Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je Z M A J napisal:

Kaco te bo zrihtal in spravil v red (da le ne uporabi tega kar to pomeni v ITA jeziku, a drugače pisano, hehe).

Ha, ha, si predstavljaš, kaj si napisal? 😀

 

 

Napisano

Danes z mulcem po krasni singlci dol z Limbarske so Serjuč. Imam pa problem - sedaj se moram že kar potrudit da 8,5 letnega mulca dohajam navzdol. Jaz na fuliju, on brez vsakršnega vzmetenja na biciklu, in brez pameti v glavi.😲

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Moram pohvaliti mojstra, da je dobro podkovaw konja :)

Lenovo_A1000_IMG_20200501_090157.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zmaj, tole je bilo tako poceni ker ti je namontiral BAKNE namesto zavornih oblog.

 

Cena menjave dveh diskov (kupil preko spleta) na servisu v Domžalah tik pred korono je bila 0,0€. Jim moram ob priliki nesti kakšen 6pack.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Karkoli pomeni izraz bakne, je tole mnooogo boljše kot pred tem, ko mi je drgnlo želez-želez, ko sem očitno zradiral zavore tekom spusta z Velike planine. Mojster je rekel, sem menda takrat konkretno zdeformiral tudi feltno in je rahlo zaskrbljen za varno vožnjo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obraba zavor je premosorazmerna z maso objekta ki ga mora ustavljat. 

 

Ena moja izkušnja iz tvojega servisa. Pred ene 15 leti so mi tam fajn namazali zavorne diske z oljem, Mogoče da se nebi prehitro obrabili.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz imam tako ali tako namen kolo podarit enmu frendu, takrat mora biti v nekem solidnem stanju, ne mislim pa zdaj glih vse pomenjat, ker če ga bo že glih dobil gratis, naj še sam kaj postori (vkolikor bi bilo potrebno). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je LabiGT napisal:

jaz sem pa mel moj trekking na velikem servisu, maxi sport...

 

viber_image_2020-04-29_20-37-33.jpg

Čerin? Ja,ni poceni,je pa narejeno kot se zagre. In pa odnos je tak,kot mora biti. Njihovo akcijo poznaš? Če pripelješ 2kolesa (v zimskem času) imaš 40% popusta na delo.

Napisano

Ja vem za akcijo, lani sem imel MTB naredili so vrhunsko

Letos pa grem reklamirat, ker ni dobro narejeno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 2 urama je LabiGT napisal:

Ja vem za akcijo, lani sem imel MTB naredili so vrhunsko

Letos pa grem reklamirat, ker ni dobro narejeno

Kaj so ti pa zafrknili?

Napisano
pred 2 urama je LabiGT napisal:

zadaj ne gre dober v/iz prestav (4-5-6).

To no nič, malo fine mikro nastavitve, minuta dela pa je ok. :prstgor:

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

To no nič, malo fine mikro nastavitve, minuta dela pa je ok. :prstgor:

Res je. Dokler sem se še lahko vozil več s kolesom  sem vse menjalnike sam nastavljal prav tako sem  tudi zajle menjaval. Res ni nek problem. 

 

 

Napisano

Jaz pa priznam, da nič ne sraufam sam. Ne da se mi, ne znam,nimam orodja, časa, veselja do tega.

 

Raje dam tistih par Eurou servisu in ta čas,ko je bajk pri njih, kolesarim z drugim bajkom.

 

Znam se znajti,da ne ostanem na cesti, ostalo pa prepuščam drugim. 

 

Jaz niti ne vem,kaksne prenose vozim . Ubistvu vem; take kot so jih namontirali v tovarni :) včasih se res preveč komplicira in postane šport nekaj s čimer si belijo glavo,namesto,da bi bilo orodje za pucanje le-te.

Napisano
pred 46 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz pa priznam, da nič ne sraufam sam. Ne da se mi, ne znam,nimam orodja, časa, veselja do tega.

 

Raje dam tistih par Eurou servisu in ta čas,ko je bajk pri njih, kolesarim z drugim bajkom.

 

Znam se znajti,da ne ostanem na cesti, ostalo pa prepuščam drugim. 

 

Jaz niti ne vem,kaksne prenose vozim . Ubistvu vem; take kot so jih namontirali v tovarni :) včasih se res preveč komplicira in postane šport nekaj s čimer si belijo glavo,namesto,da bi bilo orodje za pucanje le-te.

