Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jutri grem gledati ta wagen http://m.avto.net/ad.asp?id=11547975 ?e bo res tako kot pi?e in mi je lastnik povedal, zna biti da jo kupim.

Nasveti?

4000 km na leto? Kaj je stal al so res 10 km na dan delal....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4000 km na leto? Kaj je stal al so res 10 km na dan delal....

Dejansko tako vo?en. Bil kupljen za bakico da fura deco v vrtec in ?olo. 4x bil na uradnem servisu. MES ?tima. Prav zanima me kaj bom ugotovil.

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11547975&display=Mazda Mazda5 CD116 TX

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto sem videl v ?ivo in je precej v klavrnem stanju. Lastnik (star ?i?a) verjetno ni mel ke?a za vzdr?evanje niti pretirane volje.

 

Ko sem pogledal koliko je olja v motorju ga je bilo tako malo, da je komaj segal do ?ipke in je bil konkretno pod minimum.

Ko pohodi? gas konkretno zasmrdi po olju, gume so stare in pobrane, bremze ne primejo skoraj ni? pa ?e to zelo neenakomerno,

sprednji odbija? dol visi, ker je bil butnjen, avto rjavi na parih mestih kjer je bil opraskan pa ta je 6. lastnik.

 

Meni osebno se je zdel avto jama brez dna kar se denarja ti?e. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 A ni ESP obvezen nekje od konca leta leta 2014?

 

Edit: Od 1.11.2014 je obvezen za vsa nova vozila >> http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/od-1-novembra-esp-obvezen/350215

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 A ni ESP obvezen nekje od konca leta leta 2014?

 

Edit: Od 1.11.2014 je obvezen za vsa nova vozila >> http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/od-1-novembra-esp-obvezen/350215

11/2018

 

Tudi letnik proizvodnje ni 2016, ker ima ?e tehni?nega 2018.....torej je 2014 ali 2012

11/2016 so ga uvozili.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm tule je hakeljc, tako kot z OBD2jem? Obvezen za vse avte, ki so od X leta predstavljeni. Torej ?e prodajajo model avta od leta 2013 potem tudi leta 2014 ali 2015 ne rabi nujno, ?e je pa facelift leta 2015 bi pa ?e znal imeti nujno. Mislim, da sem nekje zasledil nekaj tak?nega, ne me pa dr?ati za besedo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Super prvi avto za otroka, katerega si nisi nikoli ?elel... :zvizga:

 

http://indianautosblog.com/2016/09/tata-indica-datsun-go-safety-poor-242950

 

Jaz pa mislim, da je to super mestni avto za vsakega. Seveda kot drugi avto.

 

Dovolj majhen, da ga povsod parkira?.

Dovolj udoben, da se pelje? v slu?bo (?e nima? ve? kot 15 km v eno smer...), v trgovino, v vrtec po otroke,...

Dovolj mo?an, da se vozi? po mestu in okolici.

Dovolj varen, da se vozi? tistih 70 km/h, kolikor je najve? dovoljeno po mestih...

Dovolj poceni, da te ne briga, ?e ga na parkiri??u kdo podrsa, ?e ga dobi to?a,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja...kaj tak?nega bi pri meni osebno pri?lo v po?tev le v primeru, da bi bila izpolnjeni naslednji trije pogoji:

- na vsak na?in in brezpogojno si ?elim nov avtomobil

- sem v dokaj veliki finan?ni stiski ali pa za avtomobil reees ne ?elim zapraviti veliko (?eprav slednje je relativno)

- mi popolnoma dol visi, v ?em se preva?am naokoli

 

?e katerikoli izmed teh pogojev ne bi bil izpolnjen, bi gledal v drugo smer. Glede varnosti je pa takole...je nekje na ravni 20 let starega Twinga. Zdaj pa...?e je to dovolj varno ali ne, pa ve vsak zase. Poleg tega...vo?nja s tole zadevo nekaj let nazaj je pri cca. 130 km/h bila nekaj najbolj adrenalinskega v mojem ?ivljenju...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja...kaj tak?nega bi pri meni osebno pri?lo v po?tev le v primeru, da bi bila izpolnjeni naslednji trije pogoji:

- na vsak na?in in brezpogojno si ?elim nov avtomobil

- sem v dokaj veliki finan?ni stiski ali pa za avtomobil reees ne ?elim zapraviti veliko (?eprav slednje je relativno)

- mi popolnoma dol visi, v ?em se preva?am naokoli

 

?e katerikoli izmed teh pogojev ne bi bil izpolnjen, bi gledal v drugo smer. Glede varnosti je pa takole...je nekje na ravni 20 let starega Twinga. Zdaj pa...?e je to dovolj varno ali ne, pa ve vsak zase. Poleg tega...vo?nja s tole zadevo nekaj let nazaj je pri cca. 130 km/h bila nekaj najbolj adrenalinskega v mojem ?ivljenju...

Glej popolnoma vsi smo pre?iveli, pa so nas fotri preva?ali v katrcah, jugotih brez sede?ev, brez pasov, na starih tigar gumah pozimi. Pa so te avti tudi ?li 130.

