Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

to js vem, da je bil u X6 KF motor kar se ti?e V6 in navadn 4 celinderc, sam js nikjer niti 2.0 podatka ne zasledim :ne vem:

 

 

 

 

Napisano

tista golfetina je pa lepa! Ljubitelj bi dal tut 2 jurja zanjo zihr! Pa brate moj, to ti je bosnamobil :)

Napisano

u pa res, tudi slepa kura zrno najde :P

 

Tut jzt sm se mal izgubu v oglasu...zgleda ker sem navajen na avto.net k ma zgori ?e podatek :)

 

 

Napisano

zakva je motor v okvari ... jao ... jest tud meu miato

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

V6 je in prodaja jo Tine, prjatu od vajperja. :lol:

Samo tale je dala ?e sva?ta ?ez,motor predihan do amena,svoje ?ase je mela vgrajen NOS.

 

Mene pa zanima kje je zdaj ta NOS sistem :zvizga:

panoramska.jpg
Napisano

Eni so pa komedijanti.. pri 88kw je zavarovanje res brutano :notworth:

 

 

Druga? pa od zunaj dokaj lep avto + zadn pogon, na ?alost pa kar konkretna krava kar se ti?e te?e..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Se strinjam ja...sploh ?e vzame registracijo na obroke, ma ga pride max 30-40eur na mesec brez vsega...cestinan pa pa? malo v?ge....jest mislim da s ?voh avtom ne bo lih kej preve? pri?paral.

Napisano

Se strinjam ja...sploh ?e vzame registracijo na obroke, ma ga pride max 30-40eur na mesec brez vsega...cestinan pa pa? malo v?ge....jest mislim da s ?voh avtom ne bo lih kej preve? pri?paral.

 

Hja ?e samo pri cestnini, ki jo ma zdele 135? je lahko z motorjem do 1350ccm na 55?. Pol pa ?e gre ?e recimo na 50-60kW pa je ?e tam cca 100?. Tole je slabih 200? razlike... ni malo ?e si na tesnem z denarjem. PA tudi tale 2.2 diesel ni nek sparov?ek splojh pri te?i avtomobila in zadanjem pogonu. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Res je, v ?ivo kr kul izpadejo na avtu ?eprov je dizajn dost klasi?n 'rialovski'

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.