Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem tudi zadovoljen... in sicer ne razumem, zakaj imajo nekateri z dolocenimi sistemi toliko problemov... Ampak OK... prepriceval ne bom nobenega... le vcasih napisem svoje mnenje...  :zvizga:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori... 

Ni ?ist tako pri ro?nem. Noge ne rabi? imeti na zavori in motor se ugasne tudi, ?e se ?e po?asi pelje? proti kri?i??u, recimo. Na?eloma je samo vezan na pedal sklopke in polo?aj menjalnika ter hitrost. Ker pa? ni zdravo za potisni le?aj sklopke, da skos dr?i? pritisnjen pedal je ?al edina re?itev vklop gumba za i-stop off.

33112_1.png

Napisano

Potem verjetno das v ler ze medtem, ko se rolas proti semaforju... Jaz sem napisal, da imam drugacen nacin voznje... in da se mi to pri rocnem menjalniku nikoli ne dogaja... Res pa je, da tudi redko vozim novejso Mazdo s temi sistemi in rocnim menjalnikom... v zadnjem letu sem dvakrat, ko sem imel nadomestno trojko... ;) Hcerino trojko pa sem samo enkrat premaknil na dvoriscu ;) ... Pri svojem sem pa cisto zadovoljen z nacinom delovanja... in tudi nikoli (ampak res nikoli) se nisem pomislil, da bi sistem iStop izklopil... Celo pogresal sem ga, ko ni deloval, ker je akumulator imel premalo kapacitete ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ve? kaj pomeni beseda po?asi... to je na?eloma takrat, ko se ?e premika? in avto ?e ne obstane. Kot ka?e ima nekje zapisano, da ko ka?e hitrost na digitalnem ?tevcu hitrosti 0km/h, da je ta pogoj izpolnjen, ?eprav se avto recimo pomika z 999m/uro.

 

Druga? je pa sistem butast do amena... sem ravno v soboto peljal nekaj velikih ?katel in en polomljen stol na deponijo. In seveda sem kot zaveden ekolo?ki dr?avljan ?akal ve? kot 3/4 ure v vrsti pa me ni premamilo, da bi obrnil in odvrgel smeti na kakem ?rnem odlagali??u.

OK da skraj?am:

- ustavim v vrsti, avto normalno ugasne - OK fino

- ?ez 2 minute stanja se avto sam pri?ge - hmm, ne vem zakaj, ker gretje je bilo OK, edina stvar, ki je bila pri?gana so bile dnevne lu?i in radio.

- ?akam 3-4 minute, avto no?e ve? ugasnit.

- OK, izklopim sam motor, ker bi ga tako ali tako, saj sem vedel, da se bo ?akalo.

- 10min kasneje spusitijo novo rundo notri in se kolona premakne

- cela pocedura tega i-stopa se ponovi po natan?no istih korakih, tako da sem v tretjem premiku kolone kar sam lepo ugasnil avto.

 

Aja pa ?e to - zadnji? se peljem do kri?i??a in ravno ko i-stop ugasne motor se pri?ge zelena. Stisnem sklopko in mislim, da predno je avto motor spet zagnal je minilo 2-3 sekunde, da sem nagonsko ?e iskal gumb za vklop, ker za mano je ?e en ?iv?ek potrobil. V glavnem men tole res ni v?e? in uporabljam ga ve? ali manj zato, ker ga pozabim izklopiti pred vsako vo?njo. Ga pa seveda vklopim, ko je recimo vem, da bo treba ?akat vsaj kako minuto in takrat je ?ist dovolj, da stisnem gumb od i-stopa, ker potem je res la?je ?tartat saj ti sam pri?ge motor in se ne rabi? ?e s tem ukvarjat. Aja pa motor sem uga?al tudi ?e pri prej?njem avtu, ko nisem imel start-stop sistema - tako da se ne bi glih pogovarjali o ekologiji.

33112_1.png

Napisano

Mja v ro?nem menjalniku je zmeden, sm meu podobne problem v prej?nji, ni najbolj vedu, kdaj pravilno ustavit. Kar se pa ti?e 2 minutnega itervala, je pa res nekak sprogramiran, da ko 2 minute prete?e, se u?ge, pol mor? pa spet en ?as vozit, da bo ponovno za?el delat, sicer ne vem komu na ?ast ...

Napisano

Pri mojemu avtu se hipoma za?ene, ko pritisnem na sklopko.

