Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Na lepa točno tam sem bil včeraj z biciklom okoli 19:30 ure. Se pravi od tega novega kolesarskega mostu čez Savo tam pri sotočju Save in Sore do Stanežič.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Boss napisal:

Na lepa točno tam sem bil včeraj z biciklom okoli 19:30 ure. Se pravi od tega novega kolesarskega mostu čez Savo tam pri sotočju Save in Sore do Stanežič.


Takrat sem bil ze skoraj doma ;) …

 

Pri tem mostu v Medvodah sem bil malo pred 18 uro…

 

VIRB0622.jpeg
 

VIRB0623.jpeg

 

VIRB0624.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moram pohvalt, lepo so zrihtali le tist del tam pri prehodu čez Savo pri Stanežičah je preozek in preveč klastrofobičen, da bi bil super. Ampak drugače brez pripomb.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Moram pohvalt, lepo so zrihtali le tist del tam pri prehodu čez Savo pri Stanežičah je preozek in preveč klastrofobičen, da bi bil super. Ampak drugače brez pripomb.

 

Mislis tisti leseni most v Mednem? Tisti je ze star (zgrajen leta 1934 in nazadnje obnovljen v zacetku leta 2022)... 

 

97AFE46C-B2E1-497C-8EF3-C0E83AB22D3C_1_105_c.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo me mika specialka, a ste že kako debato meli o tem. Gledam tudi rabljene, karbon, oprema recimo nekje shimano 105 bi bila pomoje že ok.

Najbolj je vazna geometrija najbrž?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kako sediš gor je prva in primarna stvar. dober p/p majo recimo Cube in Canyon

Recimo:

ENERGIJABIKES.COM

Cestno kolo CUBE Attain vas popelje na kolesarsko avanturo po neskončnih cestah. Izberi najboljše kolo za svoj denar.

 

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Malo me mika specialka, a ste že kako debato meli o tem. Gledam tudi rabljene, karbon, oprema recimo nekje shimano 105 bi bila pomoje že ok.

Najbolj je vazna geometrija najbrž?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Mene tudi nekaj zadnje čase mika, da bi ga kupil. Za začetek si bom od kolega sposodil, mislim, da ima karbonski bianchi aria disk. On to nabavlja v Italiji iz druge roke. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Malo me mika specialka, a ste že kako debato meli o tem. Gledam tudi rabljene, karbon, oprema recimo nekje shimano 105 bi bila pomoje že ok.

Najbolj je vazna geometrija najbrž?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

105ka in karbon bo kar dobra izbira. Najbolj pomembna pa definitivno velikost. 

 

Kar se tiče geometrije imaš v zelo  grobem 2opciji; aero in endurance. Aero je poudarek na doseganju višje hitrosti , endurance ima bolj pokončno držo in je s tem bolj udoben. Nekje vmes so specialke za nas hribolazce, tipičen primer je recimo Giant TCR.

 

Za začetek probaj najti kaj z ustrezno velikostjo. Glede na cene rabljenih,ki so šle v nebo,bi jaz raje gledal nove.

 

O grevlu si razmišljal ? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Nejc1986 napisal:

Jp,širše gume s profilom, bolj pokončna drža...

 

Pokončna drža... to Slovencem manjka. :hudicek:

 

Je pa res, kar Nejc pravi, ker ne treniraš in ne loviš desetink sekunde, je dejansko bolj pomembna udobnejša drža. Če pa misliš, da pol premal tekmovalno zgledaš, prodajajo tud drese Jumbo Visme in UAE ter drugih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.