Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A mogoce kdo ve kako se obnese renault laguna 2.0 dci 150hp 2010 (tretja generacija). Vem da so predhodne lagune imela en kup sranja, ampak tretja generacija naj bi imela nissanov motor DOHC. Kolega se zanima za nakup :)

Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! :)

Aves da sem ravno mislil, ampak je bila potem ze pozna ura.

 

?e ima Nissan Renaultov motor, potem ne more? re?i, da ima Renault Nissanov motor. :P

 

Imas prav ja ravno toliko, kot je nissanov motor je isto renaultov. Se vedno boljse, kot da bi bil samo renaultov :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...

 

p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

 

Almere 1,5 bencinarji (QG15, QG18) so imeli te?ave z raztegnjenimi ketnami, Prej?nje Almere 1,4 so stari tipi GA16 motorjev. Renault ni delal ni? na osnovi QG motorjev iz Almere. 1,4 turbo je bil Nissanov HR motor. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine

https://paultan.org/2008/09/10/renault-nissan-turbocharged-14-liter-h4jt-engine/  Pa ?e se ne motim ni imel dolge ?ivljenjske dobe. Upam, da bo tudi 1,2 tce imel ?im kraj?o ker se ?e pojavljajo (resne) te?ave v obeh koncernih. Nissan juke 1,6 digt (turbo) je sicer super motor a je imel tudi nekaj te?av s ketnami, ko so jih dali v Clia RS (in ostale modele) so to ?e odpravili. 

Ketne so nasploh zadnje ?ase prvi ogromno proizvajalcih (BMW 2,0d naprimer, pa Kia proceed bencinar prve generacije) kretenizem. Ali jih naredite dobre kot v?asih, ali pa dajte jermen in je ?e vseeno cenej?a menjava.  :vskalo: Problem je ker avte danes delajo ekonomisti in ne in?enirji. "Aha, tole stane toliko? Dajte zmanj?at ceno za 10% pa se bomo pogovarjali". In?enir odvzame nekaj materiala tu, doda nekaj cenej?ega materiala tu. Ekonomist vesel, da lahko naslednjo generacijo njihovega modela izdela za nekaj procentov manj denarja in po navadi prodaja za nekaj procentov ve? kot prej?njo generacijo. Dobi?ek, juhej. Stranka pa dvakrat pla?a njihov izdelek (naprimer ketno, novo ma?ino itd..).  :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Renault 1.4 16v z izjemo v?igalnih tuljav (ena menjana) 230k kilometrov narejenih samo z rednim vzdr?evanjem, od tega veliko divjih. Je bila pa go ?e verzija z gasom na zajlo. Clio l.2000 se je s tem motorjem spodobno premaknil, FL (od 2001 dalje) z osve?enim motorjem je ?el bistveno slab?e, sodelavec pa je mel z njim en kup te?av. Kot da bi ob faceliftu ?e motor poslab?ali...

?e malo bolj v preteklost: renault 5 five 60 konjev 1.4. zabaven avto za vozit, prvi dve prestavi sta trgali gate, neverjetno za tako malo konjenico.

Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!!

Sli?i se kot da ima najmanj 1000 konjev. Marketing oddelek je opravil svoje delo. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...

 

p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

To sem bral ja. Kaj si mislil rect glede sob, turbine in DPFja?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da na?elomoa niso problemati?ne komponente, je bilo mi?ljeno. Vidim, da je sem besedo "problem" zapisal odve?. 300 ali 400 k ni redkost s prvovgradnimi komponentami, tako je bilo mi?ljeno.


V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa...  :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval.

 

Po 1.4 tce so tudi 1.2 tce /dig-t zelo hitro ukinili (4-5 let?), skoraj vsi avti so cukali od novega, velika poraba olja, veliko gare?a na ventilih ?e pri 50k kilometrih (DI)... 1,33 je naslednik (1,35 nissan), ki naj bi bil bistveno izbolj?an, a bo ?as pokazal svoje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov.

