Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je bolje... :prstgor:

 

Na?el tudi zapis o ?tevcih:

Inside, almost everything is new. Save for the steering wheel and a few obscure trim pieces, Mazda redesigned the cabin to chase more premium aspirations. Designers stretched the dashboard for a wider feel. And here we come to the 2018 6's next major update: the Signature trim. Mazda first rolled out the Signature trim with the new CX-9 crossover and the trim's intentions transfer to the 6. For the 6 sedan, well-crafted materials are awash throughout the cabin. They include Japanese Sen wood, nappa leather, and synthetic suede on the door pockets, seats, and dashboard.

All Mazda 6 sedans benefit from redesigned front seats, which the brand said are wider and absorb more vibration. Available options include an 8.0-inch touchscreen display, a 7.0-inch digital reconfigurable gauge cluster, a windshield wiper de-icer, and a head-up display.

 

https://www.motorauthority.com/news/1114049_2018-mazda-6-chases-a-more-premium-path

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Oblika nove trojke?

koncept KAI

 

 

koliko bodo novi modeli sledili je vpra?anje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zal je tako, da potem, ko pride do serijske proizvodnje ti avti nimajo vec veliko skupnega s predstavljenimi koncepti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah, ?eprav sem ?e videl kai koncept te fotke nisem prepoznal, ko sem jo videl v nekem drugem kontekstu. Jutranja nezbranost ...

Napisano

Vidim, da teli prototipi v zadnjih mesecih lepo kro?ijo po vseh celinah med avto novinarji.

Osebno mi je tale monta?a ?e najbolj zabavna.

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem ravno naletel na ?lanek, da bodo dali "baje slab?e" torzijsko vzmetenje zadaj, kot v M2 in CX3 v novo Skyactive X M3. Se pravi ne bo ve? Zoom Zoom?

Napisano

?koda da so ?li v to smer...me pa vseeno res zanima ?e bo sedaj ?e vedno ostala v vrhu glede vozne dinamike...

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Hmh, in kaj jim bo dizelca v USA ?e pa majo ?e benz tak poceni?

V EU pa bodo po mo?nosti ukinili dizla ker je kao strupen

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V USA je dizel ca. 20 % dra?ji kot bencin, pa ?e dobi se ga recimo na vsaki deseti ?rpalki. Dvomim, da se jim bo vlo?ek, ki so ga imeli s homologacijo motorja za USA trg povrnil, saj ugibam, da avtov ne bodo prodali veliko. Poleg tega pa imajo v CX-5 od letos 2.5T motor z 250 konji (oz. 227 s slab?im 87 okt. bencinom). Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

Napisano

Ja saj ne razumem te avtoindustrijske odlo?itve.

Naftni lobi? Logicnega ni nic vec, zato je vse mozno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

 

Zato, da bo prikolco vlekel, duh... :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Glede na to, koliko proizvajalcev je v zadnjih 25 letih eksperimentiralo s HCCI motorji, vsa ?ast, ?e ga bo mazda uspela spraviti v serijsko proizvodnjo. ?e posebej, ?e bere? o tem kak?ne pomanjkljivosti ima tovrstni motor:

 

Disadvantages:
- Achieving cold start capability.
- High heat release and pressure rise rates contribute to engine wear.
- Autoignition is difficult to control, unlike the ignition event in SI and diesel engines, which are controlled by spark plugs and in-cylinder fuel injectors, respectively.[6]
- HCCI engines have a small power range, constrained at low loads by lean flammability limits and high loads by in-cylinder pressure restrictions.[7]
- Carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) pre-catalyst emissions are higher than a typical spark ignition engine, caused by incomplete oxidation (due to the rapid combustion event and low in-cylinder temperatures) and trapped crevice gases, respectively

 

Vsekakor to ne bo motor, za katerega bi ?elel biti beta tester, bo vsekakor za po?akat 5 let, da se izka?e.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition

Napisano

Pa saj je enako kot za wankla...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj to sem ?e od vsega za?etka rekel ?e jim takoj ne rata odpravit klenkanje, bo to fail od motorja. Tak motor bo mogo?e z dr?al tolk kot wankel.

O?itno bo to novi za??itni znak Mazde (okvara motorja po 100kkm).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dvomim...Mazda si ne sme dovoliti da naredi slab motor ...posebno ta novi x motor .

Upamo da jim uspe...saj so mojstri..lp

Napisano

O?itno ima Mazda resne te?ave z SkyactiveX motorji. Mazde 3 z SkyactiveX motorjem letos zihr ne bo v ZDA naprodaj, ?e pride v EU, pomeni da bo EU poskusni zaj?ek.

Lahko sklepamo da si v ZDA ne upajo dati polizdelka, zaradi morebitnih to?b, ?e stvar ne bo laufala.

 

https://www.motor1.com/news/346378/mazda-skyactiv-x-engine-delay/amp/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.