Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prihaja zima in na na?i Mazdi 3 l.2010 original akumulator spu??a du?o in ga bo potrebno zamenjat.

?e kdo ve kolk mo?nega moram kupit, na njem ne pi?e ni? razen v japon??ini, motor je 1.6 bencin.

Uporaben bo tudi predlog katere znamke naj bo ker jih je ?uda.

Napisano

Predlagam novega, ki dimenzijsko pa?e v luknjo, zanemari Ah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?abe, samo dimenzije glej, Ah ne more? ne vem koliko zbirat, par +- nima veze, nima? webasta, la?je zakurbla? kot dizla,....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

54-60ah nima veze. ?e si kje iz ljubljane se zapelji do lj stegne trgovina TAB. Clani mazda kluba imamo tam 10% popust + 10% ob oddaji starega akumulatorja. Prides pogledas ali pa njega prasas pa ti ga se zastonj zamenjajo in je za ziher use. Prodajajo pa samo znamko Topla. Jest sem ga pred dvemi leti tam uzel 60ah ter kar 6000A (zagonski tok)- Mazda 6 1.8

Napisano

Se pravi od 50 d0 60ah je vsak pravi. Grem zdaj zmerit luknjo. Trgovine tab pa ne najdem v stegnah.

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Topla je zakon.

Tudi jaz lahko le pohvalim!

 

Scream, ti si imel Baren oz Baner? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Menjava akumulatorja uspe?no opravljena. Vzeli smo modro topla top 60 ah, hvala vsem za pomo? in predloge.

?e komu od lastnikov tega modela prav pride podatek o merah ?katle kamor zmontira? akumulator, ker je bil to kar problem.

 

?irina 17,5 cm zgleda precej standardno, ker so vsi akumulatorji ki sem jih gledal ?iroki toliko.

Dol?ina 31 cm tako da gre noter precej dalj?i (mo?nej?i) akumulator, sem vpra?al na Mazdi in pravijo da je ve? prostora zato, ker imajo modeli z 2.0 motorjem in i-stopom precej mo?nej?i akumulator.

Vi?ina je bila najve?ji problem. Originalni je bil visok 19,5 cm, novo toplo so naro?ili vi?jo kao za japonska vozila 19 cm visoko in se je lepo zmontirala s tisto ?tangico preko in vijaki zategnjenimi skoraj do konca, rde?e tople so prenizke (17,5 cm) in se je ne da pritrdit brez modificiranja ker zleze ven, drugi akumulatorji za japonska vozila so pa bili spet previsoki (23,5 cm) posledi?no so vijaki prekratki pa ?e plasti?ni pokrov verjetno ne bi ?el gor.

Mimogrede za original akumulator na servisu ho?ejo 116 evr?kov.

Napisano

Cena ?isto sve?ega je bila 68 eur z monta?o vred.

 

Po sliki sode? to ni mazda 3, na?a ima plasti?no ?katlo kar ote?uje monta?o razen ?e jo predela? kar pa nismo ?eleli.

Tale akumulator je prenizek zato se ne ujame ?isto s ?tangico kar je lahko tudi nevarno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.