Skoči na vsebino

Mazda 5 2015 Takumi


Priporočeno sporočilo

Jaz sem tudi mnenja, da pa? ima? pri?gane dnevne(spredaj) in ?e se poobla?i ali je nenadoma manj svetlobe, pa? ro?no pri?gem lu?i in svetijo vse. Kot je napisal ?e Boss, kako le smo vsi pre?iveli brez pri?ganih lu?i?

Da so dnevne pri?gane pride prav predvsem takrat, ko vozi? in je sonce za tabo.Druga?e je pa brez veze. V tunelu se itak avtomatsko vse pri?gejo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je podobno kot s telefoni. Kako smo lahko pre?iveli z nokiami, ki niso bile "pametne"?

Danes mora bit zaslon 20 cm.

Verjetno,da se lep?e vidi ?rke in slike. Je bolj varno gledati vanje med vo?njo. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj spedaj? Za koga? Da vidi? vozilo v vzvratnem ogledalu? Da vidi? vozilo, ki se pelje nasproti po svojem pasu? Ta vozla ne rabim videt...ker ne morem na njihovo vo?njo vpivat...vozilo pred menoj, ki ni vidno, me pa ogro?a...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj spedaj? Za koga? Da vidi? vozilo v vzvratnem ogledalu? Da vidi? vozilo, ki se pelje nasproti po svojem pasu? Ta vozla ne rabim videt...ker ne morem na njihovo vo?njo vpivat...vozilo pred menoj, ki ni vidno, me pa ogro?a...

 

 

Ampak sorry... ce sredi belega dne, ne vidis avtomobila brez prizganih zadnjih luci, ki se mu priblizujes, potem nekaj ne stima ...  :ne vem:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi vidite idealne pogoje in vidljivost...

Jaz pravim, da ?e ?e morajo biti lu?i, so logi?ne zadnje...

Zakaj morajo biti sprednje?

 

 

Zato, ker se je nek uradnik tako spomnil... Pac tako je... Saj zakaj pa morajo nova vozila imeti TPMS ventilcke? Ali pa zakaj se ne sme voziti stalno vozit po prehitevalnem pasu na AC? :)

 

Ce se vozis po regionalkah, so prednje luci podnevi ze fajn... ce recimo nekdo prehiteva in ga vidis ze na dalec, ce gre vstric z nekom drugim in se pripravis, ce se ne bo pravocasno vrnil na svoj pas ... 

 

Se pa recimo zavorne luci podnevi bolje vidijo, ko nekdo pred teboj zavira, ce ni prizganih drugih luci zadaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So pa neprizgane zadnje luci problem ob dezju ali slabsi vidljivosti, ko je dovolj svewtlo, da senzorji ne zaznajo pomanjkanje svetlobe ... Pa se nekateri (predvsem Renault) so imeli do nedavnega tako, da pri najbolj prodajanih paketih opreme ni bilo zraven senzorja za svetlobo... in je bilo potrebno posebej doplacati nek minimalni znesek ... ce se prav spomnim okoli 50? ... Vecina itak ni doplacala zato pa je najvec, ki imajo zvecer prizgane samo prednje LED dnevne luci ravno Renaultov :)

 

Ok... tu se pogovarjamo o resnih firmah. Res je, renolti vozijo v tunelih brez lu?i zadaj. Take bi treba kaznovati, ker je res nevarno.Ali pa prepovedati prodajo brez avtomatskih lu?i.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se nasproti pelje in prehiteva v ?karje, ga vidim brez, da ima lu?i, al pa ?e ima reflektorje...in bom ustrezno re?eval problem...samo tem pacientom ne pomagajo led dnevne lu?i spredaj...niso zato...

Ob slabi vidljivosti so zadnje pomembnej?e...vsaj zame...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se nasproti pelje in prehiteva v ?karje, ga vidim brez, da ima lu?i, al pa ?e ima reflektorje...in bom ustrezno re?eval problem...samo tem pacientom ne pomagajo led dnevne lu?i spredaj...niso zato...

Ob slabi vidljivosti so zadnje pomembnej?e...vsaj zame...

Sej to smo tudi povedali, da bi moral vsak ob slab?i vidljivosti(de?, sneg, megla) ro?no pri?gati lu?i.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsak bi vsak trenutek moral vedeti katere lu?i mu gorijo in katere ne. Ampak ne vedo vsi tega vedno.

 

In zato bi moral biti senzor svetlobe obvezen.

 

Ampak ob vsem napredku na podro?ju varnosti , se mi zdi korak nazaj , da lu?i zadaj ne gorijo. Sploh ker je v ve?ini (vsaj evropskih) dr?av obvezna uporaba lu?i (vsaj ve?ji del leta).

 

Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.

 

Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...

 

Edini plus,ki ga vidim v dnevnih luceh, je to, da si vozila s ksenoni na tak nacin tekom dneva pri?parajo ksenone in jim pa? gorijo ledice.

