velike pozornosti na ta vozila, ampak ko sem danes stopil pred Mazdo me je milo re?eno impresionirala njena bombasti?na oblika. Avto malo presega moj na?rtovani prora?un in odstopa od ?elje po nakupu avtomatika, vendar me je toliko navdu?il da bi mu lahko oprostil da ni avtomatik :)

 

Glede na to, da nimam pojma o Mazdah, saj kot sem zgoraj zapisal je pri?lo do naklju?ne "ljubezni", vas prosim da mi pomagate/svetujete pri odlo?itvi. Predvsem me zanimajo klasi?ne stvari:

 

1. Najbolj pogoste napake tega modela?

2. Kak?en je cenovni razred za opravljanje rednega servisa?

3. Ali obstajajo tudi "ne"originalni deli?

4. Kako se obnesejo najbolj ob?utljive stvari kot so menjalnik in turbina? (sli?al sem da je nek znanec moral pri 150.000km menjati turbino, sicer pod garancijo, ampak je vrednost popravila bila cca 5.000?, kar me je kar prestra?ilo)

5. Elektronika?

6. Razno...

 

Glede na to, da se bom moral kar pomatrati da zberem potreben znesek za nakup rabljenega avtomobila, ki ima ?e preko 130k kilometrov, resni?no ne bi rad imel ve?jih te?av vsaj v prvih dveh letih. Vozilo pa kupujem za obdobje 3-5 let, zato bo vsakr?na pomo? dobrodo?la :)

 

1A po besedah mojih znancev ni ravno zanesljiv prodajalec, pa tudi prodajalec me je danes kar malo prestra?il z napadalnim pristopom, ampak no?em sklepati po govoricah in dopu??am mo?nost da je to zgolj slaba izku?nja posameznikov. 

 

Vozilo je uvo?eno iz Francije in je zgodovina baje znana. V vsakem primeru bi avto zapeljal tudi do servisa na pregled (mogo?e predlog kdo bi lahko bil najbolj korekten?).

 

Za vse odgovore se vam v naprej zahvaljujem

post-9324-0-57829400-1472854694_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce delam krivico,ampak za tega prodajalca sem ze ogromnokrat slisal da je nategun... res je na slabem glasu.

 

Sam sem 1x napol firbcal tam in sem bil tud razocaran nad stanjem avta k sm ga gledu in nad odnosom prodajalca. Vsiljivo,naduto... tako da jaz osebno bi apriori preskocil ta avto in vse kar je tam na tem placu...

 

O samem avtu pa nevem nic,mogoce bo kdo drug kej napisou..

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je novejsa mazda, ne rabis avta peljati na servis, samo vin vzami in pojdi na pooblascenca, ga mas zraven v btc.

Iz digitalne knjizice bos takoj vedel ali so bili servisi in ali so realni...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

1. Najbolj pogoste napake tega modela?

2. Kak?en je cenovni razred za opravljanje rednega servisa?

3. Ali obstajajo tudi "ne"originalni deli?

4. Kako se obnesejo najbolj ob?utljive stvari kot so menjalnik in turbina? (sli?al sem da je nek znanec moral pri 150.000km menjati turbino, sicer pod garancijo, ampak je vrednost popravila bila cca 5.000?, kar me je kar prestra?ilo)

5. Elektronika?

6. Razno...

 

 

1. Te?ko kaj pametnega povedati, ker je M6 III na trgu premalo ?asa, da bi bilo ?e veliko izku?enj s 150.000+ prevo?enimi kilometri. Glede sicer?nji sloves pri Mazdah kak?nih hudih te?av z motorjem, podvozem in ostalo mehaniko ni za pri?akovati. Ta Mazda je o?itno delala prek 40.000 km na leto, torej kak?ne skrbi z zabasanim DPF ostanejo. Stanje turbine je odvisno od tega, kako je voznik pazil pri hladnem motorju (kot velja za vse turbo motorje). Sam imam leto mlaj?o, pribli?uje se 100.000km in nimam pripomb

Preveri morebitne tresljaje pri mo?nej?em zaviranju - slabost (tudi) te generacije, menda zaradi pretrdih zavornih plo??ic. Meni so diske menjali v garanciji, zavorne obloge sem dal TRW (torej ne Mazda). Od takrat brez te?av.

