Skoči na vsebino

Mazda 3 G165


fico182

Priporočeno sporočilo

Kolikor je meni jasno ti tunerc naredi tovarniski remap, kar pomeni da ti pusti original tovarnisko mapo, vendar jo samo malo prilagodi oz. spimpa, saj ima motor se toliko tovarniske rezerve. Na uradnemu servisu ti tega ne bojo naredili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa potem bi bila varijanta, da se g120 odklene na g165? Brez da izgubi? garancijo seveda :) . Ker jaz bi rad, da bi se originalna g165 mapa nalo?ila na g120, samo da se odklene ta blokada na 4000 rpm...

Evo sem kontaktiral...optimizacija doda 50km in 20Nm navora na g120, poraba bencina baje ostane enaka...Morem malo razmislit ali bi ali ne bi... :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V vsakem primeru izgubi? garancijo, ker ti nobeden na servisu ne bo dal gor original g165 mape. ?e bi ti pa kak tuner dal skopirano originalno mapo od g165 pa pravtako izgubi? garancijo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri mazdi bojda remap ni sledljiv. :)

 

Seveda pa ga morebitni update na uradnem servisu povozi...

 

?eprav mogo?e pri mazdi remap ni sledljiv, ga strokovnjak  ko odpre mapo ECUja prepozna ker se vidijo druga?ni parametri vbrizga, v?iga... vpra?anje pa kako detajlno gledajo pri kakih garancijah na motor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?eprav mogo?e pri mazdi remap ni sledljiv, ga strokovnjak  ko odpre mapo ECUja prepozna ker se vidijo druga?ni parametri vbrizga, v?iga... vpra?anje pa kako detajlno gledajo pri kakih garancijah na motor.

Po mojem ne gledajo, dokler se kaj ne pokvari na motorju. Potem itak gledajo vsako malenkost-kje so bili delani redni servisi, kak?no olje je noter in verjetno tudi, ?e je kdo "?aril" po elektroniki.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ?e to,  G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli  tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM. 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e ?e to,  G 120 in G 165 imata poleg remapa oziroma "limiterja" navora na dolo?enih obrtatih pri G 120 ?e drugo prestavno razmerje, saj bi z menjalnikom od G 165 sploh ne bi uspela dose?i obljubljene hitrosti, ker bi jo ustavil limiter navora. Bolj po doma?e povedano bi po remapu na 165 verjetno kon?no hitrost dosegla v ?etrti prestavi in ne v peti ali ?esti oziroma zaradi previsokega prestavnega razmerja ne bo nikoli  tako agilna kot G 165 pa ?etudi da? G 120 na 180KM. 

 

Dr?i, Vmax je pri serijski 145, verjetno tudi pri 120 dose?ena v 4. prestavi, v 5. gre morda cca. 5 km/h ve?. Drugo je po klancu navzdol, tam pomaga 5. prestava (po ?tevcu bp 230), 6. pa je res samo za var?evanje z gorivom.

 

Kon?no prestavno razmerje je drugo (predolgo), menjalnik je sicer enak. V 3. gre 170 km/h (smajli, ki se tol?e po glavi).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor vem, se ne da izklopit kar tako... da pa se predelat, da se ne dviguje... Tukaj je nekdo dal navodila za mazdo 6 ... verjetno je pri trojki podobno >> https://forum.mazda6club.com/3rd-gen/421337-disabling-mazda-active-driving-display-add-i-e-hud.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo...jaz tega nisem opazil pa sem se peljal ?e skoraj 200 km/h...ponavadi se okoli 150 pa mi ni? ne trese...o?itno smola  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?ivaj, tudi sam u?ivam v vsaki vo?nji posebej, ker za vozit je pa avto nor  :notworth: . ?e po letu in pol je vsaka vo?nja u?itek  :jupiii: ...sploh ovinki  :jezicek:. Kmalu bom moral spet na servis (?e cca. 2000 km, delam ga na 18.000), olje sem ?e nabavil, mislim da mi pri drugem servisu zamenjajo ?e zavorno teko?ino kolikor sem gledal. Sam pa sem si pri 30k km zamenjal ?e motorni filter ter vsakih 10 k km kabinski filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtor teme ima veliko sre?o-tudi jaz sem gledal ta avto in za njega skoraj pla?al aro. Na koncu sem se odlo?il, da ne potrebujem belega usnja in radarskega tempomata in zaaral temno sivega z enakim motorjem in revolution opremo.

To naj bi bila edina avtomobila v Sloveniji s tem motorjem-G165.

 

?estitke za nakup-jaz na svojega ?e ?akam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.