Skoči na vsebino

Section control Trojane


Gustav

Priporočeno sporočilo

Kadar sem se vozil tam ?ez, je bila omejitev 60 km/h. Enkrat delo na cesti, enkrat mo?no de?evje, enkrat se je nekomu nekaj dvignilo... Ali pa mu je dol viselo... Kakorkoli, bila je omejitev na 60, mogo?e kdaj celo 80 (enkrat ali dvakrat). ?e smo ?isto po?teni, na avtocesti vozit tako po?asi je kar te?ko. Ne, da se ne da, ampak vseeno je nizka omejitev...

 

Je pa res, da se po tej cesti peljem mogo?e nekajkrat letno...

 

V tem poudarjenem delu besedila bo ves catch... ;) Ja, je bilo obdobje, ko je bila ta nesmiselna omejitev, ker je zaradi "neoptimalno delujo?e signalizacije" bila vo?nja z 90, kaj ?ele 100 km/h smrtno nevarna... :vskalo:

 

Zadnjih nekaj mesecev, mislim da od konca pomladi pa je omejitev v veliki ve?ini nazaj na 100-tki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od pomladi sem kar precejkrat imel relacijo proti Vranskim in nikoli nisem uporabljal avtoceste ker je bila stara cesta ?ez Trojane ve?inoma hitrej?a varianta.

 

Je bila na AC takrat kak?na nesre?a? Ker ?e ni bila in ?e se med uvozom Blagovica (relacija LJ=>CE) pelje? do izvoza Vransko po stari cesti in se pri tem dr?i? omejitev, si cca. 3 minute po?asnej?i, kot na AC...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor mi je znano so tudi bila neka obnovitvena dela (pred iztekom garancije, ne vem kak?ne). Vem pa da sem dostikrat s stare ceste opazoval po?asi veze?o kolono na AC. Na stari cesti so deli, kjer je povsem varno voziti 100. ampak kr?i? pa zakon, res je. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med vikendi so ga res dosti zapirali, zdaj imajo ?e no?ne zapore. Iskreno povedano mi res ni jasno, kaj imajo tolk za pacat... Ampak nekak smo se ?e navadli na to. V bistvu so izreeedno redki dnevi, ko med CE in LJ i nobenih del na cesti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To me spominja na stare ?ase, ko so imeli ?e Italijani te ?tose z merjenjem ?asa od cestninske do cestninske. Pa smo ?ibali in ?ibali  po avtocestiin in se ustavili na kapu?inu. In prera?unali, koliko ?asa moramo stati, da bomo vozili "vzorno" in po "regulah".

Nikoli nismo pla?ali kazni. :lol:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To me spominja na stare ?ase, ko so imeli ?e Italijani te ?tose z merjenjem ?asa od cestninske do cestninske. Pa smo ?ibali in ?ibali  po avtocestiin in se ustavili na kapu?inu. In prera?unali, koliko ?asa moramo stati, da bomo vozili "vzorno" in po "regulah".

Nikoli nismo pla?ali kazni. :lol:

 

No, pri dana?njem sistemu Tutor to ne gre ve?. Na uvozih in izvozih iz postajali?? imajo kamere, ki tvoj postanek od?tejejo od celotnega ?asa. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, pri dana?njem sistemu Tutor to ne gre ve?. Na uvozih in izvozih iz postajali?? imajo kamere, ki tvoj postanek od?tejejo od celotnega ?asa. ;)

Ampak Tutor je naredil neverjwtwn red na ITA autostradah in voznja tam je postala velik uzitek. Tempomat na 130 in vozis!

