Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 14. 5. 2018 ob 22:24 je Boss napisal:

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Pa saj je dovolj bilo vlage v zraku, da bi ti ga na?elo (statika). ?e bi plaval, bi morala kje voda stati ?e potem. Lahko pa da je kak porabnik prisel v stik.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 5. 2018 ob 22:24 je Boss napisal:

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Koliko je pa star akomulator? Kaj pa, ?e je ?isto preprosto in naenkrat "izdihnil" oz. se izpraznil. Ti si ga sedaj malo napolnil a ob prvem mrazu bodo zopet skakali kazalci. Samo predpostavka.

Najbolje bi bilo, da ga izmeri? in ve? pri ?em si.

 

 

Napisano

Accu je OK in je star manj kot tri leta. Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno. Zdaj kresne v parih desetinkah kot, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

Teorija 1: ker se je pripravljalo oz ?e za?elo neurje, je nekdo zelo na hitro zapustil avto in pozabil pri?gane lu?i.

 

Teorija 2: ko za?ne voda zalivat vse ?ivo, se iz lukenj prika?ejo mi?ke -?e videl kako so na suho nosile mladi?ke. Ker je bil avto oz motorni prostor nad vodo, je bilo tisti trenutek najbolj priro?no pribe?ali??e, potem je bilo pa mal dolcajt in so grickale izolacijo na ?icah...

 

Teorija 3: Kaj pa ?e je v nevihti strela zadela akumulator, ionizirala zrak med plusom in minusom in tako ustvarila prevodni kanal (ioniziran zrak ima nizko upornost) po katerem se je potem akumulator spraznil. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 19:38 je Boss napisal:

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Parazitskega (u)porabnika mora? iskat. A izklopi lu?ko v prtlja?niku je pa la?je ugotovit kot a je v hladilniku lu? izklopljena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 18:52 je Boss napisal:

Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno.

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 19:38 je Boss napisal:

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Mogo?e ga je zeblo pa se je grel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 3:12 je Martin Cufer napisal:

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 8:37 je mi_c_ho napisal:

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

 

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 3:12 je Martin Cufer napisal:

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To poznam, se mi je to naredilo na KIA-i pred dobrim desetletjem in pol. Kot bi napisla mojo izku?njo v Bohinju, ustavim pred trgovino in ko se vrnem je samo klink naredilo pa je bilo konec - seveda v soboto, da je bilo ja ?im bolj napeto nekje "bogu iza nogu" najti accu.

33112_1.png

Napisano

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 20:44 je Mrau?k M?k napisal:

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge.

 

... in pripravi po?asi ?olde za novega.

 

 

Napisano

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

33112_1.png

Napisano
  dne 17. 5. 2018 ob 8:53 je Boss napisal:

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

Jebi ga, japonski akomulator je zakon.

 

 

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 20:04 je Boss napisal:

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

 

Ufff...kaj pa vem kako sem pral, tako kot vedno. Meni je popolnoma umrl, sem moral kupiti novega. Bil je pa Fiamm, ?e se ne motim.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Mami je pa 2,5 leta star aku crknil pred merkatorjem ko je ?la po fasngo sredi poletja.

Napisano

Meni sta ?e dva crknila na tak na?in, zdaj dela zdaj ne ve?. Ni bilo nobenega verglanja samo kazalce zabije in fertik.

 

 

Napisano

Tudi pri meni se je to zgodilo pri prvi generaciji. Sredi poletja se pripeljem na siht in kasneje ob 22h avto ni dal nobenega zvoka od sebe. Sem ze mislil, da je sel starter. Avto sem vzgal na kable in je potem naprej veselo vzigal, kot da se ni nic zgodilo. No potem sem ga po hitrem postopku zamenjal, saj je bil ze 9 let star. Znamka je bila pa Banner.

Napisano

Lahko so pa tudi samo slabi stiki na klemah, ?e posebej v vlagi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.