Skoči na vsebino

Ali Mazda kr?i paleto svojih najbolj prepoznavnih modelov?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj nimam kaj dodat... ima Mazda nekaj, kar drugi nimajo ampak vseeno me nekako boli, ker imam ob?utek, da se proizvajalec vse prepogosto dela norca iz kupcev. Govorijo, da bi radi bili premium, a dolo?ene ukrepe izvajajo ?isto nepremijsko. Kot da smo tisti, ki jim damo denar za nakup in za servisiranje pa? kr eni loleki, ki smo padli z neba. ?e nas ne bo bodo pa pa? neki drugi loleki si verjetno mislijo. Sej no?em, da me na rokah nosijo kot kupca ampak vseeno pa bi se lahko pribli?ali kupcu. Ampak o?itno jim gre predobro in je kar je - potem se pa o takih zadevah pogovarjamo namesto o superlativih. Zanimivo, pri prvi generaciji ?estke, pa pri drugi se nikoli nisem spra?eval o teh zadevah, ker je bilo to?no to kar mi je bilo maksimalno v?e? s prakti?no nobenimi minusi. Vse na svojem mestu zdaj gre pa vse v neko ?udno smer.

 

Pa to ni samo pri Mazdi, ?e pri marsikom je. ?e celo VW razmi?lja da bi ukinil Passata, Citroen je ?e ?ist podbacil, Audi ukinja ?portni program tako, da bye bye R8 in TT. Mercedes tla?i take blesave armaturke notri, ki zgledajo kot oversized telefon nataknjen za volan, kot bi otrok lego kocke zlagal. Toyoti, Hondi, Subaruju, Mitsubishiju se vidi od dale?, da jih oblikujejo japon?ki, ki imajo ?ist nek svoj humorni manga/anime smisel za obliko. Suzuki, izdeluje samo ?e igra?e. Ford in Opel sta kr neki brez du?e, FIatu se dogaja samo ?e cifra 500, Mazda kr?i paleto in imajo zdaj samo ?e 6 modelov (enega ve? kot recimo Alfa, ki je ?e ?ist obskurna znamka).

 

Na konc samo ?e Kia, Hyundai nekako ?irita svoj asortima, zaposlujeta evropske oblikovalce, spremljata mnenje kupcev in temu prilagajata prodajni asortima. Res se ne bi ?udil, ?e bodo v nekaj letih vodilni proizvajalec, saj kvalitetno so ?e, samo ?e image si ustvarijo pa bodo ostali le ?e debelo gledali.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da nobena znamka ne deluje proti sebi, oziroma, da bi delovala tako, da nima profita. Po moje se dobijo vodilni vsake toliko na sestanku, vr?ejo prodajne ?tevilke na mizo in ugotavljajo, kateri modeli se dobro prodajajo in kateri slab?e.

Nato podebatirajo, kam gredo trenutni trendi in v katero smer bodo ?li v naslednjih 10 letih.

Namre?, avte se dizajnira in snuje danes, da bodo na trgu ?ez recimo 5 let.In nato enostavno izlo?ijo iz proizvodnje tiste modele, ki se slabo prodajajo oziroma vedo, da se trend nakupov obra?a(trenutno so ta trend suvi).V bistvu skoraj vse znamke preobla?ijo svoje tudi najmanj?e modele tako, da jih malo dvignejo od tal, dodajo plastiko okoli blatnikov in odbija?ev in po mo?nosti ?e na vrata, prebarvajo v kake bolj kri?e?e barve in spran folk, ki nakupuje po ?rednem nagonu in kar je trenutno fensi, to kupi kot nekaj ?isto novega.

Verjamem, da ?portne modele po?asi ukinjajo, ker ni ve? toliko zanimanja pri kupcih. Celo znamka kot je Jaguar ima v svoji paleti ?portne suve.

Zakaj ukinjajo postopoma karavane?

Med mladimi je po?asi vse manj zanimanja za njih in jih kupuje ve?inoma ?e samo stara garda. In ?e tej vedno manj, ker ima veliko le-teh probleme z koleni in hrbti in spet smo pri suvih.

