Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

No in ravno tukaj si zadel bistvo... to?no to ni pomembno koliko ima avto od 0-100km/h pa je to skoraj glavni podatek pri zmogljivosti na prospektih oziroma tehni?nih podatkih. Tudi ni pomembno kolk ma konjev ampak kje ti konji so. ?e ima avto te konje pri 6000 obratih, pri 6200 pa je ?e blokada so ti konji brezvezni. Ampak ravno maksimalne konje oziroma kilowate predstavljajo v tehni?nih podatkih. Mogo?e se kdaj pa kdaj celo spozabijo pa napi?ejo pri katerih obratih, ampak ve?ina ljudi tega ne zna prebirati in kupijo avto na osnovi tiste ?tevilke pred kratico KM ali kW.

 

 

Sam sodim med tiste, ki ga tile podatki ne zanimajo kaj dosti... Najlazje je probat dobit morebitne kandidate za naslednji nakup na test za nekaj vec kot tisto urco, ki jo prakticno brez problema dobis skoraj pri vseh... Najbolj idealno je, ce je lahko cez vikend, zal pa to ni vedno mozno... ce nimas kaksna poznanstva... Se pa da preverjeno dobiti za vec kot tisto urco... recimo en dan popoldan, do naslednjega dne dopoldan ... Tako sem recimo dobil na test avto pri Toyoti, Kii, Renaultu, Mazdi,... Res pa je, da gre za cisto frisen model, je malo tezje dobiti, ker je velik naval ... 

 

Ne maram recimo trovaljnih "turbo mlinckov" z malo "kubiki" in veliko konji ... ceprav nekateri pravijo, da se da cisto spodobno vozit tudi s temi... ampak nevem... nekako mi je glede porabe dokaj vseeno, dokler je v mejah normale... Nisem nek "ekoterorist", ki bi gledal na vsak deci porabe ... rad imam pa v avtu veliko dodatne opreme :D ... Nisem obremenjen s tem, ali naj bo dizel, bencinar, stromar,... dokler je cena primerna in ne bom zaradi nakupa avta lacen :) ... 

 

Lahko pa tudi napisem, da se z nobenim avtom nisem imel problemov pri voznji... in se nisem pocutil kot neprimicnina, pa so lahko bili tudi taki s sibkejsimi motorji in verjetno neustrezno krivuljo navora ...  :zvizga:  :P ... pa sem vozil ze kar nekaj razlicnih avtov... Spet pa ne toliko, da bi lahko pisal o vseh, kako se obnesejo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, se popolnoma strinjam. Ljudje kupijo avto z recimo 200 konji (pri 5800 obratih) in se hvalijo, kako mo?en avto imajo. Da, a ve?ino ?asa se verjetno vozijo pri 2000 obratih in 100 konjih, ?e je to benzinar.

Zato pa pi?em, da za ve?ino je tudi G122 ve? kot preve?. ?eprav 200 konjev pri 6000 obratov ni tako zelo napa?no, ko je ?elja. 

 

 

Same la?i in natolcevanja. Ves ?as sem bil prepri?an, da grem nazaj na bencinarja, ampak ?al so trenutni pri Mazdi ?ist preve? anemi?ni in to je motilo marsikoga. ?e bi tolk zani?eval bencinske motorje sigurno ne bi 3/4 leta sem ?akal na Skyactiv X in vseeno upal, da bo mogo?e pa to le tisto pravo. ?e bi bil tak zagovornik dizla bi me bolel organ za ta motor ?e od samega za?etka, tako sem mu pa hotel dati ?anso.

 

Vzamem nazaj. Si pa bil optimist in si pri?akoval od bencinarja naturalca. Konec koncev imajo danes dizli VSI turbino in prepri?an sem, da je Skyactiv X primerljiv z dizlom brez turbine. Ni pa to nek prese?ek in brutalnost, ?al. Mene pri tem motorju bolj zanima dolgoro?no delovanje. ?ez 5 ali 10 let, ?ez 200.000 km kaka bo poraba olja, okvare itd..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vzamem nazaj. Si pa bil optimist in si pri?akoval od bencinarja naturalca. Konec koncev imajo danes dizli VSI turbino in prepri?an sem, da je Skyactiv X primerljiv z dizlom brez turbine. Ni pa to nek prese?ek in brutalnost, ?al. Mene pri tem motorju bolj zanima dolgoro?no delovanje. ?ez 5 ali 10 let, ?ez 200.000 km kaka bo poraba olja, okvare itd..

