Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin


323 BA

Priporočeno sporočilo

Kaj te to?no zanima? To, da je motor 2.0 G120 145 150 160 in 165 enak, je znano, razlika je samo v SW in v final drive (120 in 145 imata dalj?i final drive v primerjavi z 165 - pi?em za mazdo 3 in 6. Kako je s tem pri CX-3 (120 vs. 150) in CX-5 (160 vs. 165), ki jo ima? v podpisu, ne vem, ?e se ne motim imata 165 (FWD) in 160 (AWD) enak menjalnik in final drive. 10 konjev prirastka skoraj zagotovo ne bo? opazil (verjetno tudi sploh ni razlike med 160 in 165, samo AWD ima ve? izgub.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da. Med 145 in 170 je opazna razlika. Predvsem seveda nad 4k obratov, ko je motor prej vlekel enako kot med 3 in 4k, nad 5k pa ga je bilo nesmiselno priganjati, je sedaj kot no? in dan. Z veseljem se zavrti do rde?ega polja, nekje okrog 5k pa zvok motorja postane bistveno bolj agresiven.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi rekel da enako, ?eprav sem ravno tedaj dal gor 19 col, zato nimam pravega benchmarka. Zimske so 16 in 4 kg la?je na kolo, a imam pozimi ?e ve? kratkih vo?enj, temperature so ni?je, gretje sede?ev in ogrevanje tudi pripomoreta k vi?ji porabi. Spomladi bom dal gor ?e 4 kg la?je 17 col letne, torej bi moral avto ?e precej bolje iti, na porabi pa bi se tudi moralo malo poznati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e malo moje statistike, ?e komu pomaga - vir Fuelio od prvega dne.

 

Prevo?enih 28.000 km, povpre?na poraba 7,12 l/100 km, najni?ja (med dvemi tankanji) 5,82 (road trip po tujini), najvi?ja 8,65 (vsakodnevna pot na vikend pozimi - okolica mesta, 150 m vi?inske razlike).

 

Ra?unalnik la?e za pribli?no pol litra na 100 km. Olep?uje, seveda. ;-)

 

Najni?ja poraba je na regionalnih cestah pri umirjeni vo?nji (4,6 l/100 km po ra?unalniku). Avtocesta med 120 km/h in 140 km/h redno pod 6 l/100 km. Vo?nja zdaj bolj umirjena odkar so me 2x dobili na radar ?isto po neumnem (brez divjanja).

 

?e koga zanima ?e kaj ve?, lahko vpra?a. Podatki so povsem verodostojni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po 5000km poraba od 6.2 do 6.8 odvisno kdo ga vozi,so pa ve?ina kratke razdalje 3 do 5 km.pa parkrat 15 do 20 km.Na polni tank je razlika pri meni 0.2 litra, ?e zra?unam realno. Sem zelo zadovoljen s porabo ker se vozim bolj dinami?no,sem se pa tudi prepustil prometu in se vozil kot ve?ina v prometu in je bila poraba tudi 5 lit.kar je odli?no za moje pojme za tak avto. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

 

 

To, da se povecajo obrati, je znano za SkyActive motorje ze od samega zacetka  ... Takrat je tudi bolj nemiren tek ... Pri avtomatiku so obrati povisani, dokler ne prestavim iz P v D ... potem obremenitev zmanjsa obrate ...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14207-cx-5-2013-skyactiv-22-ob?asno-za?ene-z-povi?animi-obrati/?p=378652

 

 

Imam v spominu, da je to celo nekje zapisano v prirocniku ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... tega nisem opazil... ali pa ne razumem najbolje vprasanja :) ... Pac hiter je toliko, kolikor stopim na pedal za plin :) ... Ce nic ne pohodim pedala, potem se sicer premika... ampak nisem opazil, da bi se kaj hitreje, ko je motor hladen ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

To sem tudi jaz opazil, pa nisem vedel zakaj se to dogaja. Res je nevarno, ker avto kar za?iba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot zanimivost; Pelka sem danes vpra?al glede Skyactive motorjev in mi je G pohvalil, D pa zelo skritiziral. Simon je ma?ek in zagotovo ve kaj govori, iz prakse. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.