Pet vratnih modelov(kot ga je izdelovala tudi mazda) pa je verjetno kupilo res malo kupcev, tako, da so se odlo?ili, da jih ne bodo ve? imeli v programu.

Ko je govora o kii ik hundayu se strinjam, da so ubrali pravo pot; evropski res dobri oblikovalci, izdelava v evropskih dr?avah, dvig kvalitete izdelave, vedno bolj?i materiali.Je pa tukaj en problem?ek in sicer renome. Tukaj pa je ponavadi dolga pot, da si pridobi? tako ime, da ga enostavno ljudje pove?ejo z ne?im, kar bi imel.Trenutno imata ti dve korejski znamki status-najve? avta za denar.

Bodo pa zelo te?ko prodrli v segment premium znamk, kjer znamka ?e vedno veliko pomeni, ?eprav ne ponuja za podoben denar brez veliko dopla?il za dodatno opremo-skoraj ni?.Zna pa se zgoditi tudi to, da druge znamke premamijo te vrhunske oblikovalce v svoje studie in se bo zgodba malo zakomplicirala.

Skoraj vsaka znamka ima svoje vzpone in padce... tudi premium znamke niso imune na to...

 

 

Napisano

Pol litra vi?ja poraba pri karavanu? Ok nisem gledal, a to zaradi te?e? Sprednji konec imata isti, torej zra?ni upor mira biti bolj ali manj enak.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Karavanu na?eloma kaj dosti ne, razen, da je slab?a aerodinamika in ve?ja poraba kot pri limuzini ali 5 vratni razli?ici. Jaz 99,99% ?asa karavana ne potrebujem in mi je ?koda kurit gorivo za nekaj kar mi ni niti ne vem kako estetsko. Ampak ?e vedno pa je to rezervna opcija, ?e ni druge alternative.

Mazdini ?estici karavanu je ?e te?ko re?i, da je karavan. Pa? v smislu prvobitnih karavanov kar?ni so se pojavili kot karoserijska razli?ica - dalj?i od ljimuzin, odsekan zadek, prostornost pred lepoto. Zadnja karavanska ?estica je bolj nostalgija za petvratno izvedenko.

 

Sodobni SUV trendi pa: 

 

- Vi?je te?i??e = manj udobja

- ve?ji ?elni presek = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- aerodinami?no slab?e oblikovana karoserija = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- ve?ji odmik od tal = ve?ji zra?ni upor + ni?ja kon?na hitrost + ve? hrupa + vi?j poraba

- ve?ji premer koles = slab?i pospe?ki oz. pri enakih posledi?no vi?ja poraba

 

Razvojniki avtov imajo dale? najve? dela z izpusti in modni trend SUV-ov je povsem v nasprotju s temi prizadevanji. Smernice re?evanja tega problema se ?e nakazujejo - ukinjanje mo?nej?ih razli?ic motorjev :vskalo:

?e bo ?lo tako naprej, bodo v prihodnosti na cestah vozila z veliko povr?ino pleha in motorjem ki jih bo komaj premikal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pol litra vi?ja poraba pri karavanu? Ok nisem gledal, a to zaradi te?e? Sprednji konec imata isti, torej zra?ni upor mira biti bolj ali manj enak.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Dvomim. Limuzina je dalj?a, ima ve?je medosje, zadek pri karavanu pa ni ostro odrezan, tako da je koli?nik zra?nega upora zelo podoben. Se kje podatki za Cx?

 

Cx sicer pri mazdi pomeni velik zra?ni upor. :lol:

Napisano

Limuzina ima drag coefficient 0,26, medtem ko je pri karavanu 0,28. To je cca 7% slab?e. Ker gre ve?ina energije za premagovanje upora, ki nara??a s kvadratom hitrosti je to hitro pol litr?ka razlike - mogo?e pri 130km/h glih ?e ne, ampak pri 150km/h pa sigurno, potem pa samo raste.