2. velikostni razred 200-250 EUR; odvisno kateri filtri so na vrsti - na 20.000km

3. verjetno, a kak?ne hude potrebe ne vidim.

4. Je menjal turbino pri 2.2D Skyactive motorju? M6 bi morala imeti garancijo do 150.000 km; vsekakor preveri. Menjalnik (pri normalnem vozniku) bi moral biti ?e vedno brezhiben. Razmisli o menjavi olja v menjalniku

5. ok

6. infotaiment sistem je na ravni izpred 10 let. Dela, vendar kak?nih hudih prese?kov ne pri?akuj. BT s telefonom dela, meni na vsake kvatre ne prenese imenika. Pogovarjati se da normalno. ?e ima? kak?ne hude potrebe po poslu?anju glasbe iz razli?nih medijev in ti to veliko pomeni, vsekakor pred nakupom preveri.

 

Pri tej M6 je vgrajena ?e TomTom navigacija, kar je OK. Zemljevide je treba seveda pla?evati.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hrmf, a si prepri?an da ?eli? kupiti avto, ki je nov stal preko 30k, ?e komaj napraska? 15 jurjev? Karkoli crkne na avtih tega razreda nikakor ni poceni in tudi prvi servis ne bo (rabljeni avti se ne prodajajo brezhibni).

 

A ne bi raje razmislil o enem rangu ni?je, ki bo bistveno cenej?i za vzdr?evanje in zavarovanje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hrmf, a si prepri?an da ?eli? kupiti avto, ki je nov stal preko 30k, ?e komaj napraska? 15 jurjev? Karkoli crkne na avtih tega razreda nikakor ni poceni in tudi prvi servis ne bo (rabljeni avti se ne prodajajo brezhibni).

 

A ne bi raje razmislil o enem rangu ni?je, ki bo bistveno cenej?i za vzdr?evanje in zavarovanje?

Zakaj pa avto ne bi bil o.k??e so bili redno delani servisi eventuelno zamenja? olje in vse filtre in je mir.

Kar se pa ti?e rez.delov je pa tako,da so za vse avte dan-danes pribli?no isto dragi.

Jaz pravim,da ?e ti je kak avto v?e?,ga kupi in u?ivaj v vo?nji,?e si ga lahko privo??i?.

?e pa ti rabi za prevoz od to?ke A do to?ke B,potem vzame? lahko tudi novo Dacio.

Jaz sem tudi kupil 2 leti staro pred desetimi leti pa se ?e danes veselo vozim z njo z minimalnimi stro?ki za popravila.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj moja skrb je glih tu - ne vem ?e si lahko "privo??i?" tak avto ?e ima? te?ave s 50% nabavno ceno. ?e posebej zna biti problemati?en tisti "?e" s servisi - menjavanje DPFov in turbin je drago ?e je stvar prej?nji lastnik pojebal.

 

Odlo?itev je na koncu ?ist njegova.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj moja skrb je glih tu - ne vem ?e si lahko "privo??i?" tak avto ?e ima? te?ave s 50% nabavno ceno. ?e posebej zna biti problemati?en tisti "?e" s servisi - menjavanje DPFov in turbin je drago ?e je stvar prej?nji lastnik pojebal.

 

Odlo?itev je na koncu ?ist njegova.

Ne vem, ?e je pri ta novih ?e problem z DPF filtri, vsaj nisem zasledil do sedaj. Turbine pa tudi vsaj pri mazdah niso nikoli bile nek problem (razen pri prvem modelu, ?e nisi pravo?asno zamenjal bakrenih podlo?k na injektorjih). Potem si vozil brez olja in posledi?no je ?lo lahko marsikaj.

Mislim, da je problem pri ta novih 6-kah bolj "zabavna elektronika" v avtu.?e bi bilo po mojem, bi ?e vedno vgrajeval klasi?ne avtoradije, brez "balasta". Takoj bi bilo manj zajebancije.

Je pa ?e opcija, da kupi? avto v Nem?iji; za ta denar dobi? avto z manj kilometri in bolj?o opremo.?e malo je treba po?akat, da jih pride ?e ve? na tr?i??e, ker bodo menjavali za face-liftano in bodo cene ?e padle.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ?e napovedano za facelift? Je ?e kak?en koncept zunaj?

