Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sm dal tarad feltn in k je zabita u podn,.. meni osebno zelo lepo izpade s temi feltnami :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Pozdravljeni

 

Ker sem novi pri Mazdi bi prosil za nasvet.

Sedaj imam na avtu  225/55 R17 97V , 17x7.5J ET50 pnevmatike sicer zimske.

V homologaciji je ?e dimenzija  225/45 R19 92V  , 19x7.5J ET45 domnevam za letne pnevmatike.

 

Mel sem nagledane komplet a mi je ?al prodal.

 

Zanima me,kak?ne felne bi priporo?ali da kupim,da nebi kupil feln ki bi ble kvalitetno preslabe.

Mere med vijaki so iste ali je potrebno tudi kupiti nove vijake ?e se kupijo nove felne?

 

lep pozdrav Tine 

Ima? ZS

Napisano

Alex kolk milsi?, da bo? dobil za 19ke ?

Ne vem... Tam do 500?.Do 150? za kos itak ne dobi? ni?,resne Feltne se pri?nejo tam okoli 200?/kos.

V dilemi sem med temi.

Dajte malo kak glas, katere so vam bolj v?e?.:)

post-399-0-96823400-1582728099_thumb.jpg

post-399-0-53591700-1582728125_thumb.jpg

post-399-0-57128800-1582728157_thumb.jpg

post-399-0-37964700-1582728266_thumb.jpg

 

 

Napisano

?e bo? letvice in stre?ne sanke pre?trihal v ?rno bi po moje bile 2 in 4 zakon.

33112_1.png

Napisano

Men je v?e?no to kar je 323BA predlagal. Samo ne v zlati barvi. Druga?e pa prve. Tiste ?rne mi delujejo bolj ''nem?ke znamke vozil''.

Napisano

Men je v?e?no to kar je 323BA predlagal. Samo ne v zlati barvi. Druga?e pa prve. Tiste ?rne mi delujejo bolj ''nem?ke znamke vozil''.

Na tako zni?ani 6-ki izgledajo vse dobro. Ni?ati ga ne mislim, ker ?e tako pobiram asfalt z sprednjim spojlerjem, ko grem ?ez kake visoke le?e?e policaje. :)

Gre za samo 2 razli?ni feltni slikani iz drugih kotov :D

 

Dve isti iz razli?nih kotov, ho?e? re?t. :)

 

 

Napisano
Napisano

Tiste, ki niso zlate, so po mojem ?e lep?e:

http://www.vossenwheels.ch/mazda-6-vossen-flow-formed-series-vfs-1-2

Ampak so samo plati??a ca. 3k EUR. Vossen pa?, ampak ima Brock B37 zelo podoben design...

Brock ima zelo lepe feltne, ampak si takoj na jurja, ?e izbere? kake malo lep?e.

Ne vem pa, kak?na je kaj kvaliteta. Baje, da se 90% felten izdeluje v chini.

Ups, tudi na?e originalne so. :)

 

 

Napisano

Ja to je pa cist stvar okusa zej. Js ce bi izbiral med temi k si pokazu potem 1 al pa 3. Vrjetno 3 ker se bo manj vidu prah od zavornih ploscic.

 

Pa tole mi zgleda vec k 19" ne?

Napisano

Vsekakor pve, ker druge so kot na 25 let starih BMW. Jaz osebno bi mel kaj drugega, ampak so predrage.

Napisano

Meni so vse prevelike, ampak ok.

 

Najlep?e so mi tretje, ampak bi prve verjetno bolje izpadle s tvojo barvo. Barvo tretjih je malo te?je kombinirati in zna ?udno izpasti.

Napisano

Od vseh teh so mi najbolj?e original.

Sej original FL so lepe, a kaj, ko so samo 7" in ET 45.Pa izpadejo kot na fi?kotu, preve? pomaknjena noter.V po?te v bi pri?li distan?niki od 12mm ali 15mm a kaj, ko mora? potem zamenjati vijake pa je spet en kup sanja. Pa ?e distan?niki morajo bit narejeni v stotinko natan?no, druga?e zna bit hudi?. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.