Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

peljem do mehanika se pozanimam in naro?im ,.. ma kdo katalo?ke  za m6 2014 2.2d za sprednje diske in obloge ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

peljem do mehanika se pozanimam in naro?im ,.. ma kdo katalo?ke  za m6 2014 2.2d za sprednje diske in obloge ?

Daj mi na privat po?lji ?tevilko ?asije ker so 3 opcije odvisno os ?tevilke ?asije so razli?ne katolo?ke.

Na autodocu so Ate 58?/disk

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Enake zavore imajo vse 3. gen, sicer so katalo?ke razli?ne, a je vedno enako velik in debel disk. Izjema so edino dizli od zadnjega 2018 fl naprej, tam je 320 disk spredaj (in ate). Kon?no.

Napisano

Prijatelj mi je omenil da je tudi bosch+bosch oz twr+twr kombinacija top polek ATE,...ma kdo izku?nje ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Ja zanimivo zakaj je pri 3.gen M6 pet razli?nih katalo?kih za diske. Ena razlaga je da je Mazda menjala dobavitelje, ena da so vidli da neki ni ok in so dali novej?i updatan del in s tem nova katalo?ka.

Mislim pa da vse katalo?ke pa?ejo, samo ne bom pa rekel da 100%, to ve sam Mazda ;)

 

Aja glede TRW nimam pripomb, vse kar sem montiral je blo ok. Glede Bosch pa bi odsvetoval sem montiral kolegu na Citronko bosch komplet in ni blo dobro, od cviljenja do tresenja po cca 1000km, pol sva dala Brembo in je blo ok.

post-5522-0-57306300-1561834264_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na to da ne neki na ful zaviram in na slio se resno spogledujem z twr diski in oblogami milsim da bi moral prit skzi za ene 120e za vse

37? na disk
43? pa obloge

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Glede na to da ne neki na ful zaviram in na slio se resno spogledujem z twr diski in oblogami milsim da bi moral prit skzi za ene 120e za vse

 

37? na disk

43? pa obloge

Ne ?parat pri bremzah, gumah in volanu... To so stvari, ki morajo biti ok.

 

Pa ne me narobe razumeti, da TWR ni ok, ker ne poznam dovolj dobro tega.

 

?elim samo re?t, da ?e nekdo tukaj re?e da so ATE bolj?i in je to recimo par 10 eur dra?je, da? malo ve? in ima? potem mir.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Jest sem ravno vceraj narocil za fotrovo 6ko (mk2) komplet diski+ploscice spredaj in zadaj za 180e (textar). Ce bi vzel vse ATE bi bila cena 260e, ker so sprednje ploscice vec, kot seenkrat drazje napram textar. No ce bi za sebe kupoval bi bilo vse ATE, ampak fotr je rekel naj vzamem neko dobro znamko za soliden denar :).

Napisano

No jaz imam zdaj kon?no tudi ATE komplet ?e zadaj. Ma ne vem, men so to top zavore in od tresenja nikoli ni ne duha ne sluha. Sem se pa v preteklosti s tem ukvarjal predvsem na KIA Clarus in tudi na priv generaciji ?estke, dokler nisem vse skupaj menjal za bolj?e proizvajalce in potem je bilo OK. 

33112_1.png

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

Napisano

Zimmermann je za to ceno top, imam sam na M3, pa tudi par drugim sem jih ?e montiral, in vse brez problemov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

A to samo spredaj al komplet ? Ma? kak link?

 

edit:  na?el .. 162e za komplet(spredaj)

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Meni se to zdi ful drago za samo sprednje diske in ploscice. Jest sem dal 180 za komplet spredaj in zadaj textar. Je res da je druga generacija, ampak ni take razlike v ceni.

Napisano

Meni se to zdi ful drago za samo sprednje diske in ploscice. Jest sem dal 180 za komplet spredaj in zadaj textar. Je res da je druga generacija, ampak ni take razlike v ceni.

Mislim, dacje zimermann iz drugega filma-ve?ja kvaliteta.

 

 

Napisano

Komplet Zimmermann spredaj in zadaj diski in plo??ice pride 195,63?. To je za klasi?ne polne diske, ?portni luknjani diski so 40? dra?ji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zimmermannovi diski z luknjicami na autodoc 120? ploscice 40?. Se mi zdi da je takrat bila razlika v ceni z mojim nakupom 10-20?.

Napisano

Nevem no. Jest imam sedaj gor zimmerman se od prejsnega lastnika pa nisem neki bas zadovoljen. Komplet bremze spredaj in zadaj so bile namontirane pri 160k km, avto sem pa kupil pri 170k km ... sepravi sem ga dobil s prakticno novimi bremzami. Lahko pa da sem samo jaz navajen na ATE  :ne vem: . Na autodocu je komplet zimmerman (spredja in zadaj) 190?. Je pa res, da sem spregledal da si kupil naluknjane diske... No vazno je da bremza tako, kot se zagre

Napisano

Jaz sem na moji 6-ti 2018

Menjal dva krat pod garancijo, tretjic sem se odlocil da menjas z zimermann ploscicami in diski z luknjicami, od takrat imam mir. Cena diskov in ploscic je bila skupaj 220?.

 

To ima? ?e zadnji facelift in dizla s 320 mm zavorami?

Napisano

Takrat ko sem kupoval so bile samo te z liknjicami, ce bi bile ate bi jih vzel neglede na to koliko bi stale, ker ate je top.

Napisano

OK, od MY 2018 naj bi res bilo bolje in celo 320 mm pri dizlu...kar kon?no izgleda spodobno pri 19 col plati??ih. :) Skoraj 100 kg ve? je pa? potrebno ustaviti enako spodobno, kljub temu, da se je skyactiv tehnologija lani s tem izneverila.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.