Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tele ?voh verzije je pomoje brezveze kupovat, razen ?e so sedaj kaj cenej? zavarovanja, ker so se razredi delil :) Pa da ?e ne omenjamo, manj?e feltne, sam en izpuh, mislim, da ma tud manj?e bremze, .....

Napisano

Tele ?voh verzije je pomoje brezveze kupovat, razen ?e so sedaj kaj cenej? zavarovanja, ker so se razredi delil :) Pa da ?e ne omenjamo, manj?e feltne, sam en izpuh, mislim, da ma tud manj?e bremze, .....

 

+ slab?i menjalnik

feltne so manj?e?

Napisano

hm.. tamocne Special edition 40th, R3 verzija in prefacelift GT verzija imajo 19" :) tak da, malo je to res.. ampak standardne so pa te 18ke 5krake.

 

menjalnik je pa 5speed na svohni in 6speed na gajstni

Napisano

A ni tako, da je razlika med avtoma samo v elektroniki. :blush:

 

Kolikor vem so zdaj novi razredi pri Triglavu

Evo, te?ko pri?akovana tabela

 

levo AO, desno AOplus, PR14 - je pa treba opozorit, da je na starost voznika sedaj do 15% popusta, 5% na stalnost pa ?e neke interne bonitete ima triglav na ne?kodno dogajanje, tako da se cene, razen pri ?isto novi stranki in pa lastniku mlaj?em od 28 let, razlikujejo, torej so ni?je.

 

do 40 kw: 323,81 ? 366,32 ?

40-50 kw: 349,71 ? 395,62 ?

50-60 kw: 371,90 ? 420,71 ?

60-70 kw: 408,43 ? 462,03 ?

70-80 kw: 438,41 ? 495,95 ?

80-90 kw: 501,26 ? 567,06 ?

90-100 kw: 548,86 ? 620,89 ?

100-110 kw: 631,11 ? 713,95 ?

110-120 kw: 656,05 ? 742,16 ?

120-130 kw: 701,96 ? 794,10 ?

130-150 kw: 903,73 ? 1022,35 ?

150-200 kw: 1004,15 ? 1135,95 ?

200-250 kw: 1024,22 ? 1158,66 ?

250-300 kw: 1054,37 ? 1192,76 ?

nad 300 kw: 1104,55 ? 1249,54 ?

 

Kdo mi bo dal zdej za per k sm porabu pou ure da sm tole zra?unou pa spisou :P

Napisano

nop, v menjalniku 100% :)

 

o to je fajn.. potem je Rx8 tut cenej :)

 

Pardon ja, menjalnik je tudi definitivno drug. sramezljiv

Ja druga?e je pa tole fajn inovacija koneckoncev ima dandanes vsaka malo bolj?a limuzina z dizlkom pod haubo (groza! :D ) ve? kot 130kW tako, da je ?e skrajni ?as, da tak ne pla?uje isto kot naprimer nekdo z M3 itd...

 

PS: Hecn je k je sedaj Megane RS v ni?ji zavarovalni klasi kot Focus RS ?eprav imata realno zelo majhno razliko v konjih in sta si zelo konkuren?na. :hudicek:

Napisano

automatik? :hohoho:

ne no, fajn se slis kar se tice mehanike.. :) sam je pa grd

 

tut men oblika ni u?e?. A ti tut sovra?i? avtomatike? :D

Napisano

cist.. :) moj fotr ga ma in mi ga je obup vozit. oropa voznjo vse zabave :D dolgcajt za popizdit.. nic feedbacka od nikoder

 

js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt :D Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.

Napisano

js tut pravm, da je to ?iv dolgcajt :D Sicer nvem kok je kej pri temu, ker ma mo?nost preklaplanja men klasi?no vo?njo in ?portno vo?njo. Kokrkol, dolgcajt je v vsakem primeru.

 

nic, v visjih obratih ti prestavlja :)
Napisano

Avtomatiki so zakon, samo pravi morajo biti. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
Napisano

ma sej se ne gre zato , ?e nima? lih 400+ hp oz ni sportnik po dusi je cisti dolgcajt avtomatik ker nimas nic od njega samo gas in bremza, dual clutch gor ali dol :)

Napisano

Jo?a, ne razume? ti to Honda sceno... :hohoho: Honda je kot vino - starej?a je bolj?a je in ve? vredna. ko bo stara 20 let bo ?e kakega jur?ka gor pa kljub temu, da bo sklopka hin, pa ?e kak sihron, ma da bo olje pila pa ?e kaj - ampak bo pa Honda civic VTI z neverjetnimi 161KM :aaaaa:

33112_1.png

Napisano

?e je tole sme?no nizka cena (beri zadnji odstavk), pol ne vem kako ceno naj bi mel skoraj 20 let star avto? <_<

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3916956&show=1

 

 

Ko gledam podatke tega avta in ceno bi moral mojega prej?njega prodat za 20.000 ? :vskalo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Ko gledam podatke tega avta in ceno bi moral mojega prej?njega prodat za 20.000 ? :vskalo::hohoho:

 

Pa kupit za 40.000....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa kupit za 40.000....

 

Dr?i :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pa si ti ?e sli?al za DSG in nasploh te nove avtomatike?

 

niti se ne spoznam na te zadeve tolk, avtomatik je zame avtomatik, se prav dolgcajt :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.