 

Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Renault III med 2006-2009 z 1.4 16v 98 konj ima danes 249k na ?tevcu, predlani menjana ena v?igalna tuljava, ?e je bila o?etu ?e kdaj pred tem ne vem. Dela ko urica ?e vedno. Pa je vmes bil menjan dvakrat jermen, na 120k in na 235k.Drugi? na ?alost po sili, saj se je strgal in so bili posledi?no pokrivljeni ventili v motorju. Ventili zamenjani in se normalno pelje dalje. Je pa res, da je bila cena velikega servisa takrat pa? jurja namesto 500 eurov.

 

Kakorkoli, ta motor dela dolgo, ?e je le olje zamenjano kolikor toliko redno.

Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako na hitro....   O moči tvojih oz. vseh zvočnikov-moč v Watt-ih ne pove čisto nič drugega,kot pa to,koliko moči prenesejo preden fašejo okvaro zaradi preobremenitve. Torej "močan" je ojačevalec,ne pa zvočniki....zvočniki samo moč zmorejo požreti,ali pa ne,to j vse. To z kvaliteto zvočnika nima nič...z kvaliteto zvoka pa tudi ne.     Praktično vsak moderen AV-receiver bo dovolj močen,bolj pa je važno,kaj bi rad,kaj boš uporabljal itd. Omenjeni Onkyo je najcenejši Onkyo vstop v svet domačega kina...za čist osnovne potrebe je OK,a je preprostejši tudi v opremi. Omenil bi manjkajoči eARC (ARC sicer ima)!!! To pomeni,da ne bo mogel obdelovati HD formate (Dolby TrueHD,DTS-HDMaster,Dolby Atmos,DTS-X itd...) poslane iz TVja preko HDMIja. Obdeloval oz. predvajal bo lahko le SD-audio formate kot so Dolby Digital in DTS,PCM-Stereo itd. Za normalno gledanje TV programa je še OK,za domači kino danes pa ne več...npr. priklopljen HDD na TV in predvajanje z TVjem na AV-Receiver. Torej če imaš,ali boš kupil moderni TV,katerega boš uporabljal kot glavni vir,pazi na eARC (extended Audio Return Channel) z pomočjo katerega TV po istem kablu kot dobi signale od AV-Receiverja...po tem istem HDMI-kablu tak TV pošilja tudi zvok AV-receiverju,ko poslušaš vir z TVja (Youtube preko aplikacije,satelitska,kabelska,internetna-TV,TVjev Bluetooth...skratka vse,kjer je vir TV...) Če pa AV-Receiver tega eARC nima,in ima mavadni ARC,takrat pa TV konvertira na slabši format (jedrni DD in DTS pri surround formatih),ali pa na stereo-PCM.   Po drugi strani pa omenjeni Onkyo ni najboljše dobljeno za cvenk,ker je zelooo osnoven. V razmerju dobljeno za denar so kralji med AV-receiverji modeli klase 600-800€ (ulične cene). https://www.amazon.de/Amplituner-Denon-AVR-X1800H-DAB-Czarny/dp/B0CGRLYJFV/ref=pd_rhf_dp_s_pd_sbs_rvi_d_sccl_1_4/260-8320235-7813804?pd_rd_w=V7knw&content-id=amzn1.sym.d95c9896-f01c-4d4b-b9f5-65a13021c181&pf_rd_p=d95c9896-f01c-4d4b-b9f5-65a13021c181&pf_rd_r=ZY0MPP5FNZC49M9AAQE5&pd_rd_wg=WdZSo&pd_rd_r=da63d00e-5c1c-4f32-bc0d-0a0627399712&pd_rd_i=B0CGRLYJFV&psc=1   553,79€ z našim ddv in ptt   Tvoj Onkyo😉 za 378,84€   Najcenejši Onkyo že z eARCjem,7.2 ojačevalcem (fajn za Atmos,DTS-X ali multi-room) za 464€ vse komplet https://www.amazon.de/Onkyo-TX-NR5100M2-7-2-Netzwerk-Receiv-schwarz/dp/B0C7L2NGMP/ref=sr_1_2?