Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz na svoji machine grey opazim sem pa tja kako pikico. Sem jih ?e popravljal, ni jih pa veliko, kaj pavem tam do 10 nekje.

Napisano

Zdaj smo pa spet tam, kjer stalno poudarjam, da niso vsi avti za vse trge enaki. Za nekatere trge so zahteve ve?je(bolj?a za??ita,bolj?a barva) in tukaj mislim, da je enak problem z barvo.

Se strinjam s tabo. Sodelavec je kupil novo CX5 v Avstriji in je imel ze zasciteno podvozje z voskom in votle dele. 

Napisano

Moja avstrijska 6 pa je bila vsa rjava po podvozju, avto skoraj ni? vo?en (2018 ob nakupu 17.000 km), nem?ka (pri 20k naprej uvo?ena v Avstrijo) pa je bila pri 60k kot nova. V Avstriji je ve? soljenja cest, verjetno je to razlog... poleg tega pa lahko da so prve GJ 2012 oz 2013 premalo za??itili.

Napisano

Tale korektor morm jst ?imprej dobit, spodnji del prednjih blatnikov sem enostavno za??itu z debelim salotejpom takoj, ko sem na obeh straneh pokasiral 4x pikice prakti?no po prvih 500km prevo?enih. Hauba pa jbg, nazadnje k sm pral so ble ene 3-4 tam vrjetno nebo lukne v pleh zarad tega, pragovi pa blatniki so pa? na udaru.

 

Kak?na je barva za kter trg ... to ne vem ka nej si mislim, moja je bla izdelana za prodajo v Nem?iji, zdej pa preberte zgornji odstavek ?e enkrat xD

 

Drga? pa te korektorje se kupi kje? Sem ?e spra?val, ?e mate mazdine, pa ste rekli da ja, zej me pa zanima kje ste to nabavl. Na servisu?

 

Aja pa tisti ki pravjo da machine gray ni ob?utljiva ... se tut ne strinjam, moja prej?nja 2015 je bla totalno popikana :D Js o?itno neznam vozit al pa neki :D

Napisano

Zdaj smo pa spet tam, kjer stalno poudarjam, da niso vsi avti za vse trge enaki. Za nekatere trge so zahteve ve?je(bolj?a za??ita,bolj?a barva) in tukaj mislim, da je enak problem z barvo.

Ehh, to ne dr?i.

Nemci pravtako jamrajo da je lak preob?utljiv in je polno pikic, pa neglede ali je M3, M6, Cx5, Cx3, vse isti ?morn glede barve.

https://www.cx5-forum.de/f11/lack-extrem-anfaellig-7310.html

https://www.mazda-forum.info/threads/bm-empfindlicher-lack.67273/#post-616376

https://www.cx3-forum.de/index.php/Thread/2076-Von-der-Begeisterung-zur-Ern%C3%BCchterung/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Alex resno misli, da so evropske pobarvane za vsako dr?avo posebi. ?e ?e razumem recimo razlike med ameri?kimi in azijskimi ampak, da bi se japon?ek spravil in druga? farbal avto za Slovenijo kot za Nem?ijo pa res ne verjamem.

33112_1.png

Napisano

Sploh pa te, ki pridejo v Slovenijo, so pomoje preko Mazda Austria... torej bi morali tudi Avstrijci imeti enako gnile ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moja avstrijska 6 pa je bila vsa rjava po podvozju, avto skoraj ni? vo?en (2018 ob nakupu 17.000 km), nem?ka (pri 20k naprej uvo?ena v Avstrijo) pa je bila pri 60k kot nova. V Avstriji je ve? soljenja cest, verjetno je to razlog... poleg tega pa lahko da so prve GJ 2012 oz 2013 premalo za??itili.

Nem?ija je prva liga za avte, austrija je tam kot mi, zatorej slab?a kvaliteta. Torej dr?i moja teorija.

 

 

Napisano

Sploh pa te, ki pridejo v Slovenijo, so pomoje preko Mazda Austria... torej bi morali tudi Avstrijci imeti enako gnile ;)

Sej pravim, Nem?ija first, ostalo je bolj tako-tako.

Bomo videli, kako se bodo kaj "na?e" nem?ke odrezale skozi ?as.

Sicer pa, da vas potola?im, danes sem imel vi?ka ?asa, pa lepo sonce je bilo, pa sem malo iz firbca pregledal parkiranje avte na parkiri??u. In kak?en je moj zaklju?ek? Najbolj so popikani volvoti in fordi, takoj za njimi audiji in BMW,tudi ?rni mercedes je bil prere?etan od kamen?kov, ?e najmanj so se mi zdele poikane ta nove kie.Sicer ne vem, koliko je bil kak avto star, a sem gledal samo novej?e modele. Je pa tudi res, da se najmanj vidi na svetlih barvah (bela, srebrna, kaka svetlo siva), najbolj pa na ?rni, rde?i, temno plavi. Vse te nove barve so eko isti ?morn, tudi Porsche uporablja enako. Mogo?e je razlika pri njih edino ta, da polakirajo tri, ?tiri roke prozornega laka na koncu,pri nas pa eno tanko. :)

 

 

Napisano

Kolk freakov pa pride z merilcom laka. Ok ne recem za avto 30-40ke, ampak cez par let k bo avto vreden cca. 20.000e pa dvomim. Bi bil pa to drag sport in vprasanje ce bi bil odtenek popolnoma isti glede na to, da je ta barva kar zajebana za strihat :)

Napisano

Kolk freakov pa pride z merilcom laka. Ok ne recem za avto 30-40ke, ampak cez par let k bo avto vreden cca. 20.000e pa dvomim. Bi bil pa to drag sport in vprasanje ce bi bil odtenek popolnoma isti glede na to, da je ta barva kar zajebana za strihat :)

Res je te?ko zadeti ta odtenek in, da je vse isto pod razli?nimi koti in svetlobo. Sem se pogovarjal z enim res dobrim pitorjem in je rekel, da mora? tukaj delati hitro in natan?no, da ispade dobro. Tudi on se boji teh barv kakor tudi razne perla barve, ki jih mora? nana?ati z pi?tolo vedno v isto smer zaradi odboja svetlobe.

 

 

Napisano

Ti se sam zmeni da ti dajo na Mazdi nek papir kjer pi?e da je bil avto farban zaradi garancije in na original servisu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.