33112_1.png

Napisano

Se pravi vrtin?ene zraka na zadku avtomobila .

 

Tako je, predvsem to, pa nekoliko tudi tiste stre?ne sanke, ki jih karavanka ima, limuzina pa ne.

33112_1.png

Napisano

Mislim, da nobena znamka ne deluje proti sebi, oziroma, da bi delovala tako, da nima profita. Po moje se dobijo vodilni vsake toliko na sestanku, vr?ejo prodajne ?tevilke na mizo in ugotavljajo, kateri modeli se dobro prodajajo in kateri slab?e.

Nato podebatirajo, kam gredo trenutni trendi in v katero smer bodo ?li v naslednjih 10 letih.

Namre?, avte se dizajnira in snuje danes, da bodo na trgu ?ez recimo 5 let.In nato enostavno izlo?ijo iz proizvodnje tiste modele, ki se slabo prodajajo oziroma vedo, da se trend nakupov obra?a(trenutno so ta trend suvi).V bistvu skoraj vse znamke preobla?ijo svoje tudi najmanj?e modele tako, da jih malo dvignejo od tal, dodajo plastiko okoli blatnikov in odbija?ev in po mo?nosti ?e na vrata, prebarvajo v kake bolj kri?e?e barve in spran folk, ki nakupuje po ?rednem nagonu in kar je trenutno fensi, to kupi kot nekaj ?isto novega.

Verjamem, da ?portne modele po?asi ukinjajo, ker ni ve? toliko zanimanja pri kupcih. Celo znamka kot je Jaguar ima v svoji paleti ?portne suve.

Zakaj ukinjajo postopoma karavane?

Med mladimi je po?asi vse manj zanimanja za njih in jih kupuje ve?inoma ?e samo stara garda. In ?e tej vedno manj, ker ima veliko le-teh probleme z koleni in hrbti in spet smo pri suvih.

Pet vratnih modelov(kot ga je izdelovala tudi mazda) pa je verjetno kupilo res malo kupcev, tako, da so se odlo?ili, da jih ne bodo ve? imeli v programu.

Ko je govora o kii ik hundayu se strinjam, da so ubrali pravo pot; evropski res dobri oblikovalci, izdelava v evropskih dr?avah, dvig kvalitete izdelave, vedno bolj?i materiali.Je pa tukaj en problem?ek in sicer renome. Tukaj pa je ponavadi dolga pot, da si pridobi? tako ime, da ga enostavno ljudje pove?ejo z ne?im, kar bi imel.Trenutno imata ti dve korejski znamki status-najve? avta za denar.

Bodo pa zelo te?ko prodrli v segment premium znamk, kjer znamka ?e vedno veliko pomeni, ?eprav ne ponuja za podoben denar brez veliko dopla?il za dodatno opremo-skoraj ni?.Zna pa se zgoditi tudi to, da druge znamke premamijo te vrhunske oblikovalce v svoje studie in se bo zgodba malo zakomplicirala.

Skoraj vsaka znamka ima svoje vzpone in padce... tudi premium znamke niso imune na to...

 

V Evropi se je 5 vratnih ?estk prodalo skoraj 3x toliko kot klasi?nih limuzinskih. ?e bi kombinirali in naredili tako kot pri ?kodi Superb (se pravi 5 vratna in limo v enem avtomobilu) bi se take razli?ice prodalo skoraj toliko kot karavanske - mogo?e le kakih 5% razlike.

 

Zanimivo,da Kia in Hyundai uvajata kar nekaj novih zelo ?portno naravnanih avtomobilov kot recimo Stinger, Genesis G80 in pa seveda malo bolj "ljudski" i30N/fastback, Veloster, Proceed. Se pravi za enkrat v svoji paleti dr?ita prakti?no vse razen dvosede?nega roadsterja, ki je pa? res ni?na zadeva. Se pravi tudi pri SUV-ih ne pretiravata in imata vsak le po dva modela in ne tako kot Audi, ki ima kar 5 SUV-ov (Q2, Q3, Q5, Q7 in Q8) v prodajni paleti - a kupci res to potrebujejo, 5 razli?nih velikosti iste ?katle?

