Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Da bi jaz imel 323 2,5 V6 bi takoj menjal za tole. Mazda 323F je le "?portna limuzina", Integra Type R je pa namensko zgrajen dirkalnik. ?e povem, da so ?li v take detajle kot je kam postaviti akumulator, da bo razmerje te?e v vozilu idealno na vsakem kolesu sem povedal pomoje dovolj.

Poleg tega ima najbolj?o lego svojega ?asa, serijsko ?pero in dosti rezerve pri mo?i motorja. S tem, da tale ?e nima ve? serijskega motornega prostora, je ?e nekaj denarja vlo?enega. :jupiii: Poleg tega ne gre za tipi?nega Civica ampak vseeno posebno rariteto.

 

Deeyaan rad bi videl bumbarja, ki bi menjal tvoj avto za Integro ampak, ?e lahko proda? 323F za 5 ali pa magar 4 jurje pa le prodaj. Ne bo ti ?al, ?e po prvi vo?nji Integre bo? videl zakaj je Integra dosti bolj spo?tovana po svetu kot 323F GT. :blush:

 

Za brezveze si komplicira? ?ivljenje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejan, integrce ti ne bo ponudil nih?e v menjavo, vsaj ne neposredno, je pa opcija, ti unemu F-ko za ta ke?, kasneje pa samo preveksla? na Integro in je bila v bistvu menjava! :danzoman::P

 

Men je tole avto 1a (samo enkrat sem se z njo peljal, niti je nisem vozil - raj?i ne), strup od strupa - zmaj zwerinski! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e slu?ajno prodam F-ko po vsej verjetnosti nebom mel ve? ?portnega avta, ker se mi ne da spet predelav delat vse od za?etka. F-ka u bistvu nebo nikol ve? registrirana, ampak bo sam za "special days" in bom sam preizku?nje gor daju to bo mogo?e 4x na leto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No... mojo se da ?e b.p. registrirat, in razn amortizerjev zadnjih je tehni?no izpravna :bravo:

?la bo pa za male pare... ker sem si zra?unu da bi za avto + predelave zmetal notr toliko da bi mel ?e rumeno RX8 lahko doma na dvori??u zato da mi neregistrirana le?i...

 

Za 5k jo res takoj prodaj..... nisi normaln

js bom dobu 2k za njo by the looks of it pa dam roko v ogenj da je lep?e ohranjena kot tvoja.

 

?e pa ?e ho?e? met Fko na vsak na?in, pa prodaj svojo pa kupi mojo za 3k, ma? bolj?o osnovo za predelavo :lol: pa ?e plin dobi? zraven si ga lahk premakne? v dailyja. Ti ostane 2k za predelave, ima? plinsko napeljavo, ?e ti je pa rde?a v?e? si jo pa za 1k lahko ?pricne? pa ti ?e ostane 1k.

pa ?e homologiran 2.5V6 je notr. :D

 

Js sm se ?ustveno od tega avta odvezu (kon?no) sploh ko sm vidu kakor avto MORA ZGLEDAT pri 250.000k km ko ?raufam po svoji Xedoski.

aja, pa ko sm prvi? vidu bremze od RX8 pa ugotovil da ma 323F enako kon?no... ERRM.

 

 

edit: dejan, druga?e pa re? tistmu da mu dam svojo za 4200e s plinom vred! :) lahko pride jutri iskat. Je vozna, samo zadnji amortizer je spustu en. :) dam s plinom, mx3 sede?i (ni? strgani), komplet avspuhom in kolektorji pa ?e bolt-on katalizator za tehni?nega mu dam zraven!! :D

pa homolomo ma. Fotr bo tk vesel da bo sam napisu kupo-prodajno pa sfejku podpis ?e bo treba

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No... mojo se da ?e b.p. registrirat, in razn amortizerjev zadnjih je tehni?no izpravna :bravo:

?la bo pa za male pare... ker sem si zra?unu da bi za avto + predelave zmetal notr toliko da bi mel ?e rumeno RX8 lahko doma na dvori??u zato da mi neregistrirana le?i...

 

Za 5k jo res takoj prodaj..... nisi normaln

js bom dobu 2k za njo by the looks of it pa dam roko v ogenj da je lep?e ohranjena kot tvoja.