 

Punca ima corollo (2naj oprema) in je brez senzorja svetlobe;vsak jeben tunel(?ek), vsaka podzemna gara?a, vedno je treba prestavljati ro?no na zasenscene.... Zakaj dnevne luci tu? Da se prispara na poceni halogenskih ?arnicah???

 

?e smo ?e Off Topi?; Mislim ,da meganu tudi ob pri?ganih ledicah spredaj (torej dnevnih luceh)zadaj VEDNO gorijo pozicije....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)

Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? ne vidim plusa v tem,da so zadaj ugasnjene... Bolje vidne zavorne lu?i? Kdor ne vidi zavornih lu?i zaradi hkrati pri?ganih zadnjih pozicij.... Naj vrne izpit.

 

Oziroma druga?e re?eno; prej se zgodi,da v dolo?enih okoli??inah, navkljub son?nemu vremenu (npr.voznja proti son?nemu zahodu ali pa vo?nja pod kro?njami dreves ,kjer se delajo sence) spregledas (oziroma prepozno vidi?) vozilo pred seboj,kot pa da bi prepozno (ali pa sploh ne) videl Stop lu?i zaradi pozicij...

Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.

 

Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.

 

Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.

Meni je bilo ?koda ksenonke kurit podnevi, plus tega mi je ?lo na ku.. da so se ksenonke pri?gale ?e ob kontaktu in pol z ?tartanjem motorja si jih spet obremenjeval. Zato sem si naredil led dnevne lu?i ki se vklopijo ko dam kontakt, ksenonke pa mi vklopi senzor za svetlobo ko je temno. Pa ?e ?migavci so zdaj v led :-)

 

Back to topic.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdor ne vidi podnevi ob normalni vidljivosti avta pred seboj z zadnjimi lu?mi ali brez... naj vrne izpit.

 

Ne resno, ?e ne vidi? avta pred sabo, ki ni osvetljen podnevi, kako bo? videl biciklista, pe?ca, al pa karkoli drugega, ki se pojavi kot ovira pa nima lu?i. ?e ima? s tem te?ave, potem vozi? ali prehitro glede na razmere ali pa si se polenil in pri?akuje?, da te bodo neke lu?ka ?e opozorile.

 

Verjetno vemo, da je potrebno vozit s tako hitrostjo, da pred oviro pravo?asno ustavimo, ker recimo skale, ki so padle na cesto pa? nimajo vgrajenih lu?k. Mislim, da je marsikaj bolj pomembnega kot pa pri?gane lu?ke zadaj ob normalni svetlobi je pa dobro, da se pa ?top lampe ?imbolj vidijo, ker tisto te pa zna presenetit, ?e ne svetijo dovolj dobro in se nekdo pred tabo spomni naglo zavreti.

 

 

Back to topic.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

Ok,recimo prakti?en primer ,ki me mnogokrat doleti:

 

Kolesarim po mestu in dohitevam ob cesti ali na parkingu parkiran avto. ?e ima pri?gane lu?i , nekako sklepam, da zna speljati in Me seveda , kot manj vidnega udele?enca, spregleda.

 

?e pa ima to isto vozilo zadaj ugasnjene lu?i , pa ne morem vedeti,a je parkiran (z ugasnjenim motorjem) ali pa je spet tik pred tem,da mi zapre pot...

 

In isto je ko se mu priblizujem z avtom... Pa? bolj si pozoren na vozila,ki nam dajo vedeti,da niso zgolj parkirana,ne?

 

Se strinjam,spregledati spredaj voze?e vozilo zgolj zaradi manjka lu?i.... Mora biti nek te?ek razlog; velika razlika v hitrosti recimo.

 

Ampak verjetno se strinjava,da si bolj viden,ce si osvetljen,kajne? Saj imam tudi sam na kolesu 24/7 pri?gane lu?i....

Back to Topic... Ali pa das pred zagonom lu?i na pozicijo in potem ,ko avto laufa, nazaj na zasenscene.... Tako delam v fotrovi octavii.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp,to si Kul naredil . Je pa bedarija,da se lu?i pri?gejo ob kontaktu in jih potem zagon veselo uni?uje.... Jebemu,moja 10let stara xsara ima narejeno,da se lu?i avtomatsko pri?gejo ,ko motor zalaufa....

 

No ja led ?arnic za 10? mi ni ?koda za razliko od ksenonk. Bi se pa verjetno dalo tudi to re?it prek kakega ?asovnega releja, ampak mi je bilo la?je povezat na varovalko ki da elektriko ob kontaktu.

 

Jaz se s tem nisem ubadal, ker avto je star 11 let preko 270kkm in se lu?i ves ?as takole pri?igajo. Do zdaj sem samo par let nazaj menjal svetilke, pa ne zato, ker bi crknile ampak so ?e rde?kaste postajale. Marsikdo sploh avta nima tolk ?asa, da bi ga moralo to skrbeti.

 

Ja ljudje smo si razli?ni, meni k dost delam z avti, je to u?itek da lahko svoj avto kaj izbolj?am in prilagodim svojim ?eljam.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.