Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah kje, tok dnara neb nkol dau za BGjko, mam pa u planu kupit neki novej?ga, no bomo vidl kako in za kok dnarja, bol? useen kej ve? dnara kam nalo?it ne pa preve? u pleh! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pa tole ni slab nakup, sam ne vem kaki so kej Nisanovi dizli! :ne vem:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1858367#

 

 

Ko vidim da niti prevo?enih kilometrov zraven ne napi?e me ?e vse mine, pol pa ?e prodajalca vid? pa ti je vse jasno.........no thanx! :whatever:

 

Druga?e pa naj bi bli teli dizli kar dobri/vzdr?ljivi, le nevemkako dirkati pa z njim ravno ne more? (rahlo len) in naj bi bil kar precej glasen (tdi style <_< ).

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Si vidu ventilatorje za turbo hladit :hohoho:

 

pomojem da k jih vklopi mu havbo v luft odnese :D

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ja,pa res se moja biv?a RXka prodaja. :( Pa ?e ene moje slike je dal mulc gor. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
:( kot kaze bo ta avto tudi kar nekaj lastnikov menjal

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:( kot kaze bo ta avto tudi kar nekaj lastnikov menjal

 

po moje je to ta velika slabost RX-osemk saj si ga marsikdo kupi takole bolj za piko odret. Na za?etku je fino fajn avto potem se ga pa navadi? in verjetno ugotovi?, da je pa? predrag za vzdr?evanje (zavarovanje, poraba, kazni ;) )

 

Upam, da me lastni eriksk ne boste raztrgali zaradi te izjave samo po moje je to glavni vzrok zakaj ti avtomobili tako menjajo lastnike.

 

Poky a se motim? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

po moje je to ta velika slabost RX-osemk saj si ga marsikdo kupi takole bolj za piko odret. Na za?etku je fino fajn avto potem se ga pa navadi? in verjetno ugotovi?, da je pa? predrag za vzdr?evanje (zavarovanje, poraba, kazni ;) )

 

Upam, da me lastni eriksk ne boste raztrgali zaradi te izjave samo po moje je to glavni vzrok zakaj ti avtomobili tako menjajo lastnike.

 

Poky a se motim? :ne vem:

 

sicer nism poky samo mislim da tvoj tvoj post dr?i 100% :rispekt:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Boss, pomoje da usak ko ga kupi ho?e neki cajta u?ivat, dokler ga stro?ki ne pokopljejo, ?e pa? nima nekih bajnih denarcev, je pa vsekakor ta avto ?e za precej dostopno ceno, pol posledi?no pa gre skoz iz rok v roke, nakonc se mi niti ne zdi nemogo?e da ko bo enkat 10 let star da zna met tut en tolko ?e lastnikov za sabo, ki ga pa noben ni ?parou! <_<:D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Tole pa je ohranjeno v nulo za svoja leta, mislim da kar posebnost na na?ih cestah. Lih za nedeljske vo?nje na tr?nico in k ma?i :)

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1903238#

...zanimivost: sredisnka konzola (gumbi za vro?e hladno) so pa skoraj identi?ni kot pri na?ih BA mazdah :hohoho::bravo:

 

Ta je bil v 21. letih manjkrat na servisu kot ve?ina danes 5-7 let starih avtov... <_<

Al pa: ta je dal v 21. letih manj za vse servise kot pride danes samo servis pri 120.000... <_<

Samo ni priporo?ljivo voziti prehitro in predale? <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

ali pa s tem se zaletis pri 40 km/h in umres

5-7 let starimi ti ni nic...

ali pa s tem gres na 500km pot pa si bolj utrujen kot 5-7 let starimi, ce bi sel na 1500km pot...

:)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ali pa s tem se zaletis pri 40 km/h in umres

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

Labi za tale post te ?astim DCB, kwa sm se nare?u ej :D:danzoman:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

ali pa s tem se zaletis pri 40 km/h in umres

5-7 let starimi ti ni nic...

ali pa s tem gres na 500km pot pa si bolj utrujen kot 5-7 let starimi, ce bi sel na 1500km pot...

:)

 

Ah kje, to da? lepo en kri?ec iz Brezij pod vzvratno ogledalo pa te dobri Bougec varuje.

Zmatra? se pa tudi ne, ?e je pa ja avtomatik, ka si nor, ?uj glej to sam vozi? kot guspot. :hohoho::bravo:

 

Ne samo, je res super za tale letnik, za tole ceno... Pismo saj je ?e skoraj oldtimer, izgleda pa kot nova. :rispekt: Nikoli ve? ne bodo delali takih avtov. :(

Napisano

Poky a se motim? :ne vem:

 

Ma ne,ma? v ve?ini prav,samo bi se dalo ?e kaj dodat k tvojim argumentom. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.