Mene je naučil vsega glede servisiranja koles kolega, ki ima v Kp prodajalno-servis.Sem menjal na mojem kolesu že vse, sam, od zavor, do pesta pedal, menjalnikov komplet, zajle, sedeža in nosilca sedeža, verige... .Najlepše oz. najenostavneje je nastavitev shimano XT menjalnikov-obeh spredaj in zadaj. Te imam tudi sam na kolesu. Škoda je edino, res, da ne smem več na kolo zaradi vratnih  vretenc. 😬

 

 

Napisano
4 hours ago, Bini said:

To no nič, malo fine mikro nastavitve, minuta dela pa je ok. :prstgor:

Ne v tem primeru, ker je tudi nova veriga in nekaj drugega je.

poleg tega, nisem toliko placal da bi se sam s tem ukvarjal... Se bojo oni :)

  • Všeč 1
  • Haha 1

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Če menjaš verigo potem ostane samo še kaseta. Ampak ta se najbolj znuca na tavelkih zobnikih, ne na srednjih kjer imaš ti probleme. Če ni kaseta potem ostane samo še nosilec menjalnika, če je slučajno zvit. Če ni zvit potem ostane la še...ma pitaj boga.

 

Za ta denar je prav, da se na servisu potrudijo. A veš koliko je bila stara veriga raztegnjena?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 11 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Če menjaš verigo potem ostane samo še kaseta. Ampak ta se najbolj znuca na tavelkih zobnikih, ne na srednjih kjer imaš ti probleme. Če ni kaseta potem ostane samo še nosilec menjalnika, če je slučajno zvit. Če ni zvit potem ostane la še...ma pitaj boga.

 

Za ta denar je prav, da se na servisu potrudijo. A veš koliko je bila stara veriga raztegnjena?

Točno tako. Kaseta se uniči predvsem , če se predolgo odlaša z menjavo verige (zobniki dobijo obliko plavuti od morekga psa). Pravijo,da se s tretjo verigo zamenja tudi kaseta... Ali pa voziš vse skupaj dokler gre in potem menjas vse skupaj... 

Napisano
pred 8 minutami je Nejc1986 napisal:

Točno tako. Kaseta se uniči predvsem , če se predolgo odlaša z menjavo verige (zobniki dobijo obliko plavuti od morekga psa). Pravijo,da se s tretjo verigo zamenja tudi kaseta... Ali pa voziš vse skupaj dokler gre in potem menjas vse skupaj... 

Veriga se ti najhitreje raztegne,če veliko voziš v klance pa spredaj prehitro daš v prvo zadaj pa ostane predolgo v visoki prestavi in takrat se tudi zobci na kaseti ful obrabijo tako da najprej gre veriga k vragu! Jaz jo menjam nekje na 10k kilometrov,da je vse optimalno. Kasete nikoli ne menjam ker gre in gre...... Seveda se ne morem primerjat s tabo ker ti pa delaš več kot jaz.z M3 !:nevem:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Veriga se ti najhitreje raztegne,če veliko voziš v klance pa spredaj prehitro daš v prvo zadaj pa ostane predolgo v visoki prestavi in takrat se tudi zobci na kaseti ful obrabijo tako da najprej gre veriga k vragu! Jaz jo menjam nekje na 10k kilometrov,da je vse optimalno. Kasete nikoli ne menjam ker gre in gre...... Seveda se ne morem primerjat s tabo ker ti pa delaš več kot jaz.z M3 !:nevem:

Res je,klanci močno vplivajo na vzdržljivost ketne...

 

Sploh v povezavi s prenizko kadenco. Tu je itak toliko enih dejavnikov,da se je BV ozirati na to, koliko komu zdrži. Različno vozimo,razlicne trase, različno smo tezki in močni.

 

Meni je recimo deore ketna na starem mtbju zdržala max 1300km... Na novem gorcu zdrži 2000bp. 

 

Na stari specialki mi je campa veloce ketna zdržala 13jurjev... Na novi specialki ultegra 5jurjev... 

 

Pa več ali manj vozim enake trase (1300-2000visincev /100km).

Napisano

Ne obstajajo "mikronastavitve" ki bi rešile Labijev problem. Edina stva, ki se nastavlja na menjalniku sta dva vijaka ki sta končna omejilca - eden, da ne gre veriga v špice, drugi preprečuje da gre veriga preko najmanjšega zobnika. Ko sta ta dva vijaka nastavljena, jih pustiš pri miru za zmeraj. Kako se prestavlja med zobniki vmes, se nastavlja z napetostjo zajle - ta nastavitev je dokaj pogosta ker se zajla raztegne pa bovden se znuca. Če ta dobi preveč lufta - se jo zamenja (jaz je še nisem nikoli), menja se pa ob simptomih kakršne ima labijev bicikel. Kaseta se obrabi na prvih zobnikih in ne na sredini, kjer ima Labi težave. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.