 

Ampak vseeno sem imel upanje, saj so obljubljali kompresor. ?e ve? ta kompresor bi lep?e pokril navor v ni?jih vrtljajih in verjetno bi se dalo naredi prakti?no skoraj idealen motor, ki bi lahko odnesel dizle v zgodovino (razen za delovne stroje). 

 

Vzdr?ljivost je pa drug minus, katerega bi tudi spregledal, ?e bi motor dal tisto nekaj od sebe, kar od 180KM pa vseeno lahko pri?akuje?. Vseeno pa upam, da se bo izkazal za vzdr?ljivega in da to ne bo kot kak?en VAG-ov downsize-an mlin?ek, kjer mora? imeti res sre?o da zdr?i 250kkm ali ve?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, kompresor bi lahko kar konkretno pomagal. Moje mnenje je, da zaradi emisij niso navili bolj.

No saj to. Danes gre razvoj sicer izredno hitro. Vsakih nekaj let zahteva EU ni?je CO2. Vsakih nekaj let se proizvajalcem mudi razviti popolnoma nove tipe motorjev, ki s starimi preverjenimi nimajo veliko skupnega. Potem so tu ?e ekonomisti, ki re?ejo, da je treba avto prodati za ve? denarja z manj stro?ki (za proizvajalca) in tako dobimo 1,4 TFSI.  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

x bi bil super motor, ?e bi dejansko imel nek kompresor, ki bi dal kaj od sebe in bi imel avtomatsko v ni?jih vrtljajih ve? mo?i kot jo imajo klasi?ni na motorji (?eprav bi bilo bolje ?ez kompletno obmo?je vrtljajev).. tako so ?li pa v nek super duper visoko kompresijski pol dizel pol bencinar motor (v teoriji), ki je pa na ?alost ve? ali manj klasi?en na motor (z visoko kompresijo)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:

 

Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)

Mondeo AWD AT 190: 9,1 s

Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)

 

Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo

Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD

 

Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.

 

Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.  :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:

 

Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s

Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)

Mondeo AWD AT 190: 9,1 s

Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)

 

Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo

Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD

 

Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.

 

Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.  :vskalo:

 

 

Sedaj vidim da sem tole napisal v napa?no temo, sodilo bi v "Testi ostalih avtov". Z dilemo octavia/astra res nima veze, sploh ker sta ta dva avta spodnji srednji razred. Jaz sem pisal o srednjem razredu. Jest, lahko prosim premakne? oz. izbri?e??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... dovolj, da se premika?. Za vo?njo bo treba kaj ve?. :)

Ravno danes smo debatirali v slu?bi o avtih. Sodelavka ima sedaj golfa 6,dizel.Ga prodaja in je malo gledala okoli. Tudi na mazdo sem jo napotil. Bila je sicer navdu?ena nad njimi a so zanjo predrage. Pa mi pride z idejo, da bo vzela citroen c3, pazi to, benzinar 75 konj. Vpra?al sem jo, ali je sigurna glede tega avta. Ali bo pre?ivela ta prehod v to nepremi?nino? Tudi sama je podvomila potem, ko sem ji malo razlo?il, kako bo to izgledalo, ko bo vozila v klance.

Mislim, da se je premislila. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo :) Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali :) 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).

 

No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo :) Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali :) 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).

 

No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to :)

To?no to. Edini problem je na avtocesti v klanec, kjer se res slabo pospe?uje oziroma se do visokih obratov ne more (razen ?e gre? pri 140+ na za?etku in nekako dr?ijo visoki obrati ?e v startu).

 

Res sicer, da mora? za 140-150 km/h naviti na kakih 4,5-5k rpm, ampak vse se da. Do 90 pa itak noben problem.

 

Nekih pospe?kov ala, da te prilepi na zic, pa seveda ni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e zdaj mi ni jasno, kako sem lahko nekaj ?asa vozil peugeot 306, benzinar, z 75 poniji pod havbo.Resda zelo kratek ?as a vseeno. Spomnim se, da smo ?li neko? na dopust z njo. Kolega je imel takrat neko opel vectro dizel, mislim da je bila 100 konjska. Vedno, ko je pri?el kak klanec na avtocesti, mi je pobegnil naprej, da me je moral ?akati. Takrat sem si rekel, da v bodo?e ho?em imet vedno avto, ki v vse avtocestne klance gre z lahkoto v 6 brzini in to polno nalo?en. To je nuja. In to je seveda mo?an dizel z velikim navorom. :)

 

Takrat si bil verjetno se ? mlad pa neumen?  :vesel:  :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.