Skoči na vsebino

Mazda MX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Em, ja, vem, sm kmet an s hribu dama, pa se ne zastopm prou preu? u tole tehniko. A sem jaz prav razumel, da bodo za podalj?evalnik dosega uporabili Wanklov motor? Ki ima, ?e se ne motim, precej slab izkoristek goriva, torej je precej neekolo?ki?

 

Wanklov motor (tako kot tudi ostali z notranjim izgorevanjem) v idealnem(!) obmo?ju sploh nima tako slabega izkoristka. Izkoristek trpi, ker mora motor z notranjim izgorevanjem delovati na ?irokem obmo?ju vrtljajev.

Podalj?evalnik dosega dela pri stalni hitrosti - na obmo?ju najvi?jega izkoristka.

Bencin je ?e vedno najbolj prakti?na zadeva, ki v majhni prostornini nosi veliko energije, motorji z notranjim izgorevanjem ga dobro izkoristijo. Ker ima Wanklova izvedba bistveno ni?jo maso, so se odlo?ili za to - izku?nje imajo, delovanje pri stalni hitrosti je manj problemati?no.

Hmmm... kaj pa, ?e vedo kaj delajo?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Podalj?evalnik dosega je v trenutni situaciji edina res pametna re?itev za EV-je, da ne bodo imeli namontirane poltonske baterije, ki bo stala 20kEUR. Ve?ino ?asa ga itak ne potrebuje?, tiste parkrat na leto pa omogo?i popolno uporabnost EV-ja.

33112_1.png

Napisano

Sem tukaj prebral, da je to sele predstavitev in da naj na tej e-SkyActiv platformi ponudili celotno paleto modelov... torej od modela Mazda 2 do BT-50 ... To naj bi se zgodilo do leta 2030 ... 

 

Jaz bi bil zadovoljen, ce bi se to zgodilo za malo vecji avto (v rangu sestice ali CX-5) do naslednje menjave avta cez ene tri leta ... S podaljsevalnikom dosega bi to znala bit dokaj zanimiva opcija ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

33112_1.png

Napisano

"Do leta 2013"... me je kar malo stisnilo, pol pa le preberem, da do 2030.

Ups... popravil ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je pa vedno bolj vsec. Pa tudi dejstvo, da je Mazda edina, ki se upa takole eksperimentirati ;)

A je to koncept ali dejansko avto?Se mi zdi da EU zahteve nikoli ne bi spravile tako rezilo na prednji maski ?ez :D

 

 

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ta avto se v Nem?iji ?e lahko naro?i, tako, da to je serijski proizvod.

 

 

Noja... ravno serijski se ni... Lahko se samo "postavis v vrsto" in si to mesto rezerviras s pologom 1.000? :D ... Dobava naj bi bila v drugi polovici 2020 ... Ocitno hocejo delat tak hype, kot Tesla :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dimenzijsko je identi?na CX-30, le vi?ina je par cm razlike, druga?e pa dol?ina, ?irina, medosje identi?no.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi v Avstriji sprejemajo prednaro?ila, 34.990 EUR + gratis postavitev polnilnice doma. Ker bo cena v SLO verjetno taka kot v Nem?iji oz. morda celo malenkost ni?ja, ugibam da bo vklju?no s subvencijo 26k EUR. Dobra cena za tiste ki res dobro zaslu?ijo, bo lahko drugi avto pri hi?i. Za prvega ima premalo dosega in seveda ostale te?ave, ki pestijo elektro avte: kje ga polnit, kar naredit ?e ne poti polnilnica ne deluje, huda izguba vrednosti po preteku garancije itd. Lepo da se zadeve premikajo v smer elektrifikacije, ampak pot je ?e dolga in zelo te?avna.

Napisano

V Nemciji naj bi bila cena za "Mazdo MX-30 First Edition" 33.990? in kot kaze ni subvencije... V Avstriji pa je cena 34.990? s tem, da dobis se 3.000? povrnjene subvencije ... torej je potem konca cena v Avstriji 31.990? ... Poleg tega je na avstrsijski strani omenjeno se, da dobis gratis domaco polnilnico Webasto Pur, ki tudi stane se okoli 600? ...
 
Pri nas pa zaenkrat nic o tem... samo osnovna predstavitev je na voljo tukaj >> https://www.mazda.si/vozila/nova-mazda-mx-30

 

Je pa pri nas zaenkrat subvencija 7.500? za popolnoma elektricna vozila, ko bo pa dobila podaljsevalnik dosega, pa bo te subvencije samo 2.000? ... 

 

Garancija na baterijo je pri Mazdi menda 8 let oz. do prevozenih 160.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dr?i, subvencija v Avstriji je 3k EUR, prej nisem pisal o tem, ker ni relevantno za SI trg. Polnilnica s postavitvijo vred je verjetno kar okrog tiso?aka, vsaj po avstrijski urni postavki za ?tromarje (beri 150 EUR). V Avstriji je razred manj?i (v notranjosti sicer verjetno MX-30 ni ve?ja) polno opremljen novi ZOE ca. tiso?aka dra?ji, res pa da ima 52 kW baterijo, torej to?no pol ve?jo.

 

In ja, v SLO ni ne duha ne sluha o mo?nosti rezervacije, spet se vidi kako pomemben trg je Slovenija. Ampak kdo jo bo hotel, jo BP naro?i v Avstriji ali Nem?iji, DMV ni, edino vi?ji DDV pri nas malce pokvari ra?unico, je pa zato subvencija pri nas (?e) zelo visoka.

Napisano

Ampera / Volt imata tudi 8 let ... Toyota je menda imela celo 10 let ... Sedaj ima menda "samo" 5 let / 100.000 km ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Toyota ima na hybridih ?e kar 10 let, vsaj prodajajo jo tako ;)

 

5 let je standardno, potem pa lahko podaljsujes do vlkjucno 10 let... predvidevam pa, da ni zastonj :D

 

 

https://www.toyota.si/service-and-accessories/service-and-maintenance/hybrid-service.json

 

 

Podalj?ano varstvo na hibridno baterijo

Nova Toyotina hibridna vozila imajo standardno petletno garancijo, prav tako peletno garancijo imajo hibridne komponente. Ko va?e vozilo prese?e za?etnih pet let, se lahko odlo?ite za Toyotino podalj?ano varstvo na hibridno baterijo. To lahko letno obnovite vse do desetega leta registracije va?ega vozila.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest: mogo?e majo pa to samo v corroli, men prodajalka ni ni? omenjala, da je za dopla?ilo, pa tudi spletna stran govori tako: https://www.toyota.si/current-offers/corolla-ts-promo.json

Je pa omenla, da mora? vsako leto na brezpla?ni pregled baterije, da to velja 10 let.

Na reklami pi?e Jamstvo in ne garancija  .....je razlika med tema dvema pojmoma :zvizga:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.