Skoči na vsebino

Mazda 6 nakup

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja sej pa sem napisal... karavan mi postaja prevelik... mi je nepotreben

 

Da nekoliko bolje obrazlo?im... V prej?ni slu?bi sem bil zadol?en za dolo?ene projekte in sem bil po cele tedne v tujini... ponavadi s sodelvcem, dvema, kar se nabere prtljage. Oktobra sem menjal slu?bo, ne vozim ve? tak?nih relacij in dokler sva s punco sama, ne vidim neke potrebe po karavanu... se zdej da razumet?

 

Sigurno ne i??em menjave, ker bi bilo z avtom kaj narobe :hohoho:

 

Mah... pravzaprau bom po?akal da pride ven takeri... pa gremo potem po nakupe :zvizga::jupiii:

 

Saj sem praj tudi razumel....jaz pa ravno zato menjam ker rabim karavana (no + to da sedanji avto crkuje)....pa? vozi?ek, ko?ara za vozi?ek, box za psa, ... pobere plac.

Tale tvoja zgleda res izredno lepa in ima ravno prav?njo opremo. ?e bo bo? odlo?il enkrat probat kar objavi tukaj na forumu oglas, kak?en teden preden ga da? na avto.net ;)

Napisano

Tipi?na slovenska nevo??ljivost, ?e js mimam n? od tega tud drugi naujo mel. :prstgor:

 

Tu jaz nisem imel v mislih nevo??ljivosti, temve?, da je potrebno ?e precej ve? pozornosti posvetiti ob pregledu takega avta. Vsak pa se odlo?i sam, kje in kaj bo kupil. :)

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Je treba vedet, da se leasin v slo in leasing v italiji, nem?iji itd. razlikuje... pri nas si po kon?ani pogodbi (po popla?ilo vseh dolgov) lastnik avta ti, medtem ko v italiji po kon?ani pogodbi avto vrne? v avtohi?o... Sigurno nekdo na avto pazi dost bolj, ker ve da bo enkrat on lastnik in ga bo moral sam zdilat naprej itd, kot pa nekdo, ki bo avto vrnil nazaj in potem spet vzel novega... tako pa? je

 

Ko sem delal na dunaju, sva imela z enim oslu?bencem v vlolvo avtohi?i malo debate ravno o tem... kako je kaj s tem izvozom... da ne nakladam zdej cele ?torije in povem na kratko... kar se da pri njih prodat se proda itak tam, kar pa ne gre prodat, se pa ve? ali manj izvozi... pri izvozu imajo dost manj profita..

Napisano

Je treba vedet, da se leasin v slo in leasing v italiji, nem?iji itd. razlikuje... pri nas si po kon?ani pogodbi (po popla?ilo vseh dolgov) lastnik avta ti, medtem ko v italiji po kon?ani pogodbi avto vrne? v avtohi?o... Sigurno nekdo na avto pazi dost bolj, ker ve da bo enkrat on lastnik in ga bo moral sam zdilat naprej itd, kot pa nekdo, ki bo avto vrnil nazaj in potem spet vzel novega... tako pa? je

 

Ko sem delal na dunaju, sva imela z enim oslu?bencem v vlolvo avtohi?i malo debate ravno o tem... kako je kaj s tem izvozom... da ne nakladam zdej cele ?torije in povem na kratko... kar se da pri njih prodat se proda itak tam, kar pa ne gre prodat, se pa ve? ali manj izvozi... pri izvozu imajo dost manj profita..

 

Tudi pri nas ima? ali samo najem - operativni ali tak z odkupom, ?isto po ?elji.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi pri nas ima? ali samo najem - operativni ali tak z odkupom, ?isto po ?elji.

 

To je ?e res, samo navadno se na leasing jemljejo avti, ki delajo precej km in nikoli niso bili mi?ljeni za odkup, ?e pa ?e navadno ostanejo tam (recimo v Italiji) saj ga na koncu odkupi uporabnik oziroma nekdo, ki pozna zgodovino avtomobila.

 

Sem pride pa marsikaj, kar se tam ne proda pa se lahko ?e naprej sprenevedamo, da ni tako al pa govorimo o nevo??ljivosti in podobnih nebulozah.

 

Lahko ima? sre?o, lahko je vse OK in je tudi uvo?en "leasing" avto super samo pri 12-13k? ?pilat na faktor sre?e je pa tud mal :whatever:

 

Da se spla?a avto uva?at in da je zaslu?ek mora imeti precej nizko ceno - nizko ceno ima pa ali zato, ker je karkoli po?kodovan ali pa je ?e precej zvo?en.

 

In pri nas ?e kar cela panaoga laufa samo na tem kako zmanipulirat ?tevce vklju?no z drugimi senzorji kjer se bele?ijo kilometri (recimo ABS senzor). Znalci to naredijo za par 100?, avto pa kr naenkrat pridobi par 1000? in tukaj je ra?unica pol pa recimo poslu?amo kake te?ave imajo nekateri in je spet znamka kriva, ker je pri 150kkm na ?evcu crknilo ?e vse ?ivo. A avto ima pa realnih 2x toliko km.

