Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Gor si daj forscan...aja, nisem zihr ?e ni pla?ljiv? ?e rabi? PIDe za torque jih imam, samo notri pomoje ni teh PM_ACC  in PM_ACC_DSD, oz. morm preverit.

 

UPDATE: Ne v Forscanu imam samo PM_GEN, se pravi koli?ino proizvedenih saj, kar pa ni dovolj za celotno sliko.

Napisano

PID_GRABN :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, takoj po regeneraciji , imam tudi jaz vse te tri ?tevce 0. Potem pa s?asoma ko se filter polni, pm_acc in pm_acc_dsd kar zrasteta, se pravi ve? kot je pm_gen kar pomeni, koliko saj je bilo proizvedenih. 

 

Ostali, ko ste pripenjali slike, je bil najvi?ji parameter pm_gen, ko ta pride nekje do 6 g/l, se spro?i regeneracija. Tudi pri meni je bilo ves ?as tako..do zdaj. Sedaj pa pomoje bo tako, da prvi parameter ki prideo do 6 g/l, bodisi pm_acc oz pm_gen, takrat se spro?i regeneracija.  In ker je PM_ACC precej visok, se regeneracija spro?i, ?eprav je PM_GEN ?ele na dobre 3 g/l. 

 

Pelko pravi, da je lahko varianta tudi zapacan EGR.

Napisano

Evo po danasnji voznji.. Lahko recem da mi je poraba padla sem imel povprecno 5.8l do kocevja pa nazaj. 0rj p ni bilo mogoce priti pod 7.5l. Regeneracije se je sprozila nekje pri 220km.

post-1307-0-83319200-1537924801_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

Hmh, evo ?e od danes malo manjka ?e do regeneracije.

Ni mi pa najbolj jasna za povezava med Dpf_Acc, Dpf_PM_Gen in Dpf_PM_Dsd.

Se pa Dpf_Acc spreminja z odpiranjem-zapiranjem Egr-ja.

Verjetno Egr dodatno zabasa Dpf, verjetno bi se ga splacalo zablindirat.

post-5522-0-42194800-1538062233_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jst sem ga zablindiral in sem prevozu cca 600 km. Definitivno se splaca zablindirat. Meni je delal regeneracijo na cca 100km. Zdej pa je na 250km ali vec.. Bom pa se mal testiral..

Aha, pa si ga ?ist zablindiral ali imas manjso luknico v blendi??

Ker sem neki zasledil da se pojavi napaka ?e ga ?ist zablindira?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pojma nimam kako je to pelko naredu.. Pozna se.. Zadnjic sem imel kranj kocevje kranj po omejitva povprecno 5.7. Vcerej kranj trst nova gorica z okolico povprecna 6.3. Nekoliko hitrejsi tempo brez pretiravanja. Prej pa nisem nikoli imel pod 7.5. Tudi ce sem pocasi peljal.

www.trziskisladoled.si

Napisano

V torek grem k pelkotu, da prepuca egr ventil. Pol bomo videl. Tako je kot sem rekel, ki pm_acc_dsd oz pm_acc pride do 6g/l se spro?i regen.

In ta je pri meni se enkrat vi?ja postavka kot pm_gen. Lahko da avto res kaj dimi.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru

post-1307-0-63086300-1538080138_thumb.jpg

www.trziskisladoled.si

Napisano

En offtopic, ampak iceman kaj imas to za en program, da lahko vse to spremljas oz. vidis na telefonu? Lahko tudi jaz preverim glede na to da imam oba sprednja lezaja nova :D

Samo program forscan in klasicen OBD 2 al se kaj drugega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.