Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal
Servis:
- menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah.
- spucan zračni K&N filter
- Spucane cevi intercoolerja
- spucana loputa (Shutter Valve)
- spucane prednje zavore
- spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor
- pločevinka DPF čistila spuščena v DPF
- v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren
Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri
Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu Srečen!!!
Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km Potem pa naprej.
Očitno se res pozna vpliv lune...
Razlaga en sodelavec:
- "Zvečer se uležem zraven ene, zjutraj se zbudim zraven druge. Zdaj pa ne vem, a je to alkohol al puder in šminka..."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.