33112_1.png

Napisano

To je ?e res, samo navadno se na leasing jemljejo avti, ki delajo precej km in nikoli niso bili mi?ljeni za odkup, ?e pa ?e navadno ostanejo tam (recimo v Italiji) saj ga na koncu odkupi uporabnik oziroma nekdo, ki pozna zgodovino avtomobila.

 

Sem pride pa marsikaj, kar se tam ne proda pa se lahko ?e naprej sprenevedamo, da ni tako al pa govorimo o nevo??ljivosti in podobnih nebulozah.

 

Lahko ima? sre?o, lahko je vse OK in je tudi uvo?en "leasing" avto super samo pri 12-13k? ?pilat na faktor sre?e je pa tud mal :whatever:

 

Da se spla?a avto uva?at in da je zaslu?ek mora imeti precej nizko ceno - nizko ceno ima pa ali zato, ker je karkoli po?kodovan ali pa je ?e precej zvo?en.

 

In pri nas ?e kar cela panaoga laufa samo na tem kako zmanipulirat ?tevce vklju?no z drugimi senzorji kjer se bele?ijo kilometri (recimo ABS senzor). Znalci to naredijo za par 100?, avto pa kr naenkrat pridobi par 1000? in tukaj je ra?unica pol pa recimo poslu?amo kake te?ave imajo nekateri in je spet znamka kriva, ker je pri 150kkm na ?evcu crknilo ?e vse ?ivo. A avto ima pa realnih 2x toliko km.

 

 

pokli?e? na mazdo, pove? ?tevilko karoserije in vidi? koliko servisev in pri koliko kilometrih. ?e ne, ga ne bi niti kupoval.
Napisano

pokli?e? na mazdo, pove? ?tevilko karoserije in vidi? koliko servisev in pri koliko kilometrih. ?e ne, ga ne bi niti kupoval.

 

In tega se ne da manipulirat :ne vem:

33112_1.png

Napisano

In tega se ne da manipulirat :ne vem:

 

 

Malo tezje, kot stempljati servisno knjigo... saj gre vse preko centralnega streznika Mazda Europe oz. worldwide ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Malo tezje, kot stempljati servisno knjigo... saj gre vse preko centralnega streznika Mazda Europe oz. worldwide ...

 

Ja ?e sam glej kako se to dela, ?e ima? vezo na servisu kar takile lizingarji imajo.

 

Avto servisirajo pri recimo 40.000 - napi?ejo pa da gre za servis pri 20.000km; pri 80.000km je servis v DSK zabele?en kot da gre za redni servis pri 40.000...itd.

 

Vmes sicer menjajo olje na predvidene menjave in ker avto dela samo realacije ni panike, ?e so ostali predvideni pregledi ?ele na toliko km.

 

V glavnem ima v trenutku prodaje 200kkm, zadnji zabele?en servis v DSK pa je recimo 80.000km. Zadeva pride nato k nam in zarad lep?ga nastavijo ?tevc na 86.359km in smo vsi sre?ni in happy kolk ugodno smo avto dobli :bravo:

33112_1.png

Napisano

Ja ?e sam glej kako se to dela, ?e ima? vezo na servisu kar takile lizingarji imajo.

 

Avto servisirajo pri recimo 40.000 - napi?ejo pa da gre za servis pri 20.000km; pri 80.000km je servis v DSK zabele?en kot da gre za redni servis pri 40.000...itd.

 

Vmes sicer menjajo olje na predvidene menjave in ker avto dela samo realacije ni panike, ?e so ostali predvideni pregledi ?ele na toliko km.

 

V glavnem ima v trenutku prodaje 200kkm, zadnji zabele?en servis v DSK pa je recimo 80.000km. Zadeva pride nato k nam in zarad lep?ga nastavijo ?tevc na 86.359km in smo vsi sre?ni in happy kolk ugodno smo avto dobli :bravo:

 

Zato pa kupi? avto max. eno leto do leto in pol star. Tudi ?e vozi kot matast ve? kot toliko km lizingojemalec ne more "na?tepat". Cena v tem ?asu ?ez pade na polovico novega in to je to.

?e ima? sre?o in najde? v kaselcu (kot jaz) vse podatke (celo tel.?t mojstra in ceno, s katero je avto pri?el k nam in koliko nabijejo ceno pri nas), ga lepo pokli?e? (seveda mora? govorit italijansko, ?e kupuje? avto ?ez v It. :) ) in ga povpra?a?, kako je kaj z kilometri in rednim vzdr?evanjem.

Ko ti tip re?e -seveda poprej skoraj pade v nezavest, da ki kje si na?el njegovo tel. ?t. in naslov bivanja (sicer nogometni sodnik), da ga je pazil kot na svojega, si baje lahko pomirjen.

Najbr? se malo userje, ker ga kli?e nek "balkanec" iz Jugozglavie in sedaj vozi njegov biv?i avto. :D

 

 

Napisano

Pozna kdo tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6196907&show=1

 

Sem jih ?e kar nekaj ?el gledat pa ?e nisem na?el (o?itno sem prve? zbir?en).