 

?e pa ?e ho?e? met Fko na vsak na?in, pa prodaj svojo pa kupi mojo za 3k, ma? bolj?o osnovo za predelavo :lol: pa ?e plin dobi? zraven si ga lahk premakne? v dailyja. Ti ostane 2k za predelave, ima? plinsko napeljavo, ?e ti je pa rde?a v?e? si jo pa za 1k lahko ?pricne? pa ti ?e ostane 1k.

pa ?e homologiran 2.5V6 je notr. :D

 

Js sm se ?ustveno od tega avta odvezu (kon?no) sploh ko sm vidu kakor avto MORA ZGLEDAT pri 250.000k km ko ?raufam po svoji Xedoski.

aja, pa ko sm prvi? vidu bremze od RX8 pa ugotovil da ma 323F enako kon?no... ERRM.

edit: dejan, druga?e pa re? tistmu da mu dam svojo za 4200e s plinom vred! :) lahko pride jutri iskat. Je vozna, samo zadnji amortizer je spustu en. :) dam s plinom, mx3 sede?i (ni? strgani), komplet avspuhom in kolektorji pa ?e bolt-on katalizator za tehni?nega mu dam zraven!! :D

pa homolomo ma. Fotr bo tk vesel da bo sam napisu kupo-prodajno pa sfejku podpis ?e bo treba

 

Ploki, ravn to sm hotu re?t, da mu bom tvojo omenu :bravo:

 

plin pa men v nobenem primeru nebo pr?u prov ker..... zveste vsi kmal :D

 

js je res nebom prodal, kot sm ?e reku, ?e enkrat prodam zver, nikol ve? nobene zveri pri bajti, tak da se mi ne da ubadat z nakupom druge, F-ka za zdivjat se je ?e ?ist dobra za kak vikend, ne rabim drujga ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poleg tega, on ne ve, da F-ka trenutno ni v najbolj?em stanju :glare:

 

Re? mu ?e uzame mojo za 2000?, z musko feltnam jeklenkam use naj odpelje :D Sam spredi je treba pobarvat havbo, desn blatnik pa zgorn deu vezne (?e ho?e met tipi topi avto), to je pa to :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidi, da se ?elijo vsi re?it GTjk... kaj je razlog za to? Da ne bom kupoval napa?nega avta, potem pa iskal prilo?nost da ga ?im prej prodam kot vi.

 

Preprosto, vozim se s Xedos 6 V6 in mi je za dailydriver preprosto 10x ve?ji luxuz, ma ve? airbagov, ma tempomat in avtomatsko klimo (ker se ve?ino cajta drkam po avtocesti).

In za 130 po avtocesti (mam 17pik tk da si neki ful ne morm prvo??it kazni.) mi 2.5 V6 preprosto ne hasne in mi je brezveze, ker se fijakam tja in nazaj. Za to pa? ne rabim ?portnih sede?ev in 173hp.

 

ker pa rihtam studio rabim as much money as i can get.

 

druga?e je pa moj xedos 1997 tk da ni ni? kej mlaj?i od Fke. Mi je hudo za njo, da ne bi mislu, sam preprosto mi ne znese met dveh V6k pr bajti ker nimam dnarja za dve servisirat in vdr?evat. zdj ?e jo pa pustim pred bajto tri leta stat je pa tut brezveze.. naj se vozi avto, sej je za to narejen.

je Xedos druga?e vizualno slab?e ohranjen. Mehansko je pa?... Serijski pa ?i?o ga je vozu. druga zgodba. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To in cena bencina. Niso najbolj ekonomi?ni avti. Simpl kot pimpl.

 

Sj ni ve? nikjer ra?unice. Jst dam velik za benz, sam nimam kredita za avto. Eni majo ekonomi?ne in lepe nove avte, pa majo kredit + kasko pla?ujejo k nori. Mal povejte kok mate kj kredita pa kok date za benz pa se pol gremo kdo ve? zme?e v kj ;)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj ni ve? nikjer ra?unice. Jst dam velik za benz, sam nimam kredita za avto. Eni majo ekonomi?ne in lepe nove avte, pa majo kredit + kasko pla?ujejo k nori. Mal povejte kok mate kj kredita pa kok date za benz pa se pol gremo kdo ve? zme?e v kj ;)

 

zato si pa kupi? staro kanto al pa toyoto prius na plin.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.