Skoči na vsebino

Kaj bi bilo narobe


Priporočeno sporočilo

Yep egr ali pa PCV ventil, ni pravega obtoka- mogoce samo zapacano kje kaj natrgano.

 

P.S. ce si ti na AC je to verjetno vzrok za vecjo porabo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak glede na to da se to je prizgala DPf lampa in ne check engine ni izkljuceno nekaj na tem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Egr je spredaj ja, aluminjasta cevka pritrjena z 2ma sravfoma zgoraj. Sam klikor me spomin ne vara je cev kovinska pa nevem ce bi lahko bila natrgana. Je pa lahko zamasena.

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri ?e ima? vakum na egr ventilu. Priklopi se na forscan, izbrisi napake, v liveview si nastimaj pide od egr, snemi vakum cevko iz egr ventila in izmeri kolicino vakuma. Ima? cca 2,5 minute ?asa da to poizkusi? preden ugotovi da si ga probal nategnit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Slovenija je najstabilnejša država na svetu!   Že 30 let se nismo premaknili nikamor...
    • Me ustavi policist: - "In kaj ste danes pili?" - "Ne vem. Sem dal hladit v vodo, pa je nalepka dol padla..."
    • Ja.  Ampak, a ni zanimivo da jih je zelo malo v Zokilandu?
    • Čeprav, do določene mere, je pa to konec koncev edino pravilno. Pri nas je en odsek, sicer res blagi desni ovinek, kjer je na desno odcep - v kamnolom. In od tam velikokrat pridejo tovornjaki. No, tam je omejitev 40 km/h. In če se res pripelješ 40, se tovornjak spravi na cesto da niti zavore ne dotakneš. Jaz tam ponavadi pridem 50. Če ni nikogar, gre lepo mimo. Če pa se kak tovornjak spravlja na cesto, pa že malo pobremzam. Problem je, ker me praktično vsi (razen avtošole) prehitevajo in to čez polno črto. In ko pridemo okoli ovinka, jaz 50, on temu primerno več in na nasprotnem pasu, tam se pa tovornjak spravlja na cesto... Če je cesta suha, če nekako gre. Če pa je rahlo mokra, fino naprašena od kamnoloma, po malem kar penasta... Kakorkoli, rata skoraj kot vsakdan v Genovi: dva pasova, trije vštric, pa še kak kolesar se najde kje vmes...
    • Kaj vam ni čudno da se zadnjih 20let pojavljajo razne cone tipa 10 in 30 ter hitrosti 25 in 45 km/h?   Včasih smo se 25km/h vozili le po kolesarskih stezah oziroma njenih odsekih, danes pa imaš kupe nepotrebnih in neuporabnih pasov in ostalih neumnosti ter za enako pot porabiš 3x več časa kot pred 20leti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.