Faceliftane se ze od lani vozijo okoli ;)

 

http://www.mazda-si.net/topic/12503-mazda-6-facelift-2015/

 

Sedaj je celo ze napovedan facelift 2 ;) >> http://www.mazda-si.net/topic/12503-mazda-6-facelift-2015/?p=369120

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ?e zunaj facelift 2 - sicer ni ravno "face"lift, saj je zunanjost ostala prakti?no nespremenjena (razen zunanjih ogledal), znotraj pa so spremenili samo volan. Je pa zato ve? elektronskih izbolj?av.

En ?lanek je ?e na siolu http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/mazda-6-prenova-z-malimi-a-pomembnimi-novosti-425539

 

?koda, da ni prenova pri?la par mesecev prej, takrat ko sem sam kupoval avto. Najbolj me zanima, kaj so storili z zvo?no izoliranostjo, predvsem s "pihanjem vetra" pri ve?jih hitrostih. Ta je malenkost mote?a, seveda skupaj z glasnimi pnevmatikami. Sam upam, da bom lahko podobno izoliral tud svojo 6ko.

 

Je pa res enkrat damci (pa ?e nekdo drug) v eni drugi temi govoril, da bo dodatno izoliral svojo ?estico. Me zanima, ?e mu je uspelo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ?e zunaj facelift 2 - sicer ni ravno "face"lift, saj je zunanjost ostala prakti?no nespremenjena (razen zunanjih ogledal), znotraj pa so spremenili samo volan. Je pa zato ve? elektronskih izbolj?av.

En ?lanek je ?e na siolu http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/mazda-6-prenova-z-malimi-a-pomembnimi-novosti-425539

 

?koda, da ni prenova pri?la par mesecev prej, takrat ko sem sam kupoval avto. Najbolj me zanima, kaj so storili z zvo?no izoliranostjo, predvsem s "pihanjem vetra" pri ve?jih hitrostih. Ta je malenkost mote?a, seveda skupaj z glasnimi pnevmatikami. Sam upam, da bom lahko podobno izoliral tud svojo 6ko.

 

Je pa res enkrat damci (pa ?e nekdo drug) v eni drugi temi govoril, da bo dodatno izoliral svojo ?estico. Me zanima, ?e mu je uspelo?

Pri facelift 2 so baje re?ili tudi hrupnost z dodatno izolacijo. Koliko je to sli?no v praksi bi najbolje ocenili lastniki pre-faceliftane tako, da bi se vozili po isti relaciji z enako hitrostjo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri facelift 2 so baje re?ili tudi hrupnost z dodatno izolacijo. Koliko je to sli?no v praksi bi najbolje ocenili lastniki pre-faceliftane tako, da bi se vozili po isti relaciji z enako hitrostjo.

Misli? facelift 1?

 

FL1 so glede na prefaceliftano 6ko dodatno izoliral, vendar ?e vedno ni ?isto zadovoljivo. To govorim iz lastnih izku?enj. Zato pa so FL2 ?e dodatno izolirali.

Sicer debelej?ih sprednjih stranskih stekel verjetno ne bom uspel vgraditi, kak?no drugo stvar npr. dodarno izolacijo vrat ali kolotekov bi pa ?lo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Misli? facelift 1?

 

FL1 so glede na prefaceliftano 6ko dodatno izoliral, vendar ?e vedno ni ?isto zadovoljivo. To govorim iz lastnih izku?enj. Zato pa so FL2 ?e dodatno izolirali.

Sicer debelej?ih sprednjih stranskih stekel verjetno ne bom uspel vgraditi, kak?no drugo stvar npr. dodarno izolacijo vrat ali kolotekov bi pa ?lo.

Sej je najve?ji problem ravno v izolaciji kolotekov.To bi se dalo dodatno izolirat.

Debelej?ih ?ip res ne more? vgradit,lahko pa izolira? notranjost vseh vrat.Sicer nekaj pridobi? na te?i avta a bo vsaj bolj

"premium"vo?nja.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala za iz?rpne odgovore, bili so v veliko pomo?, vendar sem se odlo?il da ne bom toliko forsiral svojega prora?una in sem na?el cenej?e vozilo, ki je avtomatik (kar je bila tudi moja prva ?elja), z veliko manj prevo?enih...

 

Po moji oceni, bi na podlagi va?ih komentarjev, bil to predrag avto za moj ?ep :) ?e vedno je pa Bombasti?en in verjetno si ga bom ?ez ?as privo??il :) 

 

Prav hvala vsem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.