Alex Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Se vidi da Alex ne bere postov poglej mal gorJap... sem spregledal. Berem, betem, v?asih se tudi ?udim nekaterim. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tilen5 Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Dej pelji pred mano pa povej kolk ?asa so ti delal, da vem kdaj peljat avto(pa ?e se kej bol? pelje seveda),.. ker majo ?utast urnik in moram zmeraj med delovnim ?asom peljat. Peljem pa zmeraj v Koper. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
50keda Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Pri meni je biu ta vpoklic v pol ure gotov. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Dej pelji pred mano pa povej kolk ?asa so ti delal, da vem kdaj peljat avto(pa ?e se kej bol? pelje seveda),.. ker majo ?utast urnik in moram zmeraj med delovnim ?asom peljat. Peljem pa zmeraj v Koper.Jutri pokli?em, da se zmenim za termin. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
robertk6 Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Alex ....a" premium" znamke imajo vpoklice ???? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Alex ....a" premium" znamke imajo vpoklice ???? Da, premium znamke lepo poskrbijo za svoje zveste stranke s tem, da ti pravo?asno pregledajo avto in ti zastonj nadgradijo softwer z bolj?im. To je pravi odnos do strank. Te bokj low budget firme pa tega ne storijo in je, ko se stvar pokvari to tvoj problem. Ve?inoma niti ne priznajo serijske napake. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
robertk6 Napisano 3. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 3. oktober, 2019 Da, premium znamke lepo poskrbijo za svoje zveste stranke s tem, da ti pravo?asno pregledajo avto in ti zastonj nadgradijo softwer z bolj?im.To je pravi odnos do strank. Te bokj low budget firme pa tega ne storijo in je, ko se stvar pokvari to tvoj problem. Ve?inoma niti ne priznajo serijske napake.Tudi tako lahko obrne? ja ali pa kako druga?e, vsak kmet svojo kravo najbolj hvali Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 4. oktober, 2019 A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 4. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 4. oktober, 2019 A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka.Sent from my SM-G950F using TapatalkPokom ?esa?Kje to?no po?i in kako? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 4. oktober, 2019 Zna bit, da je kaj za podmazat https://www.mazda3revolution.com/threads/suspension-clunk-finally-fixed-future-tsb.71586/ Poslano z mojega SM-T813 z uporabo Tapatalk 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 4. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 4. oktober, 2019 Da, premium znamke lepo poskrbijo za svoje zveste strankePremijum znamke imajo po mojih osebnih izku?njah zaenk. suport svojih strank. Vsaj z mazdo je bilo tako. Sedaj ko nisem ve? na premijum znamki, je odnos druga?en. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Scr3am Napisano 4. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 4. oktober, 2019 A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka.Sent from my SM-G950F using TapatalkA tako poci? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 5. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 5. oktober, 2019 Premijum znamke imajo po mojih osebnih izku?njah zaenk. suport svojih strank. Vsaj z mazdo je bilo tako. Sedaj ko nisem ve? na premijum znamki, je odnos druga?en.Odvisno, kam si jo vozil. Verjetno niso vsi servisi enako dobri. Recimo pravijo, da je koprski servis, za tvoj avto zelo neprofesionalen in slab. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 5. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 5. oktober, 2019 A tako poci? Ne ne, bognedaj. Tako ne?no, ravno da se sli?i. Te?ko opisat, bom probal posnet Poslano z mojega SM-T813 z uporabo Tapatalk Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
50keda Napisano 6. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 6. oktober, 2019 @SpEkTr: si mislim, da mama enake izku?nje, js tudi v?asih sli?im ... ampak je tak redko, da se niti nisem obremenjeval ?e kje pa kaj, ampak po spominu bi reku, da je blo nekje spredi levo en tak fajni globok POK . Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 7. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 7. oktober, 2019 Mja, sem hotel v soboto posnet, pa ni ratalo Je pa res, da sem pred tem doma mal na?prical zgoraj v tisti dve luknji na amortizerju. Mogo?e je tle fora. Poro?am Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jacques33 Napisano 8. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 8. oktober, 2019 Reprogramiranje zra?ne lopute je opravljeno, zraven so mi pod garancijo zamenjali motor?ek desnega ogledala. Vgrajujejo izbolj?ane verzije. Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 9. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Evo, danes sem re?il vpoklic. Vse skupaj 45 min. Malo sem se pogovoril z mehaniki, malo smo podebatirali o koncertu, popil se kapu?ino in je bilo fertik.Pa ni? ve? konjev nima sedaj. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
323 BA Napisano 9. oktober, 2019 Avtor Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Kako ve?? Kaj pa ?e jih ima manj? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 9. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Kako ve?? Kaj pa ?e jih ima manj?Nima... sem ?e preizkusil.Zna bit pa, da se bo pove?al interval med regeneracijami. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Tilen5 Napisano 9. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Potem se moram najavit. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dvorjan Napisano 9. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Meni so vpoklic zrihtali v 15 minutah. Priklop na racunalnik, ugasni porabnike, se akumulator na polnilec, eno flashanje, izpis in vozi misko ... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 9. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 9. oktober, 2019 Meni so vpoklic zrihtali v 15 minutah. Priklop na racunalnik, ugasni porabnike, se akumulator na polnilec, eno flashanje, izpis in vozi misko ...Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 10. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 10. oktober, 2019 Nima... sem ?e preizkusil.Zna bit pa, da se bo pove?al interval med regeneracijami. A to so ti dejansko rekli? Ker jaz sem opazil ob?utno podalj?anje intervala, nekje okoli 50-70km. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Aless Napisano 10. oktober, 2019 Prijavi Deli Napisano 10. oktober, 2019 Sej meni v bistvu tudi... samo 15 min so se pregovarjali mehaniki, kdo se bo lotil zadeve, nato je tisti, ki so ga izbrali moral pokadit cigareto do konca, nato je stvar lagano naredil.Lol, to mi deluje kot da nobeden ni htel prevzeti odgovornosti ?e kaj zajebe, ali ne zaupajo v svoje delo ali pa v strojno opremo.Nevem kak ma to Mazda re?eno, ampak na Mercedesu ima glavni ra?unalnik poleg glavnega pomnilnika ?e dodatni zrcalni pomnilnik (backup). Tak da ?e gre kaj narobe pri fla?anju ti ostane ?e kopija originala v zrcalnem pomnilniku.To je skor bulletproof ker zrcalni pomnilnik se flasha potem ko se poflasha glavni pomnilnik. Predvidevam pa da Mazda tega featurea nima, glede na odziv mehanikov. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3 Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.