Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 28. 9. 2020 ob 12:10 je dvorjan napisal:

 

To ni res. Ti avto lahko servisiraš tudi na nepooblaščenem servisu. Če jim prideš z računom iz avtomehanične delavnice/servisa, na katerem je jasno opredeljen strokovni poseg (servis) in menjani avtodeli, morajo opraviti garancijsko popravilo - npr. slabo pritrjeno ogledalo, fuč ležaj ipd.

 

Tovarniške vpoklice pa morajo narediti ne glede na vse ali nič potrdil o servisiranju ...

Razširi  

 

Imaš prav, je neka zakonska podlaga za to. Nisem točno bral zakona, ampak ja!

Drugo je bolj, koliko te potem stane (živcev in denarja) če ti začnejo komplicirat.

Napisano

Ampak tak, ki ti izda pravilen racun verjetno tudi ni prav veliko cenejsi ... in se verjetno niti ne splaca zafrkavati s tem... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakonska podlaga je, ni pa to vse. Morajo ti vgraditi vse original po specifikacijah drugače ti ne priznajo nič! Še jaz na pooblaščenem moram s sabo prinest original Mazda olje drugače ti garancija gre u maloro! Po5tih letih pa verjetno grem drugam, no bom še preračunal, če se splača glede M. Asistence, ker če jo kje doplačam vprašanje kolk se mi splača. :nevem:

Napisano

Jaz pa ne razumem tega strahu pred tem, da vas Mazda servis ne bi sprejel na garancijsko popravilo? Saj jim je v interesu, da kaj zamenjajo in to zaračunajo proizvajalcu, pa čeprav sami dobijo le s strani uvoznika odrejeno plačilo za po delovnem normativu porabljen čas. Torej, pod črto, za garancijska popravila in vpoklice dobijo plačano - zakaj bi se torej tega branili?!

Napisano (urejeno)

Vesel bi bil kakšnega mnenja glede avtomobila v linku. Dodatne opreme nima nobene, vendar je rabljenih Mazd 3 bolj malo na tržišču. Glede na to, da je bila cena novega okoli 14k€ avto dobro drži ceno.

1048824.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G100 Emotion, letnik:2018,12000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od alko123
Napisano
  dne 28. 9. 2020 ob 18:15 je alko123 napisal:

Vesel bi bil kakšnega mnenja glede avtomobila v linku. Dodatne opreme nima nobene, vendar je rabljenih Mazd 3 bolj malo na tržišču. Glede na to, da je bila cena novega okoli 14k€ avto dobro drži ceno.

1048824.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G100 Emotion, letnik:2018,12000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Razširi  

Kaj točno te zanima,če bom vedel ti bom svetoval?

Napisano
  dne 29. 9. 2020 ob 6:41 je alko123 napisal:

Če se vam zdi cena primerna in je avto vreden nakupa, ali naj še malo počakam in iščem naprej?

Razširi  

 

Jah, če si res nezahteven, potem je to to - verjetno lahko še spustiš ceno, saj se zdaj bolj malo avtov proda.

Za dve leti star avto, ki je bil nov 14 jurjev, je definitivno predraga. Jurja je izgubil kupec, ko ga je iz salona odpeljal, kje sta torej še dve leti?

 

Sam bi tak avto preskočil, saj ne prenesem vozil "brez opreme", pa tudi veliko raje bi iskal vsaj G120 (torej 2.0 motor) različico.

Napisano

Glede tiste mazde3; jaz sem nekaj takega gledal za svoj naslednji avto; od opreme ima to kar rabim, nevemkakih sminkerskih dodatkov ne rabim, ampak..

 

2jurja manj od cene nove, s tem,da se je vmes zamenjala generacija... Drago.

 

Se mi zdi , da kdor gleda na vsak Euro, bo raje kupil kaj novega (pa magari nižjega ranga)... Vsaj jaz bi raje vzel novega clia za ta denar (jbg, nov avto je le nov) ali pa doplačal še 2jurja za nekaj novega (enako oskubljenega) iste velikosti.

 

 Tezko se bo tole prodalo za 12jurjev; ciljna skupina je bila že pri novem ozka,kaj šele pri rabljenem.

Napisano (urejeno)

Predrago, če je bila nova res 14.000 EUR.

Prvo leto avtu cena pade za cca. 20%., drugo 18% in tako dalje. Po štirih letih pa je avto vreden cca. pol cene novega ali manj.

Bolj realna cena tele Mazde bi bila okoli (malo pod) 10 jurjev, vendar glede na trenutno malo količino prodajanih Mazd3 prodajalec poiskuša maksimirat dobiček. Pač ponudba - povpraševanje.