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jO-0lws9GQb_SjsHcFojVfKn3wNdQbPKsQs7qfGRt5OLGI5l4AaRBye0Jss1P4Ph9QaAIYmQRUuz5fxeZvC15nclyJzYxxFcjyY9xOBgxsmKXu8OscG7nSglvsFBA3GcT5lr5JmByRMzhxUQ5O_5r83satOmSJG17IkSlFJvzeJF3twZx8kFHsmav4WZ-iYwgU.tgdXrwWB9Gy55hce9PceVsbpJfUD74SWExOaEBdPcpY&dib_tag=se&keywords=Onkyo+TX-NR5100&qid=1716330441&sprefix=onkyo+tx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-2&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.335e368b-29e8-4542-bb58-939a88195e78#customerReviews   Priporočljivi Onkyo...a je še dražji za 837,79€ komplet  https://www.amazon.de/Onkyo-TX-NR6100-Receiver-7-2ch-schwarz/dp/B0C1T836VH/ref=pd_ci_mcx_pspc_dp_d_2_t_2?pd_rd_w=PMAtr&content-id=amzn1.sym.7838253a-f0cb-4765-8290-3a5e015d7ac1&pf_rd_p=7838253a-f0cb-4765-8290-3a5e015d7ac1&pf_rd_r=M11379N1PYNQSKMQ4XZB&pd_rd_wg=5U8qt&pd_rd_r=2c004054-b4ba-4363-8612-26a6da61ff93&pd_rd_i=B0C1T836VH   Tega ne pošiljajo v SLO...pri nas pa ga še ni v trgovinah,k je prefrišen (naslednjik 393ke) https://www.amazon.de/Onkyo-TX-SR3100BMDC-TX-SR3100-5-2-Kanal-AV-Receiver/dp/B0CCYWQ2B7/ref=sr_1_15?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jMCaLLAP1xGqstXmex5N9gwjwG4hBt2YsiQ85jz2_cdub1v7K1JnHIUN0aKteXjbtXoMYCoM4QDln8Qd9-BvvnkOtPPEoS3mcI-1kWa8U1INyopgGTvkpOySVd_x1AQWOCu2zLe1kNFBMyeJju7JEr0rqOyQqVldS0dFhE-SLv-27bfG5yJ8YZLcrChb_PKzYo.3K7zu4R3jnrAiR3kVXuvHBNH5wNRgDw6zVLeLed8Swg&dib_tag=se&keywords=Onkyo+TX-NR5100&qid=1716330849&sprefix=onkyo+tx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-15&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.335e368b-29e8-4542-bb58-939a88195e78#customerReviews   Za 694,07€ komplet z našim ddv in ptt mogoče najboljši AV-receiver za cvenk...a jaz nekako Denone nikoli nisem maral...kaj pa vem🙄...kolega ima Denona 4200 in je zadovoljen... https://www.amazon.de/Denon-AVR-X2800HDAB-7-2-Kanal-AV-Receiver-Verstärker-Schwarz/dp/B0BDZTWKSM/ref=sr_1_5?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&crid=2HWU924CHDZ8O&dib=eyJ2IjoiMSJ9.dXyRlXC6fUIHLqJp-s2JEyaLLzai1F0ydH0vW49X-jMCaLLAP1xGqstXmex5N9gwjwG4hBt2YsiQ85jz2_cdub1v7K1JnHIUN0aKteXjbtXoMYCoM4QDln8Qd9-BvvnkOtPPEoS3mcI-1kWa8U1INyopgGTvkpOySVd_x1AQWOCu2zLe1kNFBMyeJju7JEr0rqOyQqVldS0dFhE-SLv-27bfG5yJ8YZLcrChb_PKzYo.3K7zu4R3jnrAiR3kVXuvHBNH5wNRgDw6zVLeLed8Swg&dib_tag=se&keywords=Onkyo%2BTX-NR5100&qid=1716330849&sprefix=onkyo%2Btx-nr5100%2Caps%2C150&sr=8-5&ufe=app_do%3Aamzn1.fos.d9ce03e4-bad8-42e1-835e-4c276296325a&th=1   