Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov... Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.   Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.   Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.   Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih n Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
    • Končno dobil in sestavil. Rabi kdo potopno fox transfere 175mm prodam za 300€ brez ročke. Ker mi je prevelika in sem že naročil krajšo. Nova je pri nas cca 500e
    • Mogoce imas pa bolj izbircen avto in ti s Petrolovim gorivom vec kuri... Dinozavrom pa je vseeno in z vsakim gorivom naredijo dovolj kilometrov ... Ali pa je vse skupaj mogoce samo v domisljiji... Kam pa pridemo brez domisljija   
    • Mogoče bi šlo, če bi država malo popustila pri svojem pohlepu in k temu prisilila še zavarovalnice. Ponekod v svetu imajo take rešitve.   Imaš velikega karavana z močnim motorjem. Lepo. Ko se odpraviš z družino na počitnice, to tudi potrebuješ. Ampak za vsak dan pelješ sam v mesto (ali pa še koga zraven), je pa prevelik. In od semaforja do semaforja premikat tako gmoto, je tudi precej potratno in onesnažuje okolje. Rešitev je lastništvo še enega manjšega, mogoče celo električnega vozila. Vendar so s tem povezani dodatni stroški.  Rešitev? Na isto registrsko tablico dobiš dve prometni dovoljenji - eno za veliko vozilo avto, drugo za majhno vozilo. Dveh hkrati itak ne moreš peljati. Torej registrske tablice prestavljaš po potrebi. Cestno takso, zavarovanje in registracijo plačaš za dražjo verzijo, tehnični pregled ni tako blazen strošek, uporabljaš pa tisto, kar je najbolj prikladno...
    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.