Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
22 hours ago, TiEn said:

Ja če je to povezano so meni to že naredili... sprašujem ker meče napako na senzorju tlaka sealnega koletorja... sicer je bil danes pri mehaniku in je spucal kolektor in pravi naj se peljem če bi mogoče še napako vrglo,.. če ne je rekel da naj bi to popravljali na vpoklicu. Bom čene v Koper poklical.

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
19 hours ago, Bini said:

Super,jaz sem z njimi zelo zadovoljen,poročaj ....👍

 

Eto, been there... Slabe pol urce bli gotovo, loputa bla ok, sam programiral so 🙂

Napisano

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Turbo luknja je velika ker gre u limp mode in sklopi turbino :D

 

Sm že klical na servis v KOPER bodo al reprogremirali tisti sezor oz zamenjali z novim

Kdaj imaš naročen servis? Javi, da kako rečemo v živo. 

 

 

Napisano

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

  • Haha 2
  • Žalosten 2

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 22 minutami je TiEn napisal:

Bo bil peljan z asistenco do ker ne milsim brez turbine furat v koper pa to ne gre nikamor XD prej skuham pašto kot pa da pride mazda na 90kmh

Torej zdaj vidiš kako je nam bencinarjem 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

Ali pa tam-tam nekje. 😋

 

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ma je še slabše mislim da je brez turbine pa še vrtljaji omejeni,.. še slabš ko bencinar

No tako lahko zdaj vidiš kako so včasih dizli šli.....🐌🐌🐌 😂

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
On 3/16/2021 at 1:57 PM, TiEn said:

 

Evo napake ki vrže zaradi senzorja

P0471 Exhaust gas pressure sensor Outside specified range
P2262 Exhaust-gas turbocharger Electrical/mechanical fault
 

Sem že v torek dobil avto nazaj,.. krivec senzor sesalnega kolektroja,.. menjali so mi senzor, cevke pa nosilec senzorja. Vozim dalje.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Tole najbolj paše v to temo, kot je že @Alex napisal pod temo"Mazda CX-30"je vpoklic za nekatere(po VIN številki) "CX30 X186" motor. Preverili bodo morebitno puščanje tekočine pri kondenzatorju na hladilnem sistemu ter naredili programsko posodobitev na krmilnem sistemu!

V kolikor imate redni servis v doglednem času bodo to opravili takat, drugače pa vas obvestijo.... 😉

Preverjeno pri Mazda servisu! 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.