 

Varnost je nekaj s ?im so nas tudi peljali naprej, tehnologija dela svoje in ima seveda ceno, avto enakega razreda je narastel za celih 10.000?. Dejstvo je da so v?asih vsi avti bili taki se pravi enakovredno 'slabi', danes se merijo druga?e. Na primer ?e se 20 let star avto in dana?nji avto sre?ata je problem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ?asu jugecov, katrc in ostalega je na cestah umrlo 3x toliko ljudi vsako leto in se jih 3x ve? tudi hudo po?kodovalo. Tako da se oni nikakor ne bi strinjali "da smo vsi pre?iveli".

 

Mislim, saj komot se vozi? okoli v kanti s katere bodo tebe in sopotnike praskali z vozi??a ko bo ena mamica na telefonu s Q5 prevozila rde?o... sam zakaj dafuq bi pa to tvegal ko pa so bolj?e (in spet ne tako bolano drage) alternative?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ?asu jugecov, katrc in ostalega je na cestah umrlo 3x toliko ljudi vsako leto in se jih 3x ve? tudi hudo po?kodovalo. Tako da se oni nikakor ne bi strinjali "da smo vsi pre?iveli".

 

Mislim, saj komot se vozi? okoli v kanti s katere bodo tebe in sopotnike praskali z vozi??a ko bo ena mamica na telefonu s Q5 prevozila rde?o... sam zakaj dafuq bi pa to tvegal ko pa so bolj?e (in spet ne tako bolano drage) alternative?

?as jugecov in to je kar tam DO 1991, ki je ni?je od sedaj...100 (ali pa ni podatka), lani 120

https://www.avp-rs.si/file/2012/02/Analiza-in-pregled-stanja-varnosti-cestnega-prometa-v-letu-20151.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ne da se ?isto primerajt, ker v ?asu jugecev ni bil standard 2 avtomobila pri hi?i, danes pa ?e pogleda?, je marsikje ata in mama vsak svojega, pa ko otrok naredi izpit si kupi Clio za 500? in so 3 avti pri hi?i, kar ni ni? blazno nenavadnega, koliko hi? je imelo 3 avtomobile ko so bili jugeci? in ko da? to na cesto vidi? da je primerjava jabolk z zrezki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ne da se ?isto primerajt, ker v ?asu jugecev ni bil standard 2 avtomobila pri hi?i, danes pa ?e pogleda?, je marsikje ata in mama vsak svojega, pa ko otrok naredi izpit si kupi Clio za 500? in so 3 avti pri hi?i, kar ni ni? blazno nenavadnega, koliko hi? je imelo 3 avtomobile ko so bili jugeci? in ko da? to na cesto vidi? da je primerjava jabolk z zrezki.

To ze samo to je primerjava standardov zivljenja ne avtov..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej popolnoma vsi smo pre?iveli, pa so nas fotri preva?ali v katrcah, jugotih brez sede?ev, brez pasov, na starih tigar gumah pozimi. Pa so te avti tudi ?li 130.

 

Varnost je nekaj s ?im so nas tudi peljali naprej, tehnologija dela svoje in ima seveda ceno, avto enakega razreda je narastel za celih 10.000?. Dejstvo je da so v?asih vsi avti bili taki se pravi enakovredno 'slabi', danes se merijo druga?e. Na primer ?e se 20 let star avto in dana?nji avto sre?ata je problem...

 

No, glih popolnoma vsi niso pre?iveli. Res je pa, da smo pre?iveli vsi tisti, ki smo danes tule.

 

Itak pa si pri?el do enakega zaklju?ka, kot sem ga napisal jaz...?e se sre?ata 20 let star avto (ali pa Tata Indica, ki je na ravni 20 let starega avta) in nekaj pribli?no modernega, je =ba... In zakaj bi tvegal, ?e se da temu tveganju izognit? To je podobno, kot da se odpravlja? na downhill s kolesom in ti nekdo ponuja ?elado, ti pa odvrne? "kaj mi bo ?elada...ve? kaj smo delal pri 12-ih letih na dost bolj zjahanih kolesih, brez ?elade, pa smo vsi pre?iveli...".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V ?asu jugecov, katrc in ostalega je na cestah umrlo 3x toliko ljudi vsako leto in se jih 3x ve? tudi hudo po?kodovalo. Tako da se oni nikakor ne bi strinjali "da smo vsi pre?iveli".

 

 

?as jugecov in to je kar tam DO 1991, ki je ni?je od sedaj...100 (ali pa ni podatka), lani 120

https://www.avp-rs.si/file/2012/02/Analiza-in-pregled-stanja-varnosti-cestnega-prometa-v-letu-20151.pdf

 

Joj Jures, sorry ampak tukaj si ga pa oreng pihnil - graf iz izacusovega linka ni totalni ampak je indexni graf, kjer je index za leto 1991 nastavljen na 100. To ne pomeni, da je takrat bilo 100 mrtvih ampak le prikazuje kako se giblje graf iz leta v leto na osnovi leta 1991. Takrat je bilo namre? 462 mrtvih, kar je na u? okoli 4x toliko kot lani.

