Skoči na vsebino

Pok v sprednjem delu podvozja Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je ze kdo odkril kaj povzroci neprijeten pok sprednjem delu podvozja pri Mazdah prejsnje generacije (moja je letnik 2008), ko zapeljes naprimer na lezecega policaja, kaksno luknjo, torej ko kolesa malce bolj na trdo udarijo v neko oviro.

 

O zadevi sem spraseval 3 mehanike, ki so pogledali zadevo, vendar neuspesno.

 

Pred casom je bila ta tema ze odprta, pa takrat noben ni vedel vzroka. Zanima me ali je kdo ugotovil kaj je vzrok poka?

Napisano

?al ne, ampak je to serijski pojav. Verjetno je ali stabilizator, kak?ne gumice, ali pa kateri drugi del podvozja.

33112_1.png

Napisano

Ali je ze kdo odkril kaj povzroci neprijeten pok sprednjem delu podvozja pri Mazdah prejsnje generacije (moja je letnik 2008), ko zapeljes naprimer na lezecega policaja, kaksno luknjo, torej ko kolesa malce bolj na trdo udarijo v neko oviro.

 

O zadevi sem spraseval 3 mehanike, ki so pogledali zadevo, vendar neuspesno.

 

Pred casom je bila ta tema ze odprta, pa takrat noben ni vedel vzroka. Zanima me ali je kdo ugotovil kaj je vzrok poka?

A ti takole poci ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=SklGTgqIfMI&app=desktop

Napisano

Sicer je tezko iz posnetka oceniti tocen zvok. Samo bo verjetno nekaj takega. Kratek pok ko vozilo naredi na vecjo oviro oz klecne sprednji del. Ampak pok ni nujen, npr. vsak 3 udarec poci.

Napisano

Po?i tudi meni, sem se ?e navadil, nekje na podvozju pri npr.le?e?em policaju ali ko grem iz gara?ne hi?e (Mercator, ?i?ka). Pa ne vsaki?, ?e grem po?as ne po?i, ?e grem malo bolj hitro pa po?i. Avto gre letos decembra v prodajo pa ne zaradi tega. Napako prijavil na Mazda servisu BTC, napake niso odkrili, prav tako podvozje pregledal moj vulkanizer in mehanik, ni na?el napake. Na tehni?nem pregledu je vse OK. Mazda je letnik 11/2008.

Napisano

Baje je kao vzrok v pusah (silen bloki) na spodnji roki, kljub temu da ni lufta!

Kje si dobil to informacijo, mogo?e na kak?nem uradnem servisu. Ker jaz sem to ?e 2-krat (sicer na rednih servisih) opozoril pa vedno re?ejo da so vse preverili in da ni ni? narobe, meni pa ?e vedno veselo "poka". Imam CX-5 letnik 2018

Napisano

Peljal sem ga ze vse povsod, kjer so vse zivo preverili in niso ugotovili. To informacijo sem dobil od majesa (mazda btc), ko sem ga peljal na vpoklic za neko zadevo pa sem rekel, ce lahko se to preverijo. Je pa moja sestka druga generacija tako, da zna biti, da imas ti drug problem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.