33112_1.png

Napisano

Meni se zdi ve?ji problem to, da vsi delajo enaka vozila.

 

Kar pojdite malo po salonih. Kar boste videli v prvem, boste v pribli?no enaki obliki in konfiguraciji videli tudi v zadnjem. In ?esar prvi ne bo imel, ne bo imel nih?e - razen pa? kak?nih Rusov, ki novostim sledijo z dolo?enim zamikom...

 

Pa vsa vozila so optimirana za dva samska ?loveka, ki se bosta vozila zgolj po avtocesti. Kot da vsi ?ivimo v dolini tik ob uvozu na avtocesto. Potem pa v avto spravi? dru?ino, je pa ?e problem, kam z vozi?kom. Stoenke in katre, ki so v dol?ino merile ?tiri metre in v ?irino 1,5 metra, so bili povsem povpre?no velika vozila. Vozi?ki takrat so bili pa bolj ?torasti, kot so danes. A se je dalo vozi?ke pospraviti noter. Danes mora dru?ina z majhnim otrokom imeti petmeterskega karavana ?irine 1,8 metra in ?e gre cela dru?ina na potep, se ne spra?uje ve? o porabi goriva, ker so to "izredne razmere"...

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ah,dajte no, ne pretiravajte. Mi smo imeli, ko so bili otroci ?e majhni peugeot 306, (ne karavana) in smo strpali v prtlja?nik in v avto dva vozi?ka, (takrat so bili vozi?ki-vozi?ki in ne lunarna vozila z diskastimi zavorami), nato velik son?nik, vozi?ek za na pla?o, eno veliko torbo igra?, velike pampers plenice, elektri?no skrinjo za hrano, plavutke, maske in ?e dva kov?ka.In vozili smo se-btez klime, ker je to bila takrat ?e stvar za dopla?ilo. Za na smu?anje smo dali na streho thuleta in smo ?li...

Dan danes pa tudi nam v na?em karavanu skoraj vedno, ko kam gremo, primanjkuje prostora.Smo pa? vsi postali razvajeni in bi hoteli ves dom odpeljati s seboj v avtu na dopust.Mislim,da lahko ?e vedno prav vsak najde primeren avto za svoj denar... samo realno moramo kupovati. Avti so si pa res vse bolj podobni, ker si razli?ne znamke "sposojajo" platforme in posledi?no so to identi?ni avti, velikokrat tudi z enakimi motorji le estetsko malo prilagojeni svojim znamkam.

Velikokrat pa?ejo celo posamezni sestavni deli.In avti se ne razlikujejo ve? kot neko?. Pa? racionalizacija stro?kov in globalizacija delata svoje...

 

 

Napisano

Skode so zakon, kar se tice druzine

Od fabie do superba...

veliko prostora, velika okna in lepo se peljejo, superb zgleda tudi zelo dobro povrh vsega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Skode so zakon, kar se tice druzine

Od fabie do superba...

veliko prostora, velika okna in lepo se peljejo, superb zgleda tudi zelo dobro povrh vsega

Se strinjam. Superb je avto, ki bi ga verjetno kupil, ?e ne bi bilo ve? 6-ke v programu mazde.

?e posebej v beli barvi mi je v?e?.Pa lep?a je od vseh audijev in ljudskih vozil skupaj.

 

 

Napisano

Lep?a je, a vseeno grda...

Ja no, proti novi 6-ki so itak vsi avti gr?i ampak glede na ostale je superb kar lep avto.

 

 

Napisano

Superb je ok kar se ti?e prostora. Vozi se seveda slab?e od ?estice, je pa zakon za na ac.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Meni ne sedejo bo?ni mo?ni ostri robovi na vseh teh ?katlah...zato me sploh ne zanimajo in nimam ne ?elje in ne potrebe, da jih vozim...

Lep?i so mi korejci, kot evropski avti...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Slivka   In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.