Skoči na vsebino

Mazda 6, 2.5l, avtomatski menjalnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja vsakemu svoje, od avta pri?akujem, da mi brez ve?jih problemov zdr?i do 300k. Nisem glih strokovnjak, samo sem pa videl ?e en kup tem kjer imajo probleme s turbinami. Ne bom pametoval ker ne vam kako je s turbinami pri mazdi ampak imam vseeno zadr?ke.

Marsikdaj je krivda v uporabniku. ?e dela? z avtom, kot svinja z mehom bo? uni?il vse. Ljudje pritiskajo mrzle avte, uga?ajo pregrete in podobno. Pri turbotih je res treba malo bolj pazit in upo?tevat priporo?ila, medtem, ko pri NA je to res bolj trotlziher. Tukaj se strinjam, ampak ?e se dr?i? vsaj tistih bolj osnovnih zadev bi tudi turbo moral zdr?at v ve?ini primerov. Ja seveda, lahko pa se zgodi tudi kaj nepredvidenega in ve? kot ima dolo?ena stvar komponent ve?ja je verjetnost, da bo kaj ?lo narobe.

33112_1.png

Napisano

Saj zato sem rekel polavtomatski. Na dol ?alta, navzgor se mi pa ?e ni zgodilo da bi ?altal sam, ?e sem nastavim manual mode.

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

Napisano

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Jaz govorim iz lastnih izkusenj s prejsnjo sestico (2013) in sedanjo CX-5 (2017)... Kako imajo drugi modeli pa ne vem... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No sj a ni to poanta? A kdaj ho?e?, da ti avto ugasne v peti prestavi oz. bo? kdaj stisnu sklopko v peti zarad prenizkih obratov in potem nadaljeval v isti prestavi? Ne vem ?e :D Downshifting mi je logi?en in nimam ni? proti, zdej pa, da bi zarad tega reku, da to ni manual mode ... ne vem, teoreti?no ni, prakti?no pa neb reku, da ni, kve?jemu ti menjalnik pomaga, da ne dela? bedarij.

 

@Jest: no po pri?evanju enega ?e?kega youtuberja, ki je meu 2018-2019 ?estico na testu, pravi da ne ?alta sam navzgor ... zej se pa zmente :P Js ?e ne morm ni? re?t ...

 

Tudi 2.5T AT bojda ne ?alta navzgor v mazdi 6, ostane ne blokadi. Morda pa v CX-5 to dela, ker ne gre za "?portni model", torej je o?itno CX-5 NSUV: non sports utility vehicle. ;)

Napisano

Celo,v prirocniku pise, da ce dalj casa vozis s previsokimi orbati, da lahko sam salta ...

 

post-10-0-55805800-1573661027_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

turbina ima (bi morala imeti) ?ivljensko dobo motorja, ?e se z njo dela pravilno.. torej se motorja ne tera dokler olje ni ogreto in se ne uga?a mo?no razgretega motorja (da turbina ?e prakti?no ?ari) ?e si ga prej na polno ti??al po avtocesti (primer uga?anje na bencinskih ?rpalkah) in pa seveda redna menjava motornega olja..

sam sem imel ?e nekaj turbo motorjev (tudi preko 200.000km) in na nobenemu se ni sli?alo kak?no ?vi?ganje turbine, kaj ?ele okvara..

Napisano

Sam da vsko?im, pri SkyActiv motorju in pokvarjeni turbini, se predvsem govori o odpovedi turbine zaradi izpadlega zati?a lopute pri modelih izdelanih pred FL 2015. Kasnej?i letniki na sre?o nekih reportov na to temo nimajo.

Napisano

Tko po 2 tednih sem se navadil avtomatike ko dedek copat.

 

Ker pa sem avto amater imam seveda amaterko vpra?anje:

 

Ko sem uporabljal ro?ni menjalnik, sem si pri zaustavljanju vedno pomagal z menjanjem v ni?je predstave. To lahko naredim tudi na avtomatiku z ro?nimi predstavami.

Glede na to, da gre za avtomatski menjalnik me zanima ali to lahko kaj ?koduje menjalniku ali je to ok?

Napisano

Prave potrebe po tem ni, edino zavore bodo malce manj trpele, ?e bo? to prakticiral. Ne ?koduje pa menjalniku, edino vedno bo? moral tipkat z obvolanskimi komandami, kar malce zmanj?a udobje, avtomatski menjalnik ima z razlogom besedo "avtomatski" v imenu. :)

Napisano

Saj ce spustis gas itak sam prestavlja v nizjo prestavo, sploh pa pri voznji navzdol, pa se Iloop se tako napolne hitro.

 

Ce je konkreten klanec, ne salta navzdol... edino ce sklopis "Sport mode", potem motor malo bolj zavira, ker ne salta visje ... se mi pa zdi, da je to samo pri bencinarju ... Ali pa ce vklopis tempomat, da vzdrzuje hitrost ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za klanec navdol zna sam nekako 'zalokat' ?altungo. Zadnji? sem to videl, ko smo ?li tam proti kranjskem raku po makadamu. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.