 

Ker vem, da je tele podatke te?ko dobit na netu v enem kosu sem naredil primerjalni spisek od leta 1970 do 2015.

 

Prva kolona je leto, druga je ?tevilo nesre? s po?kodovanimi in/ali mrtvimi, tretja kolona je index na leto 1970 (100), ?etrta kolona odebeljeno je ?tevilo mrtvih in peta index mrtvih na leto 1970 (100)

 

1970    8.300    100    620    100

1971    8.672    104    644    104

1972    8.413    101    625    101

1973    8.500    102    701    113

1974    7.936     96     557    90

1975    8.192     99     596    96

1976    8.001     96     587    95

1977    8.911    107    680    110

1978    7.951     96     729    118

1979    7.537     91     735    119

1980    6.941     84     558    90

1981    6.499     78     565    91

1982    6.866     83     569    92

1983    6.070     73     527    85

1984    5.546     67     492    79

1985    5.481     66     464    75

1986    5.942     72     504    81

1987    6.364     77     558    90

1988    6.085     73     551    89

1989    5.825     70     554    89

1990    5.177     62     517    83

1991    5.479     66     462    75

1992    5.781     70     492    79

1993    6.290     76     493    80

1994    6.552     79     505    81

1995    6.198     75     415    67

1996    6.020     73     389    63

1997    6.650     80     358    58

1998    5.600     67     311    50

1999    6.702     81     335    54

2000    8.294    100    314    51

2001    9.091    110    278    45

2002   10.065    121   269    43

2003   11.584    140   240    39

2004   12.451    150   274    44

2005   10.309    124   258    42

2006   11.223    135   262    42

2007   11.414    138   293    47

2008    8.938    108    214    35

2009    8.589    103    171    31

2010    7.560     95     138    22

2011    7.218     87     141    23

2012    6.864     83     130    21

2013    6.542     79     125    20

2014    6.264     75     108    17

2015    6.473     78     120    19

 

pa ?e grafek, ki dejasnko najbolje prika?e kako je ?tevilo mrtvih v prometu drasti?no padlo v zadnjih 45 letih navkljub enormnemu pove?anju prometa

 

post-133-0-98409000-1479936529_thumb.jpg

 

Nekaj zanimivosti:

- konec leta 1973 se je za?ela prva naftna kriza in v letu 1974 je podra?ila nafto za skoraj 150%. V naslednjih treh letih so se ljudje bistveno manj vozili in ?tevilo mrtvih je upadlo nato je spet za?elo nara??ati.

- druga naftna kriza se je za?ela konec 1979 in se nadaljevala v leto 1980 do leta 1982. V Jugi je bil takrat ?as par nepar

- Jugoslavija zaide v krizo 1983 in je na robu bankrota. Ker ne more uva?ati toliko nafte s uvedejo boni za mese?no porabo goriv. To traja nekaj let in spet pozitivno vpliva na cestno varnost.

- s samostojnostjo 1991 ja zaradi izgube trgov in vojne na Hrva?kem se je spet zmanj?alo ?tevilo vo?enj in tudi mrtvih je bilo manj

- sredi leta 2008 sredi leta uvedejo vinjete, ki spravijo ogromno ljudi iz reginalk na AC. Skokovit padec ?t. mrtvih, ki se nato v letu 2009 in 2010, dejasnko spusti ?tevilo mrtvih nekje na okvirno vrednost danes - se pravi od 110-140 na leto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne bo žar, ker ni sigurno vreme, bodo narezki in iz pečice par svari... 
    • Tudi če mi Grk tanka, rečem kartica in basta. Pa si ne more nič zaokrožit 😉   Samo to bom rekel, ker ne mislim politike mlet.   Kdo le je zdravnikom dvojne plače izplačeval. V Nemčiji in Avstriji so imeli kakih 500€ na leto korona dodatka. Zdaj pa štrajkajo, ker ni korona dodatka. V koroni smo se zapufali tak, da glava peče. In žal nisem bil v pravem poklicu, da bi mi kaj kapnilo.
    • Če boš ti pekel in stregel se boš pa nadelal🤣
    • Heh, v Grčiji pa sploh sam ne moreš tankati, vedno stric na črpalki....in vedno na okroglo na eur, brez računa, boli njih....grki lagano sportski, boli njih eu regulativa.... @godlike in ostali....žal je bencin/dizel edina ali pa ena od redkih zadev, s katero se lahko pohvalimo da so nižje kot drugje, no sej so tudi plače, heh....🤔🤣, naši politikom je pa itak vseeno, saj imajo itak vse sponzorirano in free...(p.s. če bi jaz na leto zaslužil 2mio eur v državni firmi bi mi bilo tudi čisto vseeno koliko je benz in vse bi mi bilo poceni in super v SLO....ampak realnost je drugačna, folk pa dela za manj kot 800eur/mesec (neto).....)
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.