Skoči na vsebino

Poraba Skyactiv G - bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

 

 

Avto: v podpisu (serijsko G145, po chip tuningu cca. 170 PS, na porabo nisem opazil nobenega vpliva)

 

 

 

Lahko malo ve? napi?e? o ?ipiranju?

Napisano

Kaj te to?no zanima? To, da je motor 2.0 G120 145 150 160 in 165 enak, je znano, razlika je samo v SW in v final drive (120 in 145 imata dalj?i final drive v primerjavi z 165 - pi?em za mazdo 3 in 6. Kako je s tem pri CX-3 (120 vs. 150) in CX-5 (160 vs. 165), ki jo ima? v podpisu, ne vem, ?e se ne motim imata 165 (FWD) in 160 (AWD) enak menjalnik in final drive. 10 konjev prirastka skoraj zagotovo ne bo? opazil (verjetno tudi sploh ni razlike med 160 in 165, samo AWD ima ve? izgub.

Napisano

Da. Med 145 in 170 je opazna razlika. Predvsem seveda nad 4k obratov, ko je motor prej vlekel enako kot med 3 in 4k, nad 5k pa ga je bilo nesmiselno priganjati, je sedaj kot no? in dan. Z veseljem se zavrti do rde?ega polja, nekje okrog 5k pa zvok motorja postane bistveno bolj agresiven.

Napisano

Bi rekel da enako, ?eprav sem ravno tedaj dal gor 19 col, zato nimam pravega benchmarka. Zimske so 16 in 4 kg la?je na kolo, a imam pozimi ?e ve? kratkih vo?enj, temperature so ni?je, gretje sede?ev in ogrevanje tudi pripomoreta k vi?ji porabi. Spomladi bom dal gor ?e 4 kg la?je 17 col letne, torej bi moral avto ?e precej bolje iti, na porabi pa bi se tudi moralo malo poznati.

Napisano

?e malo moje statistike, ?e komu pomaga - vir Fuelio od prvega dne.

 

Prevo?enih 28.000 km, povpre?na poraba 7,12 l/100 km, najni?ja (med dvemi tankanji) 5,82 (road trip po tujini), najvi?ja 8,65 (vsakodnevna pot na vikend pozimi - okolica mesta, 150 m vi?inske razlike).

 

Ra?unalnik la?e za pribli?no pol litra na 100 km. Olep?uje, seveda. ;-)

 

Najni?ja poraba je na regionalnih cestah pri umirjeni vo?nji (4,6 l/100 km po ra?unalniku). Avtocesta med 120 km/h in 140 km/h redno pod 6 l/100 km. Vo?nja zdaj bolj umirjena odkar so me 2x dobili na radar ?isto po neumnem (brez divjanja).

 

?e koga zanima ?e kaj ve?, lahko vpra?a. Podatki so povsem verodostojni.

Napisano

Katera motorna izvedba in menjalnik?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po 5000km poraba od 6.2 do 6.8 odvisno kdo ga vozi,so pa ve?ina kratke razdalje 3 do 5 km.pa parkrat 15 do 20 km.Na polni tank je razlika pri meni 0.2 litra, ?e zra?unam realno. Sem zelo zadovoljen s porabo ker se vozim bolj dinami?no,sem se pa tudi prepustil prometu in se vozil kot ve?ina v prometu in je bila poraba tudi 5 lit.kar je odli?no za moje pojme za tak avto. Lp

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

@Jest: kako je s tem pri avtomatiku?

 

 

To, da se povecajo obrati, je znano za SkyActive motorje ze od samega zacetka  ... Takrat je tudi bolj nemiren tek ... Pri avtomatiku so obrati povisani, dokler ne prestavim iz P v D ... potem obremenitev zmanjsa obrate ...

 

http://www.mazda-si.net/topic/14207-cx-5-2013-skyactiv-22-ob?asno-za?ene-z-povi?animi-obrati/?p=378652

 

 

Imam v spominu, da je to celo nekje zapisano v prirocniku ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm... tega nisem opazil... ali pa ne razumem najbolje vprasanja :) ... Pac hiter je toliko, kolikor stopim na pedal za plin :) ... Ce nic ne pohodim pedala, potem se sicer premika... ampak nisem opazil, da bi se kaj hitreje, ko je motor hladen ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tudi ne skyactive motorji imajo isto foro..zaug :)

moja 2009 letnik 2.0 ene pol minute laufa na 1500 rpm, potem postopoma padajo vrtljaji na normalo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Malo off topic: ali je tudi pri novej?ih GXXX bencinarjih (2017, 2018) ob nizkih temperaturah pri hladnem zagonu avto precej pove?a obrate za ca. 30 sekund? ?e se ne po?aka, da obrati padejo, je posledi?no druga prestava kar nevarno hitra za vo?njo po parkiri??u.

 

To sem tudi jaz opazil, pa nisem vedel zakaj se to dogaja. Res je nevarno, ker avto kar za?iba.

Napisano

Dr?i, pri G120 in G145 ?e toliko bolj opazno (dalj?e kon?no prestavno razmerje), ?e se ne motim, gre druga ob povi?anih obratih ca. 25 km/h brez gasa, sploh prehod med 1. in drugo izgleda tako, kot da bi preve? pohodil gas, ?eprav se ga niti dotakne? ne.

Napisano

Kot zanimivost; Pelka sem danes vpra?al glede Skyactive motorjev in mi je G pohvalil, D pa zelo skritiziral. Simon je ma?ek in zagotovo ve kaj govori, iz prakse. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V ?em je D skritiziral. Jaz sem dobil info, da so z letom 2015 dizle porihtali, pred tem pa so bile te?ave, predvsem z odmi?nimi in turbinami.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.