Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.

Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp

Napisano

Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp

To?no tako. Veliko italijanov tanka dizel pri nas in na njihovem mazda forumu izredno hvalijo na? omv dizel.Pa ne zaradi ni?je cene. Nekateri pravijo, da je celo bolj?i od njihovega agipa.Tako, da mislim, da ni ?tos v slabem gorivu.

 

 

Napisano

Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp

Napisano

Zanima me nekaj,a je na forumu gdo ?e ?ipiral M3 120KM na 170KM in ?e je naj napi?e kak?na je razlika in kaki so ob?utki prakti?no ne teoretni?no saj o teoriji ste nekateri ?e zelo dobro napisali ,ste pravi ma?ki svaka vam ?ast! Vidim,da se vsak na nekaj spozna,nekaj iz prakse nekaj pa kako druga?e. Na?i skakalci so ekipno 1. ?e ?e gdo ne ve! Lp

 

?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.

 

Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa :)

 

PS: 323 BA, hvala ker si pomagal pri odlo?itvi :D

Napisano

?ivjo, ja, jaz imam remap narejen od jeseni. Meni se zdi avto dooosti bolj zabaven za vozit, je pa to?no tako kot pravijo grafi in 323 BA (ki kakor vem ni "teoretik", ker ima svojo M6 ?ipirano), da bo? ob?util razliko od nekje 3500 obratov naprej in potem vedno bolj. Pa verjemi mi, da ne gre za placebo, kakor je nekdo omenjal na prej?njih straneh.

 

Torej takole - kogar najbolj skrbi razlika v porabi, se mu ne spla?a. ?e bo? vozil avto na isti na?in, bo poraba 100% ostala ista, zato ker pred posegom nima smisla vozit v takih obratih.. Meni se je recimo dvignila za slabega pol litra, ampak je vredno vsakega centa :)

 

PS: 323 BA, hvala ker si pomagal pri odlo?itvi :D

Hvala,kje si bi ?e lahko pove??
Napisano

?e nekaj vtisov iz petkove testne vo?nje:

 

- ?obe za pranje stekla so integrirane v brisalcih, sedaj je teko?ina za pranje stekel razpr?ena to?no in samo tam, kjer mora biti.

- pravi HUD display deluje bistveno elegantneje.

- na upravljanje novega infotaimenta se je potrebno navaditi, saj meniji niso ve? postavljeni v obliki polkroga, temve? en pod drugim. Sam start meni je zato na pogled nenavaden, samo ?rno bel in brez ikon. Touch screena nisem pogre?al.

- usnjeni sede?i so samo ogrevani, ne pa tudi prezra?evani

- gretje volana sem imel ves ?as vklopljeno, a dejansko nisem ?util, da bi kaj grelo?? Morda je bilo pretoplo ali pa je gretje tako ?ibko, da se ob?uti le, ?e je res mraz.

- mrzel motor ?e vedno deluje z izrazito povi?animi obrati in zamaknjenim v?igom, tako da bodo sosedje ob mrzlih jutrih ?e vedno za?udeno gledali, kak?na kosilnica od motorja je vgrajena :)

 

?e koga kaj zanima, naj vpra?a.

 

*Edit: typo

post-5919-0-36111100-1552916181_thumb.jpg

post-5919-0-42996200-1552916185_thumb.jpg

post-5919-0-08372400-1552916189_thumb.jpg

Napisano

Haha, k tale video pogledam sem takoj bolj?e volje. Ker tako brez ob?utka v oblikovanju kot pri novih Hondah je lahko samo ?e pri Toyotah.

 

33112_1.png

Napisano

?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.

 

Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.

Napisano

?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.

 

Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.

To bi bilo super! Honda je pa tak grda..... Novi Auris oziroma Corola 5vrat je pa solidna. Lp
Napisano

Jaz bi takoj vzel "novega" civica, ?e bi mi notranjost bla v?e?, oz bi se v nejm dobro po?util.

+ velik prtlja?nik

+ solidna cena, polno opremljen je cirka 27k (avtomatik)

+ podpora open-pilotu  (?isto avtonomna vo?nja nad 12kmh) https://comma.ai/

+ meni je zunaj lep :)

 

- noter mi deluje preve? plasti?en

- po?utje za volanom naparam mazdi je dosti slab?e.

- servis v MB je katastrofa

Napisano

Je kdo na forumu ki je lastnik MAZDE 3 Lim machine sive barve CE-AU...celjski grb. Eno vpra?anje imam? Lp

Napisano

Jaz sem lani vozil auris hibrid. Kaj vem, me ni prepri?al, sploh CVT menjalnik zelo nadle?en, ko en sesalec..Malce se bolj dotakne? gaza pa poslu?a? potem kako gre na obrate in tam ostane :)

 

Pa notri so mi neprimerno 'gr?e' od mazd. Je pa res, da so na zunaj pa naredili kar preskok in so na pogled v?e?ni avti.

Napisano

Jaz sem lani vozil auris hibrid. Kaj vem, me ni prepri?al, sploh CVT menjalnik zelo nadle?en, ko en sesalec..Malce se bolj dotakne? gaza pa poslu?a? potem kako gre na obrate in tam ostane :)

 

Pa notri so mi neprimerno 'gr?e' od mazd. Je pa res, da so na zunaj pa naredili kar preskok in so na pogled v?e?ni avti.

Tudi pri CVT-ju so naredili lep korak naprej ker ima klasi?no prvo prestavo.

Tudi notri so se bistveno izbolj?ali. Ampak seveda vsake o?i imajo svojega malarja in prav je tako.

Pa tudi cena s popustom za polno opremljeno ni 32K

 

LP

Napisano

No ja, gledal sem novo corollo, moram re? da mi (po slikah sode?) notri ni preve? v?e?. Na zunaj mi je pa lu?ten avto?ek. CVT bi moral spet probat, al je kaj bolj zadu?eno , al je ?e vedno tisti te?en zvok :).

Napisano

Dr?i, ampak ?e notranjost nove M3 primerja? z novo Corollo, je mazda spet stopni?ko, ?e ne dve vi?je.

 

Tudi sam sem v trenutku slabosti pred kratkim razmi?ljal o aurisu karavanu, a se si po kratkem ogledu premislil. Peljat ga sploh nisem ?el, verjamem pa, da bi me CVT menjalnik ?e toliko bolj odvrnil od nakupa.

 

Edit: popusta je 2,5 k EUR. ?e vedno 30k EUR za avto ni?jega srednjega razreda. Veliko, ?e mene vpra?a?. Zaradi litra ali dveh (?e je veliko mesta) ni?je porabe se ne izpla?a. Pri meni bi tak avto pri?l v po?tev, ?e bi mi bila M6 karavan prevelika (pa mi ni) in hkrati seveda zato, ker mazda 3 ni na voljo kot karavan.

Napisano

Bi rekel najbr? da ja, pri corolli mi izgleda kot igra?ka. :)

 

No kaj pa tole, meni na izgleda zgleda dobro, spominja me na porscha od zadaj :) 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13944724

Samo na sliki... totalno popa?ena slika oz objektiv ribje oko.

 

 

Napisano

Ne, dejansko izgleda tako. Izgleda kot ena baby panamera, ki je po obliki pa? najbolj po*no karavan na Zemlji, poleg mazde 6 seveda. :)

 

Kia-ProCeed-wagon-side-view.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.