Malce cenejši že res dobro opremljen za 553,79€ komplet z našim ddv in ptt https://www.amazon.de/Amplituner-Denon-AVR-X1800H-DAB-Czarny/dp/B0CGRLYJFV/ref=pd_sbs_d_sccl_3_8/260-8320235-7813804?pd_rd_w=d1ajt&content-id=amzn1.sym.3c81483b-6678-478b-bd4a-9a0aedeab67e&pf_rd_p=3c81483b-6678-478b-bd4a-9a0aedeab67e&pf_rd_r=MJ2BV233SAM73TKRC3ZF&pd_rd_wg=z9Um3&pd_rd_r=ea6598a7-de19-429c-a03d-bbcf40b3c389&pd_rd_i=B0CGRLYJFV&psc=1   Edini,ki je tukaj še boljši...fajn boljši,pa je Sony za 826,32€ komplet https://www.amazon.de/Sony-TA-AN1000-Channel-Verstärker-schwarz/dp/B0C37R3Q5K/ref=rvi_d_sccl_9/260-8320235-7813804?pd_rd_w=mivmm&content-id=amzn1.sym.13dbab83-f61c-4000-b9ab-184f02ce8fa2&pf_rd_p=13dbab83-f61c-4000-b9ab-184f02ce8fa2&pf_rd_r=WDC474D9W2WX7ND7C2G2&pd_rd_wg=ebtnL&pd_rd_r=4ec35462-f63d-4caa-96cb-8381bcff7795&pd_rd_i=B0C37R3Q5K&psc=1   Malce poglej,kakšne so cene pri nas.   Torej za mali cvenk Onkyo 3100 ki ga pri nas še ni,ali pa 4100,ki ga na Amazonu že dobiš. Za malo več cvenka 6100,a je po moje Sony boljši Denon 1800 ali 2800 (pazi,da bodo HDAB!!!)   Denon je dober...pač kolikor cvenka,toliko muzike...Sony je tukaj le en model,a od vseh tukaj najboljši...ima določene stvari,ki jih tudi receiverji za veliko višjo ceno nimajo.... Seveda gre še bolje in dražje...npr. v svoji cenovni klasi TX-RZ50 najcenejši receiver z Dirac-kalibracijo...a mislim,da ne gledaš to klaso...je pa tudi tako,da v teh finančnih rejonih (nad "jurja") se pri zvoku bolj pozna investicija (če gledamo komplet zvočnikov+AVreceiver kot celoto) v dober aktivni subwoofer če ga nimaš,ali pa boljše zvočnike,ker je tu zvokovno denar bolje naložen oz. se bo bolj poznalo.  
    • Evo, poročam o porabi na eni daljših relacij v 3 dneh. Pet potnikov in poln prtljažnik na relaciji 1420km. Od doma do Mostarja z raznimi ogledi na poti sem imel porabo cca 5.8l/100km,večina od 750km je bilo prevoženo po regionalkah in po mestih. Do vrha Jahorine in Trebeviča je narasla na 6.0, do Sarajeva se je pa spet spustila na 5.8.....👍 Na poti domov iz Mostarja preko Blagaja in Međugorja je bilo pa večino od 670km narejenih po AC pri hitrosti 140-150km/h kar pa je povišalo tudi skupno povprečno porabo na 6.3l/100km...  Moram pa tudi omenit, da po Bosni ni kaj veliko elektrikarjev in je vozni park predvsem dizelski in precej star.... 
    • Važno je, da se ceni.... 🤗
    • Jaz ga znam zrihtat da dela na 300-350 če so relacije. Na 180-200km dela z slabimi injektroji pa egr off
    • Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.   Lp 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.