Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit.

 

Skoraj lahko potrdim. Sosed ima Xsaso Picaso in laufa brez te?av ?e zelo dolgo. 

 

Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja...

 

Jaz pa poznam kontra zgodbe. Ko ljudje niso zamenjali in je bil jermen dolgo preko predvidene menjave ?e OK. Tu je pomoje vse odvisno od materiala. Ljudem je utrgalo jermen tudi pred predvideno menjavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa poznam kontra zgodbe. Ko ljudje niso zamenjali in je bil jermen dolgo preko predvidene menjave ?e OK. Tu je pomoje vse odvisno od materiala. Ljudem je utrgalo jermen tudi pred predvideno menjavo.

Pa saj to sem hotel povedati. Ker se ne more? zanesti na jermen, da bo dr?al to?no 100 ali pa 120 tiso? kilometrov, to kontrolira? prej in ko vidi? znake obrabe (spokana zadnja stran jermena,...) opozori? stranko in ji pri?para? najmanj 500?...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa kar dosti odvisno koliko je jermen star pri 120k. Ali je2 leti ali 5let! Jaz bi ga na Ctroenu moral menjati pri 180k pa so na servisu nekaj zatupili v komunikaciji med njimi in niso takrat naredili velikega servisa ampak potem pri 205k(dveh letih). Jermen je bil ?e v dobrem stanju-ni? razpokan!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po navodilih renaulta na 120k menjava in do letnega servisa je bilo ?e dva tedna... Star je bil takrat 4 leta. Najbr? odvisno ali pelje? veliko v klanec, koliko po mestu itd. Lekcija pa vsekakor, da raje za ziher pa malce pred intervalom proizvajalca, vsaj za olje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

 

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

 

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.4 H Getz, poskocna gajbica s 97PS, nizko potrosnjo goriva, crknilo pa v 151.000km ni popolnoma nic oz. KURCKEJ. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Nekdaj so rekli da se naj bi menjal na dolo?eno ?tevilo kil.kot je predpisano ali v 5 letu starosti,koko je danes pa ne vem.Notranjih napak ne vidimo,?e pa je ?e na zunj razpokan je pa vsekakor za zamenjat!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekdaj so rekli da se naj bi menjal na dolo?eno ?tevilo kil.kot je predpisano ali v 5 letu starosti,koko je danes pa ne vem.Notranjih napak ne vidimo,?e pa je ?e na zunj razpokan je pa vsekakor za zamenjat!

Ja odvisno od avta do avta,kar se ti?e intervala... Ce se ne motim , se je na nekih alfah moralo menjavati celo na 60t km (gledano po servisni knjigi).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak a se vidi na oko , kak?en je jermen?

 

Off Topic, xsara Picasso 1,6 16v ima menjavo na 120t km ali 10 (!!!)let...

 

Mene so debelo gledali,ker sem vztrajal naj zamenjajo pri 100t km pri 8ih letih...

Seveda se vidi tudi na oko, spokan zadnji (gladki) del jermena in pa vise?e "nitke" na strani jermena. Te nitke ponavadi visijo iz vmesne plasti, plast ki je med zadnjo gladko stranjo in pa zobmi jermena.

 

Kdaj pa jermen spoka je pa po moje odvisno malo od na?ina vo?nje, veliko pa od samega materiala.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja odvisno od avta do avta,kar se ti?e intervala... Ce se ne motim , se je na nekih alfah moralo menjavati celo na 60t km (gledano po servisni knjigi).

 

Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Honda Jazz.

 

Brez okvar, z majhno porabo,... ?e jaz pohvalim bencinarja, potem ve?, da je RES dober.

 

Zato ker je ?e iz 90ih, skoraj prepri?an sem, da je D14 osnova?

 

 

Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.

 

Jap, pa spotoma smo mogli menjati ?e VVL jermenico ker je dobivala luft.  :P Saj tudi Clio 3 je imel manj garancije (80.000km) kot navaden Clio (120.000?). Ravno prav, da mi je sinhron ?el pri 81.000 km   :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Em, na? Jazz je bil iz leta 2009. Dvomim, da so noter vgrajevali motor iz leta 1990, pa ?eprav bi ga posodobili...

 

Mislim, ti lahko na fi?kota montira? vzvratno kamero, pa turbo, pa ABS zavore, pa elektri?ne ?ipe, pa katalizator, pa ra?unalnik pa ne vem kaj ?e vse, ampak je osnova ?e vedno star fi?ko...  Do neke mere se da posodabljat, potem je pa potrebno narediti novo. Zato dvomim, da bi v proizvodnji imeli osnovo motorja kar 20 let, pa ?eprav bi vmes posodabljali...

 

Kakorkoli, motor v Hondi Jazz je bil res odli?en. Ne samo motor, cel avto je bil fenomenalen. Edino za njim nam je ?al, za nobenim drugim. Prav ?koda, da je postal za sede? premajhen in je moral od hi?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ne vem, a naj ?e kaj pi?em, ker tole je pa milo re?eno nategancija par excellence.

 

Gledam nek wagen na avto.net in ima ceno 33kEUR. Ok oprema v redu, motor cool, cena tam tam. Za dobrih cca 10kkm prevo?enih bi ?lovek pri?akoval ?e nekoliko ni?jo, ampak OK, stvar pogajanj.

 

Pol pa ?ok, nekje spodaj v drobnem tisku pa pi?e, da je taka cena le v primeru njihovega financiranja. Prav si mislim, dejmo prera?unat in glej ga zlomka avto naraste iz 33kEUR na celo 40kEUR za obdobje 7 let. 7 jurjev razlike.