Ena je bila slo. poreklo obputana od to?e (ne pretirano) ampak ?e prodana.

Ena je bila uvo?ena italjanska z meni ok opremo, toda ob vpra?anju ali lahko dobim VIN je bil odgovor: "Lahko samo avto je bil redno servisiran na neuradnem servisu....imamo listke", me je minilo :|

 

Bo treba ?e malo po?akat....opa?am, da tko 2-3 na teden pridejo na avto.net :D

Napisano

Pozna kdo tole: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6196907&show=1

 

Sem jih ?e kar nekaj ?el gledat pa ?e nisem na?el (o?itno sem prve? zbir?en).

Ena je bila slo. poreklo obputana od to?e (ne pretirano) ampak ?e prodana.

Ena je bila uvo?ena italjanska z meni ok opremo, toda ob vpra?anju ali lahko dobim VIN je bil odgovor: "Lahko samo avto je bil redno servisiran na neuradnem servisu....imamo listke", me je minilo :|

 

Bo treba ?e malo po?akat....opa?am, da tko 2-3 na teden pridejo na avto.net :D

 

Redno servisiran, najbolj pomembno je da je naredil veliki servis na 120k. Videti je pa ena redkih z realnimi km...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ena je bila uvo?ena italjanska z meni ok opremo, toda ob vpra?anju ali lahko dobim VIN je bil odgovor: "Lahko samo avto je bil redno servisiran na neuradnem servisu....imamo listke", me je minilo :|

 

 

Ja to je to - nateg ?e na samem za?etku :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ja to je to - nateg ?e na samem za?etku :whatever:

 

Listke lahko zastonj vzame? tamle v Samingu, ali keri koli drugi ?tacuni z deli kot vizitko na pultu.......

 

Ob vsem tem se je res vredno vpra?ati, ali ni bolje kupiti avto za malo ve? od poznanega (mene na primer :) ), ali pa uvoziti sam....

 

Tole pri nas je ratalo totalno noro - velik ?rot za velik denar, odgovarja pa noben, najhuje pa je da jih dr?ava ??iti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Ob vsem tem se je res vredno vpra?ati, ali ni bolje kupiti avto za malo ve? od poznanega (mene na primer :) ), ali pa uvoziti sam....

 

 

a jo ?e prodaja? :blink:

33112_1.png

Napisano

a jo ?e prodaja? :blink:

 

od kje ti to? Govorim za pretekle ....

 

?e je to res, sm prvi v vrsti za ogled prosim.

 

Lp, Matej

 

Madona vas je velik....nisi edini.. :blink: , pa saj mam ?ist navadno srebrno 6ko... :dudek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na?eloma raje dam 1k? (sicer ena meja ?e skoz mora bit, da ne pridemo potem v vi?ave ;) ), kot da kupim od tega, ki ima listke po?temljane (tudi moj odgovor je bil....?tampilko si jaz zrihtam za 1 EUR pa lahko vse listke po?temljam ;) ).

 

Stalno spremljam avto.net ter hodim gledat pa vidim, da so tole kar ?torije glede prodaja avta. Prodaja fizi?na oseba, vnese? njegov GSM v google in dobi? ven da proda 10 avtov na mesec. Preveri? avto, seveda uvoz. Pri takemu dobim zelo slab ob?utek in se lepo izognjem.

 

Jures glede na to da ima? ?e CD129 je verjetno izven mojega budgeta :(

Napisano

na?eloma raje dam 1k? (sicer ena meja ?e skoz mora bit, da ne pridemo potem v vi?ave ;) ), kot da kupim od tega, ki ima listke po?temljane (tudi moj odgovor je bil....?tampilko si jaz zrihtam za 1 EUR pa lahko vse listke po?temljam ;) ).

 

Stalno spremljam avto.net ter hodim gledat pa vidim, da so tole kar ?torije glede prodaja avta. Prodaja fizi?na oseba, vnese? njegov GSM v google in dobi? ven da proda 10 avtov na mesec. Preveri? avto, seveda uvoz. Pri takemu dobim zelo slab ob?utek in se lepo izognjem.

 

Jures glede na to da ima? ?e CD129 je verjetno izven mojega budgeta :(

 

pa saj ne prodajam, (yet) :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pol si se hotu samo malo pohvalit kok dobro mazdo ma?? :notworth::rispekt:

 

Hec. :hudicek:

 

drugi mi jo hvaljo :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pa saj ne prodajam, (yet) :rolleyes:

 

Ho?e? no?e?, teh rabljenih mirai CD129 pa? ?e ni naprodaj, ko pa je napisano vsaj mal v smeri mo?nosti prodaje, pa mi k i??emo nekaj takega sko?imo iz zasede. :D
Napisano

Kaj da ne prodaja - mal vas heca in samo ?ekira kak?en bo odziv. :aaaaa:

 

Sam vztrajni morate bit, se bo ?e omeh?al :hudicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.