Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo vsem

 

Moja 6ka 1.8 16v 2003 zacelo se je da hladna v prvo ni vzgala oziroma je takoj ugasnila danes zjutraj pa sploh ni vec vzgala in sicer ko jo vzigam vzge nato takoj crkne slisi se kot da bi delala samo po treh cilindrih ko pa vzge pa dela vse normalno ko se segreje pali ko metak

Pregledal sem svecke vse ok na 4tem cilindru je bla svecka malo drugacna nic posebnega

Odklopil sem senzor teperature ni spremembe razen tega da se ukljuci ventilator kar je normalno

Odklopil senzor zraka nobene razlike pogledal sem senzor odmicne obrisal dal nazaj nobene spremembe ne vem ali ma se kak senzor za pozicijo cesa

Res ne vem vec kaj bi lahko se poskusil

 

 

 

Hvala vsem za pomoc

ZoomZoom

Napisano

Senzor temperature vode dela hladilne je dost svecke majo 25k so pa iridium it 20 ne ni mam predelave na lpg

Jutri bom pogledal se motorcek prostega teka in pa loputo

ZoomZoom

Napisano

Na teh motorji jih je ?e kar nekaj naredilo generalke

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Evo fantje problem resen sicer ze pred nekaj dnevi ampak vseeno

 

Motorcek prostega teka smo oprali z brake cleanerjem namazali in razgibali zdaj avto vziga kot nov

 

Hvala

ZoomZoom

Napisano

Kje pa je ta motor?ek ? Je normalno dostopen ali je potrebno pol motorja dat ven da prides do njega :D ?

Napisano

Na desni mas zracni filter pol mal naprej mas loputo na kateri je potenciometer mal naprej na levi se pravi med hladilnikom in motorjem je pa motorcek prostega teka prsraufan z dvemi vijaki.

5 min nimas kaj pocet da ga snames:)

ZoomZoom

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.