Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

jep. zgleda ?e kar ok, lepi kmji. Sicer vemo da je Boj? pazljiv ko gre za avto. Razen diskov in sklopke ne vem a je imel ?e kake kolobocije.

 

A si predstavlja? da jo grem gledat, pa vztrajam da doka?ejo da je iz SLO pa da predlo?ijo navodila za radio....... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

haha, ta bi bla lepa... ?e ma? cajt zakaj pa ne :lol:

jo ni ve?....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Te spet mika?  :P

Za takle cekin jo vzamem magari kot spomenik pred bajto.  :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

zanima me, ce kdo pozna/kdo prodaja se kaksno rx8, ki je ni na avto.net ali pa bi mi znal kaj vec o kateri od teh povedat, ker se mi vse tam zdijo nekam sumljive (nekatere nimajo napisanih prevozenih km, veliko km, itd.). Razmislam o nakupu, a se hocem izogniti tezavam in stroskom slabe kompresije in podobnih hib. Bi pa najraje vzel verzijo z 232hp. Vsake informacije/komentarja bom zelo vesel. Lp

Napisano

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11776712&display=Mazda%20323%20323f%20mozna%20menjava%20za%20golf

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11768241&display=Mazda%20323%20F%201.5i

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11827897&display=Mazda%20323%20BA1452

 

Kdo pozna kakega od teh avtov? Razmisljamo, da bi nabavili en poceni avto za road tripe & igracko za stezo (+ da bi se malo ucili sraufat, svojih Mazd nocemo cisto unicit), pleh ipd je lahko bolj bogo (dokler pride cez tehnicneg), masina bi bilo fino da dela se par sto/tisoc km da ne bomo ze prvi teden parkirali v delavnici za par mesecev.

 

Alternativa je kak star Civic. Kanjozoku Civic. ^^

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11776712&display=Mazda%20323%20323f%20mozna%20menjava%20za%20golf

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11768241&display=Mazda%20323%20F%201.5i

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11827897&display=Mazda%20323%20BA1452

 

Kdo pozna kakega od teh avtov? Razmisljamo, da bi nabavili en poceni avto za road tripe & igracko za stezo (+ da bi se malo ucili sraufat, svojih Mazd nocemo cisto unicit), pleh ipd je lahko bolj bogo (dokler pride cez tehnicneg), masina bi bilo fino da dela se par sto/tisoc km da ne bomo ze prvi teden parkirali v delavnici za par mesecev.

 

Alternativa je kak star Civic. Kanjozoku Civic. ^^

Teh ne poznam ampak ?e bi radi ?li na trackday boste zehali. Po drugi strani pa sem sam imel Civica l99 (EJ9) 1,4 75hp, dodal od ESi sesalni in izpu?ni kolektor, od ITR podvozje iz ebaya (pa?ejo vsi fedri, sprednji amortizerji, le zadnji ne) za celih 140?, VTi ARB (?e ?eli? RES hiter zadnji konec) in se imel res najbolje za tistega dobrega jurja ko je ko?talo vse skupaj. No pa R1R gume. In sem na RL vozil 59 sekund, pa verjetno bi ?lo ?e kaj dol, ?e bi imel nastavljeno optiko in optimalno napumpane gume, da ne bi rit malo preve? odna?alo. Je pa marsikateri honda? priznal, da se v bistvu ful dobro pelje (ITR podvozje je toliko tr?e, da je za lahkega civica 1,4 skoraj dirkalna trdota :P ). Pa na ta setup direkt pa?e ?e ESi menjalnik s katerim pridobi? ?e se prav spomnim 7 ali celo 10% kraj?i final drive. Prijatelj je s to?no takim setupom nekje do 130 lovil serijskega VTija za dol?ino dobrega pol avta.. :zvizga:

 

Aja poraba ob lepi vo?nji (road trip) pa vedno pod 7, na R1R sicer dobrih 7.

 

 

Napisano

Symon 3:00  :punk:

 

Od zgornjih povezav se tud men zdi EJ9 bolj?a igra?a, pa tud dost izbire bo. Mogo?e sm mal pristranski in najbr? je tud mal izven cenovnega ranga, ampak kak?na NBjka bi bla pa ?e bol?a zadeva za igrat se/u?it ?ravfat/vikend hobi

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

Glede samga motorja se pri f-kah nimas kej bat, pleh pa zna bit dokaj u qrcu, to dobr preglejte :)

Napisano

Glede samga motorja se pri f-kah nimas kej bat, pleh pa zna bit dokaj u qrcu, to dobr preglejte :)

In zadeva je povpre?no posko?na, pa? primerno svoh 90 telickom pod havbo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislm da Lumpi ?e vedno prodaja enega 2.5 V6 F-a, sam res da je spet malo ve?..Jebat ga, kolko dnarja tolko muzike :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

 

Ker je bil moj drugi avto je bil to zame ?e kar hiter avto ampak realno pa ne, ne grejo nikamor, lega pa tudi ni ne vem kaj serijsko. So pa Fke dokaj prostorne, ?e vas ne bo seveda 5 v avtu. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.