Skoči na vsebino

Krajši interval regeneracije


Priporočeno sporočilo

Jaz imam takega, pa mi v forscanu napi?e "bad clone"...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko smo ze pri teh screenshotov a lahko eden poslika hitrost posameznih koles. Odkar sem zamenjal oba sprednja lezaja mi je avto zacel kazati napacno hitrost na stevcu. Pa bi prosil ce mi lahko to kdo preveru

 

Poskusi ?e pri ni?jih hitrostih, da se vidi ali bo ?e vedno 10km/h razlike. Zdaj pa malo blesavo pitanje - saj ima? slu?ajno druge dimenzij gum spredaj in zadaj?

 

Druga?e pa ?e se ne motim ima 6-ka magnetni trak na le?aju in pri vrtenju ABS senzor pobira podatke iz menjav magnetnega polja. Zdaj, ?e si dal notri kak?en neoriginalen le?aj, ki sicer pa?e, je pa vpra?anje kolk na gosto ima magnetne zapise "posejane". ?e ima recimo bolj na gosto se lahko zgodi, da pa? misli senzor, da se kolo vrti hitreje, kot se dejansko in od tod razlika.

 

Na?eloma verjetno to ?e ne vpliva na traction control, ker je premalo razlike v vrtenju, da bi sistem interveniral. je pa vpra?anje a to vpliva na DSC. Tukaj si ne ?elim ?pekulirat a bo znal pravilno regirat al bo premalo oziroma preve? se vme?al v stabilizacijo vozila pri zdrsu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj bi bilo tako da tudi lezaji od stare mazde 6 pasejo na to novejso. In sumim da mi je ta avtomehanik(ni pelko) dal napacne lezaje. Zato sem hotu preverit se pri ostalih kaksno je stanje. K pri meni tudi stevc laze. Za cca 15km/h pri visji hitrosti.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nope ta podatek na zalost ne drzi. Prva generacija ima isti lezaj (diesel in benz FB0126151B).

Pri drugi generaciji ima pa pa dizel svoj lezaj in benz svojega.

Benz: GS1D33047

Diesel: GAM633047

 

P.S. prva generacija ima

Zunanji premer: 80mm

Notranji premer: 42mm

Sirina:45mm

 

Druga generacija (diesel)

Zunanji premer: 84mm

Notranji premer: 45mm

Sirina: 45mm

 

Definitivno nista ista, kar pa ne pomeni, da ne pase, vendar se ni za hecat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem samo to je edina logi?na razlaga zakaj tolk odstopanja pri hitrosti. Tisto odstopanje ?tevca je pa vedno zato, da ka?e vi?jo hitrost od dejanske (baje zarad varnosti).

 

?al nisem mehankar tako, da bi te?ko rekel ampak, ker se ABS senzor ne kalibrira ampak je odvisen oo magnetnega obro?ka je to lahko edini vzrok. Ker ?e bi bilo karkoli drugega, recimo po?kodba ABS senzorja oziroma, da bi bil celo le?aj narobe obrnjen bi ti javljalo lu?ko in napako ABS senzorja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, le?aja se vrtita tolk  hitro kot se vrti kolo... razlika je lahko le v tem, da so gume recimo manj?e pa se zato vrtijo hitreje ali pa je napa?en zajem podatkov na ABS senzorju. Kaj drugega verjetno skoraj ne bi smelo biti saj ima? problem na obeh prednjih kolesih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smetite mi temo. Danes je Pelko spucal maf in egr, zamenjal sem tudi zra?ni filter na katerega sem malce pozabil. Je bil kar ?rn

 

Egr ventil je bil pa tudi ?isto zabit. Pelko pravi, da je to to.

 

Jaz pa po vo?nji domov sode? nisem ?e ?isto prepri?an.

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Hm, vrednosti do ?e malo padle. ?e malo pa bom back on track. No Mi ?e jasno zakaj. A je avto tako potreboval eno dalj?o furo, al pa na ecu tak software da po dolo?enem ?asu preventivno skraj?uje interval... 9ffda95215631693e512c210b29b8d91.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sem tudi jst opazil da v?asih se Pm_acc sam zni?uje, verjetno so pri tem ugodni pogoji za delno kurjenje saj brez regeneracije.

Druga opazka pa da se je pri meni v?asih vklopila regeneracija pri 40% (pri Pm_acc_dsd=4g/l).pol pa spet naslednje regeneracije na 50%.

Zgleda da je res software tko nastavljen da ob?asno skraj?a interval.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sumim da je nekaj na tem. ker prej?nji interval je bil ?e na 200km. Tle me je ?e mal zaskrbelo. No sej lahko da me bo ?e. 

Ja to, da se zni?uje to se vedno dogaja. Spremljam ?e zadnje 2-3 tedne to. Ob nizki obremenjenosti je to obi?ajen pojav. Fora je bila, da ?im sem pogledal gas, je takoj potem spet sko?il gor..x2 recimo v primerjavi kok je ?el prej dol.

 

Bomo videl, zdele se res nisem ni? kaj vozil, max 50kmkz in enkrat ?ez polje kaka 2km ko grem 80kmh. To ?e dalj ?asa. Zgleda, to potem ECU prera?unava itd..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj ko sem ?el iz slu?be, sta prva dva pid-a mo?no padla. Razlog za to ne vem. Zgleda takole, to je sranje od danes.

 

Razlogov je lahko ve? :

- ?i??enje egr ventila. Samo ne vem zakaj je rabil ?e 2 regeneraciji po ?i??enju, da je pri?el k sebi.

- slaba nafta??

- aditivi v tanku

- dalj?a vo?nja

 

 

Vsekakor spremljam se naprej. Trenutno zgleda da bo naslednja regeneracija v okvirih nekje od 400 do 450 km. eee84536ff8954accb3560a45279688d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj ko sem ?el iz slu?be, sta prva dva pid-a mo?no padla. Razlog za to ne vem. Zgleda takole, to je sranje od danes.

 

Razlogov je lahko ve? :

- ?i??enje egr ventila. Samo ne vem zakaj je rabil ?e 2 regeneraciji po ?i??enju, da je pri?el k sebi.

- slaba nafta??

- aditivi v tanku

- dalj?a vo?nja

 

 

Vsekakor spremljam se naprej. Trenutno zgleda da bo naslednja regeneracija v okvirih nekje od 400 do 450 km. eee84536ff8954accb3560a45279688d.jpg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mislim, da je treba tudi upo?tevati vremenske dejavnike, nenazadnje ni ve? 30 zunaj povpre?no :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravinsintankal kvalitetno nafto....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.