 

 

 

 

Popravljeno od kseb
Napisano
  dne 3. 10. 2020 ob 6:44 je Brane napisal:

Dam roko v ogenj da je še starejša, ker nima električne ročne zavore

Razširi  

Ni starejša, ker z osnovno opremo g 100 je imela po ceniku ročno zavoro, žal. :(

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Napisano
  dne 28. 11. 2020 ob 10:18 je Medved123 napisal:

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Razširi  

Glede spuščanja cene boš moral kar it pa vprašat:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
  dne 28. 11. 2020 ob 10:18 je Medved123 napisal:

Pozna morda kdo tole Mazdo3? Koliko bi se dalo še spustiti ceno? Zanima me tudi, kakšne imate izkušnje z pregledom vozila na pooblaščenem servisu pred nakupom, jih je smiselno izvesti? Vsi odgovori in komentarji dobrodošli, prvič kupujem rabljen avto.

 

1049259.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Challenge, letnik:2017,12900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Razširi  

Če ti tole kaj pomaga,cena novega je bila cc17000€. Mislim,da ti bojo na servisu pomagali in pogledali če držijo navedbe km.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
  dne 19. 12. 2020 ob 20:05 je Boki-koki napisal:

ali kdo pozna avto?

1060756.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda3 Sport G120 Takumi, letnik:2017,13100 EUR :: www.Avto.net ::

 

Razširi  

Nov je bil nekje okoli 20k z  to barvo ,ki je enaka kot jo imam jaz. Jaz bi jo vzel ker ima skoraj vse razen usnja in strešnega okna. Malo se še zdilaj....Srečno.:prstgor:

Popravljeno od Bini
Napisano
  dne 20. 12. 2020 ob 8:16 je Janez007 napisal:

Za informacijo.

 

Sam sem kupil Mazdo 3 G120 Revolution letnik 2018/5, s 40.000 km pred enim mesecem od prvega lastnika za 12.500€ (oglaševana cena je bila 14.500). Aprila letos je bila prodana ena ravno taka letnik 2018/6 od 1. lastnika s 30.000 km za 13.500€ (enaka oglaševani ceni), ki sem jo zamudil. Kupil jo je preprodajalec in jo dolgo prodajal, na koncu je imel oglaševano ceno 14.900€, prodal pa jo je verjetno nekaj 100 ceneje. Oba omenjena avta sta bila kovinske bele barve, nikoli karambolirana, 5-vratna ter kupljena v Sloveniji in prodajana privat (brez posrednikov).

 

Meni je predzadnji model Mazde 3 super, oprema Revolution ima vse luči LED, opozarjanje na mrtve kote, navigacijo, bere prometne znake, ogrevan volan in prednje sedeže, ... Nima strešnega okna in tudi ne usnjenih sedežev, kar je meni osebno še bolj všeč, saj ti "usnjeni" sedeži niso iz pravega usnja, ampak umetnega, na njih se tudi vse pozna ...

 

Končna cena novega  (Mazde 3 G120 Revolution letnik 2018) z vsem zgoraj naštetim je bila  pri ACosmos 20.600€ (imam račun).

 

Mazdo 3 sem kupil namesto CX-3, ker mi klasičen tip avta (nižji, daljši,..) bolj ustreza.  S CX-3 sem bil sicer zelo zadovoljen, nisem imel nobenih težav, sem bil pa tudi eden redkih voznikov, ki ni bil ženskega spola :) .

 

Me kaj moti? Tako pri CX-3 in predzadnjem modelu Mazde3 me moti, da sredinski števec analogno prikazuje obrate motorja, hitrost pa se izpisuje le digitalno, in to na števcu in dodatno še na plastičnem prikazovalniku na armaturi pred volanom. Želel bi si, da mi glavni števec analogno prikazuje hitrost vozila, tako kot na Mazdi 6.

Razširi  

Konkretno in točno zapisano,tistega prikaza se takoj navadiš saj gledaš displej pod šipo i je ok. Jaz imam enako in sem dal po ceniku isto kot praviš.@Boki- koki, Takumi je neka izredna verzija,ki spada med attraction in revolucion opremo. Sem preveril po takratnem ceniku in je bila 19.590+450€m.barva in priprava vozila 120€. Bil je tudi got.popust 1000€ in to je to. Tisto kar piše za opremo ni vse res,bodi pozoren! Pri Tacumi se tisti lak malo lušči iz feltn,ponavadi pri vseh! :prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.