Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj,

zanima me kateri uradni mazda servis priporo?ate. Vem da je bilo ?e marsikaj napisanega o tem, vendar kaj sem jaz na?el so bili posti napisani pred parimi leti, tako da se je lahko marsikaj spremenilo na bolj?e ali slab?e. Tako da bi potreboval tak osve?en seznam :P

 

Stvar je namre? taka: o?e ima mazdo 3 letnik 2012 1.6 dizel 115 KM prevo?enih je 13000 km. Avto prav nesramno cuka v prvi in drugi prestavi. Speljat moras kot po jajcih, da ne cukne. Prav tako je prva prestava zelo zadu?ena. Avto namre? nikamor ne potegne, druga prestava je v primerjavi s prvo zelo odzivna, takrat namre? avto fajn potegne. Razlika je res ogromna. O?e je ?e bil na servis (?erbinek v mb) kjer so najprej menjali sklopko, ki je bila ?isto vredu potem ko so jo ven vzeli, pol pa je mehanik rekel o?etu da je mogo?e menjalnik kriv. In pri tem je ostalo. Za cukanje pa mu je mehanik rekel da o?itno ne zna speljat. Dvomim da o?e, jaz in ?e en kolega ne znamo speljevat, saj avto vsem cuka. Je imel mogo?e kdo podobne te?ave? Mogo?e lahko ?e tu na forumu re?im te?avo :D Tako da prosim kateri uradni servis priporo?ate, kje bo najhitreje in kvalitetno avto popravljen. Sem pa iz Maribora druga?e.

 

Hvala za odgovore

Napisano

Doslej ?e nisem nikoli prebral slabe besede na temo Mazda servisa v BTC-ju v Lj, tam pa je najbolj cenjen in mojster med mojstri, g. Marjan Majes. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res je g. Marjan Majes ima moje pohvale tudi.

Ko sem peljal avto na servis, mi rekel, da bo avto v 2 urah gotov. To?no v 2 urah je bil, v nasprotnem primeru mi je bil pripravljen dati nadomestni avto.

Mogo?e to nekomu ne pomeni ni?, ampak ko je o?e peljal svojo CAPTIVO na Avto tehno Vis so rekli 2 uri iz teh 2 urah je ratalo 4.

Ko je po 2 urah prosil za nadomestno vozilo ga je serviser ZA?UDENO POGLEDAL. In ni dobil ni?.

 

 

Uro?

Napisano

Jaz lahko tudi potrdim, da je g. Marjan OK. :D

 

Na tisti servis, kjer te niti ne poslu?ajo, pa ne hodi ve?. :angry: kako si rekel, ?erbinek? Dobro, da vemo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Na?eloma je ok, samo ko pa pride? z uvo?eno mazdo tja, te pa ?ukast gleda in pljuva po vsem...Tako izku?njo sem imel jaz glede g. Majesa.

Ne vem, lahko da je imel slab dan :closedeyes:

Napisano

Meni je tudi rekel, da ne more nic pomagati glede sob na mk1 sestki ker imam webasto dodatno not...

Svasta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tudi jaz nimam ?esa pripomnit ?ez Mazda servis v BTCju in ?ez g. Majesa. So mi avto vedno porihtal hitro in spodobno (sploh mehanik Jure - vsaj kar se BTjke ti?e). Ceno pa so tudi porihtal tako, da se mi spla?a iz NG vozit v LJ. Bolj?i servis, ki je toliko cenej?i (glede na servis v Kromberku pri Novi Gorici), kolikor me pride nafta tja in nazaj. Torej: za isti denar bolj?i servis. Jaz sem zadovoljen.

 

Nekateri niste. Mo?no. Tudi Majes je samo ?lovek. In kot vsi ima tudi on lahko kdaj slab dan... Resnici na ljubo, jaz ?e nikoli nisem naletel nanj, ko je imel slab dan. In upam, da tisti, ki je pri?el za menoj, tudi ne...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

pridru?ujem se pohvalam glede BTC A-Cosmos servisa. Al dobite Majesa al pa Domna, oba prevzameta avto tko, kot se spodobi, uredita vse potrebno, fantje v delavnici pa porihtajo zadeve v nulo. ?e tko naprej!

Napisano

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

33112_1.png

Napisano

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

 

 

Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jz se tudi podpi?em pod g. Majesa, se vidi da se spozna na stvari. Nad servisom v BTC-ju pa me je zadnji ?as malo razo?aral. Recimo meni so menjali zadnje plo??ice in so mi alu plati??a pritegnili tako, da ko sem jim menjal zimsko-letna doma sem moral na klju? nataknit meter pa pol dolgo cev, da sem lahko vijake odtegnu. Na roke si se lahko samo pretegnu, ker ni nikamor ?lo.

Druga?e pa so Vredu. LP :prstgor:

M61.jpg
Napisano

Jest mam Mazdo ?e pet let in sicer ?estico. Dokler sem jo vozil na servis Interklass mi je avto cukal v prvi in ob?asno tudi pri ve?jih hitrostih. Po vsakem servisu sem dobil nazaj avto z isto hibo. "Smo vam nalo?ili novi softver,"so se ponavljali. Po poteku garancije sem se odlo?il da bom avto peljal na servis Pelko. To je bil servis na 100000KM. Od servisa pri Pelkotu naprej mi avto prakti?no ne cuka ve?. Kaj je naredil z njim ne vem. Bil sem cel ?as pri servisiranju zraven pa ni? posebnega ni delal z njim. Zato

se spra?ujem kaj na Iterklassu niso naredili kot je treba. Vem da marsikaj niso naredili kar so ra?unali. Mi je pokazal serviser, ker sem bil med servisiranjem neizprosen izpra?evalec.. Pa ne bom o konkretnih zadevah. Res da so bile malenkosti. Malenkosti pri Mazdi pa ko?tajo dosti. Malenkosti pri Mazdi diktirajo kvaliteto bivanja v avtu. In ?e nekaj. Ra?un pri Pelkotu je bil 3x ni?ji kot pri uradnem serviserju.

Zdaj sem ga ?e drugi? servisiral pri Pelkotu in sicer veliki servis na 120000KM. Prevozil celo Italijo in avto preprosto dela odli?no.

Napisano

Glede na zgornje odgovore sklepam, da je servis v BTC-ju en izmed bolj?ih servisov za Mazdo v LJ? :huh:

 

al pa nas klubski serviser Pelko :prstgor:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vidim, da so prete?no pozitivni komentarji za g. Majesa in njegov BTC Mazda servis. Pri tem velja omeniti, da imamo ?lani AMD Mazda kluba pri njih 10% popusta (na podlagi ustnega dogovora, zato popust med ugodnostmi ni nikjer omenjen in to velja le za poslovalnico BTC Acosmos). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Bom izkoristil kar to temo, da ne odpiram nove pa me zanima kaj se vse zamenja na rednem servisu (5.leto) na M6 bencinar 2.5 (2008/11) in koliko okvirno stane servis pri uradnem serviserju.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

To vem, ker mi je prej?njo ?estko servisiral pred Pelkom. Samo , cene so mel kr tko mal pav?alne v?ashi...

Napisano

Najcenej? servis = no service. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni carja pol ni n?. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolk ste pa dali pri 'Majesu' za redni servis za ?estko, 2.2 motor?

 

90 EUR (2 uri) delo + material. Jest svojega prinesem in je to za klasi?en servis 65 EUR (olje 5l, 3x filter), torej skupaj okoli 155 EUR na poobla??enem..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.