Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te bodo ?e oni, ?e je tudi tvoja za vpoklic in si v sistemu.

?etudi je avto uvo?en pa kupljen rabljen v SLO?

 


image.jpeg

 

Napisano

?etudi je avto uvo?en pa kupljen rabljen v SLO?

Ja.No,lahko vseeno pokli?e? na avtoplus in vpra?a?, ?e je tvoj avto vpisan v sistem. Moj je bil, so imeli vse podatke vne?ene in tudi garancijo upo?tevajo, ?e jo avto ima.

 

 

Napisano

Te bodo ?e oni, ?e je tudi tvoja za vpoklic in si v sistemu.

Ni nujno da te bodo klicali. Tud jaz sem v sistemu pa me noben ni klical niti obvestil.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)

 


image.jpeg

 

Napisano

Evo dobil pismo po po?ti za vpoklic zaradi vbrizgalnih ?ob. Kako so kaj de?ki dol v Kopru? A po?timajo stvari vredu? (30minut reprogramiranja bojda samo)

So v redu.

 

 

Napisano

Ej...mojstri v kp mazda servis so ok..tam vozim na servis 10 let..vse se da zmenit..lp

Napisano

Ravno danes dobil za reprogramiranje PCMja zaradi ?ob ... na tujih forumih sporo?ajo, da se jim je po tem vpoklicu izrazito pove?ala poraba goriva, ve? kot l/100 km. Ne vem, ?e si ?elim opraviti omenjeno reprogramiranje.

Napisano

Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kolkr pi?e na vpoklicu ni zaradi izpustov ampak je vpoklic ker lahko pride do stika kateri prekri varovalko ?ob in posledi?no ugasne motor. Tudi ne vidim razloga da bi bila ve?ja poraba. Al sem kaj spregledal.

 


image.jpeg

 

Napisano

Kolkr pi?e na vpoklicu ni zaradi izpustov ampak je vpoklic ker lahko pride do stika kateri prekri varovalko ?ob in posledi?no ugasne motor. Tudi ne vidim razloga da bi bila ve?ja poraba. Al sem kaj spregledal.

Ti govoris o tem kaj so ti napisali, drugi pa o tem kaj dejansko govori praksa po nadgradnji.

 

In kaj ima SW veze s fizicnim stikom navsezadnje?

Ti pomoje omenjas tega

 

https://www.carcomplaints.com/news/2017/mazda-recalls-cx-5-mazda3-mazda6.shtml

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja raj reskiraj da kje ostane? :D  jst peljem v petek do Kopra

Prosim poro?aj ali ob?uti? kak?ne spremembe na vozilu. In predvsem imam v mislih porabo.

Nek dalj?i nad 20 km odsek avtoceste, ki ga prevozi? vsak dan na tempomatu, bo pomoje ok za primerjavo?

 

Samo nekaj. Stvar je bila programirana in na osnovi testov je dobila ?temple o izpustih (ki so nenazadnje tudi osnova za davek itd) ?e sedaj zadevo reprogramirajo ker je bil original program o?itno napa?en (pa dvomim da strokovnjaki pri Mazdi tega nebi vedeli), potem pri dobrem litru ve? porabe tudi sami izpusti niso ve? enaki in je to vseskupi enako kot afera pri ljudskem vozilu. 

?e se ne motim so tudi pri mazdi ugotovili prirejanje rezultatov, nakar se je odzvala, da so bile le nenamerne napake pri testiranju, da se ne bo ponovilo in sledil je mno?i?ni vpoklic. :ne vem:

Napisano

Vsi nekaj ugibate. Link ki ga je dal Jures, je ?isto jasen za kaj se gre. Reprogramiranje PCM modula, je pa preve? splo?na zadeva, da bi kar takoj udrihali po porabi in izpustih. Bom za hec enga majstra vpra?al, o ?em dejansko se gre.

 

Teh 'reprogramacij' je bilo v preteklosti ?e n. Tudi na prej?nji ?estici, pa se ne spomnim da bi takrat zaradi tega avto ve? kuril itd...cukal pa res ni ve? :)

Napisano

Sam moj link nima veze s programiranjem. Gre za 'zateg' vijakov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam moj link nima veze s programiranjem. Gre za 'zateg' vijakov

Nekje bolj spodaj sicer omenijo problem, ki ga imava s TiEnom navedenega v vpoklicu.                              

 

Mazda further says other problems can occur concerning voltage changes in the injector control circuit that can exceed the allowable current in the circuit, causing short circuits and blown fuses, resulting in a stalled engine.

 

Napisano

Nekak skregano z logiko, ampak ok, itak ne vemo za kaj se to?no gre, in kaj to?no mislijo narediti.

 

Tukaj je ?e ena 'podobna' kjer se reprogramira ECU zaradi....in se kon?a z In a worst case scenario, the engine could suddenly die. :)

 

https://en.responsejp.com/cars-automotivetechnology/2016/09/01/recall%3Amazdaissuesrecalloverskyactiv-decudefect.html

 

Je pa res da se Mazda zadnje ?ase brani obto?b:

https://www.motor1.com/news/261709/mazda-cheating-emissions-fuel-economy/

 

https://www.euronews.com/2018/08/09/mazda-suzuki-cheated-on-mileage-and-emissions-tests-nikkei

 

in tudi opravi?ilo

https://www.reuters.com/article/us-mazda-suzuki-motor-emissions/mazda-suzuki-yamaha-motor-apologize-for-improper-vehicle-tests-idUSKBN1KU023

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

"Prekine se vbrizg goriva, v najslab?em primeru pa motor ugasne". Ja valda da ugasne ?e ni ve? goriva.

Najbolj "strokovna" je pa: koeficient upornosti proti motnjam.

 

?e gre res za "napetostne motnje" bi rekel da jih zelo te?ko odpravi? softversko.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

"Prekine se vbrizg goriva, v najslab?em primeru pa motor ugasne". Ja valda da ugasne ?e ni ve? goriva.

Najbolj "strokovna" je pa: koeficient upornosti proti motnjam.

 

?e gre res za "napetostne motnje" bi rekel da jih zelo te?ko odpravi? softversko.

o tem govorim....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.