Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

ena, dve te?avi, ?e mogo?e lahko kdo pomaga.

Gretje dela dokler je avto v vo?nji, za?ne pa pihat mrzlo ko avto nima obratov. Npr. segret avto..., piha toplo, se ustavim za minuto dve, motor ?e vedno dela, po dveh treh minutah pa piha mrzlo. Ko peljem naprej pa zelo po?asi spet za?ne gret notranjost.

Drugo je webasto, ki se nikakor ne zalaufa in gre o?itno "vsaki?" v lock. Vode v kilerju je slab cm ?ez polno...

Pred tem smo mel motor vn->notr (full generalka ).

Webasto se je zalaufal v prvo, pol pa tema (no sound, doesnt work any more).

 

prva generacija mazde, 2.0d

 

 

 

Napisano

Zelo verjetno ste slabo prezracili sistem z vodo. Zacni s tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...plus odklopi baterijo in jo priklopi nazaj...v?asih pomaga in za?ne spet delati.

 

 

Napisano

Hvala za predloge. Se je ?lo danes odzra?it zadevo, enkrat se je malenkost spenilo in nekaj minut zatem je nivo v ekspanzijski padel iz full na low. Zaenkrat ve?ino ?asa piha toplo/mla?no na tistih 700/800 obratov, ko je avto ?e enkrat segret.  Zdi se mi sicer malenkost ?udno, da se ekspanzijska posoda nikoli ne ogreje, niti po dveh urah vo?nje, kar verjetno pomeni da sistem ?e vedno ni zadostno prezra?en ?

Napisano

Ekspanzijska se nikoli ne segreje saj ni del kroga. Pa si zracil na killerju z zaprto ekspanzijsko? Vsaj deset, 15 minut pa malo verglanja, da tudi termostat odpre?

 

In na killerju dolivaj vodo po potrebi, ekspanzijsko pa cekiraj samo ob mrzlem avtu in po potrebi dolivaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem delov tako kot v videu, vsaj pribli?no :P  parkirano sem imel sicer na ravnem, pa ventilator se je pri?gal samo enkrat, ?e to je trajalo pol ure, vmes pa avtu dajal malo obratov in pa na?timan je blo da piha toplo na polno.

Sem zve?er odklopu akumulator, da vidim kaj bo dons reku webasto.. Bom pa ?e  zategnu zadevo par metrov nazaj iz gara?e, da bo sprednji del malenkost vi?je in ponovu vajo, ker bolj? je blo, ni pa optimalno.

Hvala :)

Napisano

Ja webasto je kon?no zalaufov. Sem pa zatem ?e postavil avto malenkost v hrib in na killerju/radiator cap sproti dolival antifriz, da je blo skoz nekako do vrha, par minut gnal na 2000 obratov, v?asih malenkost ve?, pa malo na ?tant gas, stisnil cevi itd ...po eni uri so pa ?e zmerej hodili ven mehur?ki, dolil pa cca.2 litra antifriza na tak na?in  :o , nekaj ga je sicer zmetal ven na krpo ovito okrog pokrov?ka. 

V ekspanzijski je nivo ?e isti kot preden sem dolil... a antifriz kar dolivam dokler na pokrov?ku kilerja ne ostane do vrha?

Napisano

Zdaj pa samo ko je mrzel dolivaj v ekspanzijsko ponpotrebi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmm.. mal pozno vrjetn, sicer prej niti nisem pomislu na to. Na modr antifriz sem ?el dolivat notr rde?ga, k je bil pr roki, silikon pa silikat ?e prov razumem.  Lahko pustim to brozgo zdej notr vsaj ?ez zimo al je treba pomenat celotno zadevo ?

popizdi? ?e nis navajen :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.