Skoči na vsebino

MAZDA 5 cd 143 - cukanje (1100-1500rpm) - pomoc


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

ker sem pred kratkim postal lastnik MAZDE 5 CD143, letnik 2008 so se ze pojavile te?ave.

Avto namre? cuka pri nizkih vrtljajih,npr.: v prostem teku ali med vo?njo .Ker ste

tukaj sami "ma?ki" glede Mazd vas prosim za pomo?.

Bil je menjan tudi DPF filter.

Kateri aditiv bi bil za poskusit - glede ?i??enja ?ob?

Avto je bil na servisu in so nekaj ?obe ?telali - vendar zopet se pojavlja to cukanje!

V?asih pa cukanja ni.

Zelo nevzdr?no je ?e se premika? v koloni, ter ska?e? kot ?aba!!

 

Hvala za pomo?

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno SVC ventil. Ali daje obcutek da bo crknil v stantgasu? Ker takrat pac ne mora cukat saj se ne premika...

In ali je to pogosteje ob nizjih temperaturah

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj za foro preveri ?e filter nafte. En znanec je imel podoben primer, vse ?ivo so probavali, na koncu so pa menjali filter nafte. ?e ga ?e nisi menjal, je itak fajn da ga zdaj preden mraz ?e bolj stisne.

Jp eden je tudi v tanku in s tistim kukr vidim na forumu je kar nekaj te?av z zama?itvijo filtra v tanku.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da se ne motim ?e pravim da dizli nimajo nizkotle?ne ?rpalke s filtrom...samo bencinarji (govorim o mazdi), I may be wrong.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp eden je tudi v tanku in s tistim kukr vidim na forumu je kar nekaj te?av z zama?itvijo filtra v tanku.

hvala za info, ga bom dal ta teden na servis menjave filtrov in olja pa poro?am.

A ima v tanku tudi filter??

DRuga?e pa cuka neodvisno od temperature.

Mene je strah da ni slu?ajno vztrajnik, ?eprav ne spu??a nikakr?nih glasov...  ;(

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala za info, ga bom dal ta teden na servis menjave filtrov in olja pa poro?am.

A ima v tanku tudi filter??

DRuga?e pa cuka neodvisno od temperature.

Mene je strah da ni slu?ajno vztrajnik, ?eprav ne spu??a nikakr?nih glasov...  ;(

 

LP

?akaj malo, ?e pa ne zna? lo?iti ali cuka motor ali sklopka je pa lahko nabor napak kar velik.....nikakor ne more vztrajnik v leru na primer cukat, zgolj in samo ob prestavljanju

 

Sicer pa vsi vemo da je 'normalno' da ta motor ob teh vrtljajih malo cuka - ve tudi servis, ampak gre za minimalno cukanje, vsako ve?je ni normalno. Imeli smo to vsi, tudi jaz, spektr itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akaj malo, ?e pa ne zna? lo?iti ali cuka motor ali sklopka je pa lahko nabor napak kar velik.....nikakor ne more vztrajnik v leru na primer cukat, zgolj in samo ob prestavljanju

 

Sicer pa vsi vemo da je 'normalno' da ta motor ob teh vrtljajih malo cuka - ve tudi servis, ampak gre za minimalno cukanje, vsako ve?je ni normalno. Imeli smo to vsi, tudi jaz, spektr itd

Ok, potem vztrajnik ni, laicno sem prvo pomislil na umazanost ?ob. Kaj pravite da dodam ?istilo za ?obe?

Pa ?e nekaj a je bistveno ce da? original motorno olje za mazdo ali velja kaksno podobno 5w-30?

 

Hvala za cenjene odgovore.

Na tem podro?ju sem bolj laik  ;(

 

LP

N

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Za sobe je najbolje dati antigrippante 25. Ist ga prodaja.

Prek foruma pa itak je tezko in opisat in diagnozirat. Iz kje pa si drugace

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

menjal vse filtre, dodal antigripin ;) - malo boljse, vendar se malenkost ?e vedno v?asih obcuti.

Je pa bolje!

edino za filter v tanku ne vem - se da dobiti slika?

Hvala

LP

?e je malenkost se zgolj privadi ker to je standard na teh motorjih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

menjal vse filtre, dodal antigripin ;) - malo boljse, vendar se malenkost ?e vedno v?asih obcuti.

Je pa bolje!

edino za filter v tanku ne vem - se da dobiti slika?

Hvala

LP

Zadne sede?e use ven pol ma? pa na sredi se vidi kdrat tepiha in ga odstrani in odvij obro? potem pa ven potegne? plastiko na dnu je pa filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pozdravljeni,

po dolgem ?asu javljam izsledke.

Ne more? verjet -  na avtu je bilo marsikaj delan in sedaj smo ugotovili da so zamenjali DPF filter (neoriginalnim) in pred tem zamenjali SW da so izklopili AGR ventil in izvedli bypass!!!

In sedaj je problem ta da bi rad nazaj nalo?il original SW za mazdo ampak mi na servisu no?ejo to izvesti  ;(!!

 

 

 

PROSIM za pomo?!!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne razumem, ?e so menjali SW zakaj so menjali DPF???? To se odstrani in izklju?i pa mirna bosna.

Razen ?e je to spet zgodba s tistim servisom (a je stajnar ali kako ?e) ki prodaja kao da nadomestne - kompatibilne...so pa samo problemi s tem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh, ja, za?nemo po vrsti. 

 

?e cuka samo pri nizkih obratih, pri visokih pa ne, potem ne more biti zama?en filter. Ker ?e je premajhen pretok pri majhnih obratih, je pri ve?jih ?e toliko bolj Torej bi pri ve?jih obratih ?e bolj cukal - ?e bi sploh ?el v visoke obrate.

 

 

A si mogo?e takrat, ko cuka, opazil kak nenavaden dim iz izpu?ne cevi?

 

Ker novodobni dizela?i so se ?e toliko pobencinili, da je prav ?alost. V?asih so delali pri kak?ni spodobni kompresiji, npr. 22:1, zdaj pa so jih spravili na skoraj bencinskih 16:1. Pa v nafto me?ajo solatno olje. Poleg tega imajo v izpu?ni cevi celo znanost in imajo poleg turbine ?e neke ventile za vra?anje izpu?nih plinov v sesalni kolektor in podobno. In ker se zaradi vsega tega nabira precej ve? saj, se vsi ti ventili in lopute in prekati in kaj jaz vem kaj vse za?ne zatikati. In potem je najbolj?e, ?e se odpelje? v BTC in razlo?i? g. Majesu, kaj in kako je na stvari. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj niso skyactiv bencinarji?

SkyActive so vsi... bencinarji so SkyActive-G, dizli so SkyActive-D, kmalu pa se jima oridruzi se SkyActive-X (krizanec med bencinarjem in dizlom)... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res pa je da se nek napredek te tehnologije, ko je govora o porabi bolj pozna pri bencinarju. Nisem uporabljal ampak ce prav razumem nekater uporabnike tukaj je tako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Boga srna. 😪 
    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.