V bistvu se tudi meni dogodi, da se avto ugasne, ko se glih pri?ge zelena lu?. Ampak, kot pravim, ne zaostanem niti sekundo, ker takoj v del?ku sekunde v?ge.Meni je tudi v?asih mote?e, ko sem v koloni, pa se ?ez dve minuti sam pri?ge. V?asih se kar malo prestra?i?.:)

 

 

Napisano

Ampak to niso te?ave to so moderni avti. Pred semafori dela isto tudi T-Roc in verjetno ?e kdo 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Leta nazaj sem v hrvaskem Auto klubu zasledil, da je vziganje avtomobila s S&S sistemom (ali pa ce priskoci na pomoc avto s S&S; ne spomnim se tocno) preko kablov prepovedan oziroma da je postopek drugacen. Pa sem ze pozabil v cem je "fora". Ve kdo kaj o tem?

Napisano

Pri mojemu avtu se hipoma za?ene, ko pritisnem na sklopko.

V bistvu se tudi meni dogodi, da se avto ugasne, ko se glih pri?ge zelena lu?. Ampak, kot pravim, ne zaostanem niti sekundo, ker takoj v del?ku sekunde v?ge.Meni je tudi v?asih mote?e, ko sem v koloni, pa se ?ez dve minuti sam pri?ge. V?asih se kar malo prestra?i?. :)

To pa je zato ko ma? dizla, in tak zarohni ob startu, da po labijevih besedah hauba dol pade ... :P

Napisano

To pa je zato ko ma? dizla, in tak zarohni ob startu, da po labijevih besedah hauba dol pade ... :P

Ne, v bistvu sem hotel napisati, da se prestra?im, ker ?tartam kot bolid f1.Wtf?Ne dohajam tega ?tarta.Marca je naro?ena rde?a pu??ica na dodatek penicilina. Kaj bo ?ele potem? :)

 

 

Napisano

Ne vem ?e. Od 190 naprej, ne pa ?isto 210.Nekje vmes.

Bom pa to re?il pri Tunercu, ker ima valje in sem sli?al same dobre stvari o njem.

 

 

Napisano

Bratova se je po obdelavi na 200+ pregrevala in zato tudi takrat cukala, in sta nato vrnila nazaj na 175 KM.

 

Je pa letelo .. tiste pol ure.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Start & stop sistem lahko pretentamo s preprostim modulom ali pa igranjem z zickami.

Prijetno branje:

https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren

 

PS: Jaz ga tudi ne maram, ker v njem dolgorocno ne vidim nic pozitivnega.

Softversko se tud da, samo ne pri vseh.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Na dolgi rok je veliko mehanikov in poznavalcev, prepričanih kako izklapljanje vozila s sistemom start-stop, ne prinese ničesar dobrega. Celoten motorni sistem namreč pri vsakem ponovnem vklopu doživi manjši šok, ko bo to vozilo starejše in visokotlačna črpalka že dotrajana, bo ta šok nekoliko večji, lahko tudi za denarnico lastnika. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz tudi nisem imel s tem problema… kot pravi @ignacij, se da z obcutkom na pedalu zavore regulirat, kdaj se ne vklopi… recimo, ko vem, da se bom ustavil za zelo kratek cas… 

 

Sedaj tega “problema” ni, ker gre itak v EV nacin, ce se ustavim… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
10 hours ago, ignacij said:

Jz pa s stem sistemom nimam problema. Navadil sem zavirati tako, da se sistem ne vključi in je zadeva urejena.

Tudi jaz nimam težav.

Napisano

Ce pedal zavore mocno pohodis, se motor ugasne ob zaustavitvi (ce so izpolnjeni vsi drugi pogoji: akumulator ima dovolj kapacitete, temepratura je v pravem obmocju, motor ogret,...) ... Ce pa bolj nezno pritisnes pedal zavore, pa motor ne ugasne ... Pri rocnem menjalniku pa je itak se vec pogojev, ki morajo biti izpolnjeni (pritisnjena zavora, menjalnik v protem teku ...) ... Pr avtomatiku pa je dovolj samo pritisk zavore ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to ma 2 kanala, če bi recimo kdaj hotel dodat nizkotonec, recimo da zadevo dam v dnevno, morm pa pogledat proti dražjemu bratu ne.   SONY STR-DH590, 5.2-kanalni AV-sprejemnik za domači kino - Kondrič d.o.o. KONDRIC.COM 4x HDMI vhod Koaksialni, Optični in Bluetooth Vhod  
    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.