Tudi do benetk kjer ao ma desnem kamion za kamionom je levi tekoc, sak kaznujejo kamione ki ne smejo prehitevati kot tudi PREPOCASNE avte na levem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, vo?nja tam je pravi u?itek. Nazadnje sem relacijo Ventimiglia - Ferneti?i prepeljal v enem kosu, 3/4 ?asa tempomat na 135 po GPS-u in na koncu sploh nisem bil pretirano utrujen. Celo ?ena je v nasprotni smeri vozila cca. 300-350 kilometrov v enem kosu (od Benetk mimo Milana in proti Genovi), pa na?eloma sovra?i vo?njo po AC.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tako ali tako kompletna kozlarija. Polovica avtoceste je ?e pol leta zaprta zaradi gradnje protihrupnih plotov-predvsem tam kjer je ob cesti hosta ali pa kak?na koruza. Zakaj je od Vranskega do Blagovice omejitev 100 pa ve samo tisti kret*en,ki si je to izmislil. Za tunele ?e razumem,za ostalo pa res ne. Pijancem in samomorilcem,ki se zabijajo v tunelske ni?e pa ta omejitev tako en kur*ac pomeni. Ta DARS je bruka in sramota za celo dr?avo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je tako ali tako kompletna kozlarija. Polovica avtoceste je ?e pol leta zaprta zaradi gradnje protihrupnih plotov-predvsem tam kjer je ob cesti hosta ali pa kak?na koruza. Zakaj je od Vranskega do Blagovice omejitev 100 pa ve samo tisti kret*en,ki si je to izmislil. Za tunele ?e razumem,za ostalo pa res ne. Pijancem in samomorilcem,ki se zabijajo v tunelske ni?e pa ta omejitev tako en kur*ac pomeni. Ta DARS je bruka in sramota za celo dr?avo.

Mene je vceraj sokiral odsek od Jesenic do Radovljice! Jebemti ce pa za take zadeve kupujemo vinjete, pa sej ne mors verjet, ker je garant 10 do 15 km to zozanje!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od vinjete imam samo to korist,da mi januarja ene 14 dni ni treba stri?i nohtov ko ta staro dol praskam-pa prihranim pri ostrini grickalice.

Zato pa bo? sedaj ?e malo ve? pri bencinu dal, pa ?e kako cestnino ve?.......(sarkazem off)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od vinjete imam samo to korist,da mi januarja ene 14 dni ni treba stri?i nohtov ko ta staro dol praskam-pa prihranim pri ostrini grickalice.

 

:) Meni je pa v?e?. Namesto cca. 1000-1200?, kolikor bi me pribli?no pri?el letno "stari" sistem pla?evanja sedaj pla?am 110?. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej, ?e pri nas to uvedejo bo enako... predvsem umaknejo prehitevanje kamionov pa smo skoraj na konju.

saj so dejansko prepovedi ki jih po vzoru ja?i tla?i noben kamionar ne upo?teva.. Psst preve? pa ne smemo ?infat bo Klobasa u luft sko?u.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa totalno stran vr?en denar za vinjeto.Dobro no,jo uporabljam skozi tunel

pod Markovcem.Ampak druga?e se ne izpla?a.

Komaj ?akam elektronsko cestninjenje.

 

Jaz sem na leto dal cca. 20? za cestnine. Zato mi 110? vinjeta prav ni? ne di?i. Aampak kljub temu sem ?e vedno mnenja, da je eletronsko cestninjenje za osebna vozila bedarija.

Narod se bo spet preselil iz avtoceste na lokalne ceste, ker bojo hoteli ?parat. Jaz vem, da ko bo elektronsko cetninjenje, bo na mojem koncu kolaps. OD kar imamo vinejte namesto 1h porabim do slu?be cca. 25min. ?im je kaka mala nesre?a na avtocesti in se vsi pani?no preselijo na lokalne, je popolni kolaps.

Zdaj ljudje pa? uporabljajo avtoceste, ker so jih pa? ?e pla?ali in to logiko bo treba obdr?at. Vse ve? prometa je treba spravit na avto ceste ne pa na lokalne ceste.

Zdaj pa pla?ujemo 110? za vse koruptivne prasce, ki so kradli denar in ?e naprej jih bomo pla?evali, ker te iste korputivne prasce ?e kar naprej vsi dr?imo pokonc (levi in desni). Da imamo dale? najdra?jo vinjeto ?e ra?unamo po kilometrih avtocest, ni nobene logike, sploh ?e pogleda? kako gnile so na?e avtoceste.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.