Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav,

ena, dve te?avi, ?e mogo?e lahko kdo pomaga.

Gretje dela dokler je avto v vo?nji, za?ne pa pihat mrzlo ko avto nima obratov. Npr. segret avto..., piha toplo, se ustavim za minuto dve, motor ?e vedno dela, po dveh treh minutah pa piha mrzlo. Ko peljem naprej pa zelo po?asi spet za?ne gret notranjost.

Drugo je webasto, ki se nikakor ne zalaufa in gre o?itno "vsaki?" v lock. Vode v kilerju je slab cm ?ez polno...

Pred tem smo mel motor vn->notr (full generalka ).

Webasto se je zalaufal v prvo, pol pa tema (no sound, doesnt work any more).

 

prva generacija mazde, 2.0d

 

 

 

Napisano

Zelo verjetno ste slabo prezracili sistem z vodo. Zacni s tem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...plus odklopi baterijo in jo priklopi nazaj...v?asih pomaga in za?ne spet delati.

 

 

Napisano

Hvala za predloge. Se je ?lo danes odzra?it zadevo, enkrat se je malenkost spenilo in nekaj minut zatem je nivo v ekspanzijski padel iz full na low. Zaenkrat ve?ino ?asa piha toplo/mla?no na tistih 700/800 obratov, ko je avto ?e enkrat segret.  Zdi se mi sicer malenkost ?udno, da se ekspanzijska posoda nikoli ne ogreje, niti po dveh urah vo?nje, kar verjetno pomeni da sistem ?e vedno ni zadostno prezra?en ?

Napisano

Ekspanzijska se nikoli ne segreje saj ni del kroga. Pa si zracil na killerju z zaprto ekspanzijsko? Vsaj deset, 15 minut pa malo verglanja, da tudi termostat odpre?

 

In na killerju dolivaj vodo po potrebi, ekspanzijsko pa cekiraj samo ob mrzlem avtu in po potrebi dolivaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem delov tako kot v videu, vsaj pribli?no :P  parkirano sem imel sicer na ravnem, pa ventilator se je pri?gal samo enkrat, ?e to je trajalo pol ure, vmes pa avtu dajal malo obratov in pa na?timan je blo da piha toplo na polno.

Sem zve?er odklopu akumulator, da vidim kaj bo dons reku webasto.. Bom pa ?e  zategnu zadevo par metrov nazaj iz gara?e, da bo sprednji del malenkost vi?je in ponovu vajo, ker bolj? je blo, ni pa optimalno.

Hvala :)

Napisano

Ja webasto je kon?no zalaufov. Sem pa zatem ?e postavil avto malenkost v hrib in na killerju/radiator cap sproti dolival antifriz, da je blo skoz nekako do vrha, par minut gnal na 2000 obratov, v?asih malenkost ve?, pa malo na ?tant gas, stisnil cevi itd ...po eni uri so pa ?e zmerej hodili ven mehur?ki, dolil pa cca.2 litra antifriza na tak na?in  :o , nekaj ga je sicer zmetal ven na krpo ovito okrog pokrov?ka. 

V ekspanzijski je nivo ?e isti kot preden sem dolil... a antifriz kar dolivam dokler na pokrov?ku kilerja ne ostane do vrha?

Napisano

Zdaj pa samo ko je mrzel dolivaj v ekspanzijsko ponpotrebi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hmm.. mal pozno vrjetn, sicer prej niti nisem pomislu na to. Na modr antifriz sem ?el dolivat notr rde?ga, k je bil pr roki, silikon pa silikat ?e prov razumem.  Lahko pustim to brozgo zdej notr vsaj ?ez zimo al je treba pomenat celotno zadevo ?

popizdi? ?e nis navajen :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.