 

Ma ne mi pisarit, da je avto 33kEUR, ?e je dejanska cena 40kEUR - hallo, a so zme?ani al kaj jim je, pa to je ?isto zavajanje. Avto uvozniki so o?itno tolk polni denarja, da je bolje, da vi?ke denarja nalagajo v kreditih kupcem in da jih nimajo na ra?unih saj so tam previsoki stro?ki "hrambe" denarja.

 

Mater mal ne pazi?, pa te pojebejo kolk si dolg in ?irok.

 

Jures kolk pa ti prepla?a? lizing v treh letih lastni?tva avta?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ne vem, a naj ?e kaj pi?em, ker tole je pa milo re?eno nategancija par excellence.

 

Gledam nek wagen na avto.net in ima ceno 33kEUR. Ok oprema v redu, motor cool, cena tam tam. Za dobrih cca 10kkm prevo?enih bi ?lovek pri?akoval ?e nekoliko ni?jo, ampak OK, stvar pogajanj.

 

Pol pa ?ok, nekje spodaj v drobnem tisku pa pi?e, da je taka cena le v primeru njihovega financiranja. Prav si mislim, dejmo prera?unat in glej ga zlomka avto naraste iz 33kEUR na celo 40kEUR za obdobje 7 let. 7 jurjev razlike.

 

Ma ne mi pisarit, da je avto 33kEUR, ?e je dejanska cena 40kEUR - hallo, a so zme?ani al kaj jim je, pa to je ?isto zavajanje. Avto uvozniki so o?itno tolk polni denarja, da je bolje, da vi?ke denarja nalagajo v kreditih kupcem in da jih nimajo na ra?unih saj so tam previsoki stro?ki "hrambe" denarja.

 

Mater mal ne pazi?, pa te pojebejo kolk si dolg in ?irok.

 

Jures kolk pa ti prepla?a? lizing v treh letih lastni?tva avta?

Ne vem ker mam kritega, jaz dejansko pokrivam avto s sluzbenim namenom za 80% sluzbenega namena....bom enkrat pogledal.

Pa ravno zato vzamem na 5-6 let je manjsi obrok (vecje preplacilo ampak me ne gane ker...saj ves)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje... 

Tole je OK, ne izgleda oderu?ko, ampak, da za 23 jurjev financiranja (10k da? sam), da ti na koncu usekajo 7 jurjev je pa fakin' huda res.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je okoli 1.500? preplacila v petih letih... 15.000? lizinga, obrok je po cca. 270? pa nekaj steoskov je bilo za odprtje in zavarovanje...

Brez pologa??

 

Po moje si dal stari avto za polog oziroma nekaj si moral dati.

 

Da se gleda enakovredno moras primerjati dogovorjeno ceno cx5 in celotno vrednost tvojih placil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda sem dal polog... 15.000 sem vzel financnega leasinga...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj. narobe prikazano... pri kreditu ali financnem leasingu, me zanima samo to, koliksen znesek je in koliko mesecev je treba placevati po koliko evrov... Tako si lahko izracunam, koliko stane financiranje... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok to je v bistvu res bolj kredit kot leasing. Ker leasing ima vedno tudi polog, niso samo obroki. Kar mislim je to da znesek financiranja ni samo mesecni obrok x stevilo obrokov.

 

Ti imas delno financiranje (preostanek razlike), kar je malo drugace kot vzeti avto v celoti na leasing.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam dogovorjena cena avta: 35.750?

Polog: 7.473,23?

Obroki: 72 x 426,77?

 

Dodatno je samo 100? stroskov obdelave, zdaj pa racunaj ce se ti da

 

(Cena vozila po ceniku z vso opremo pa tam nekje okoli 44k)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je ?ist OK - a druga? ima? pa pri Porsche Leasingu zadevo?

 

Sicer mi je sme?no, da se o financiranju sploh pogovarjam, ker imam dost fedra, da tole ske?iram, ampak pizduni pol tolk dvignejo ceno, da ti ni ni? jasno. Aja gospod, ?e boste pa financiranje vzel vam damo pa full cenej. Ja seveda ja... na jablanah pa hru?ke rastejo, a ne?

 

Ni? bo treba do septembra po?akat pa sprobat Skyactiv X, ?e je zakej. Upam, da bodo do takrat ?e kak?nega Proceeda mogo?e celo dobili za test. VAGina group pa s takim na?inom prodaje naj gre pa? v 3pm tako, da Arteon in Superb verjetno kar odpadeta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je ?ist OK - a druga? ima? pa pri Porsche Leasingu zadevo?

Ja, samo pogoj je bil da tam vzame? full kasko pri njih kot sem rekel:

prvo leto: 256?

drugo leto: 1.200?

 

suma summarum je ok 600-700 na leto. Tretje leto pa lahko spet svoje zavarovanje vzame?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mislil sem na vrtalne/vijačnike. Pa glede na navor, bom vzel LTX, ko bo Bosch crknil. Če vzamem LT-ja, je to isti nivo Bosch-a in imam 2 podobni mašini. Seveda je bolj kvalitetna roba. Samo če bo Bosch še delal 4 leta, pa pol nekaj na nivoju LTX-a ali Milwaukee-ja,....   Hvala za izčrpen info.   Tak kot si rekel, Povše 230€ s kufrom in 55€ za polnilec. Baterijo pa dajo gratis.... 🙂
    • Tudi jaz mislim, da je to bolj placebo kot kaj drugega. Drugic cakaj v zasedi, da vidis, katera cisterna pripelje gorivo. Ni hudic, da bo Petrolova. 😃
    • Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄 Aja...če gledaš udarni vijačnik-zunaj ne rabiš gledati pri nas 220€-TOP👍
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.