Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni problem v ceni verige tle, kolk razumem. Ampak v tem, da je motor trenutno uni?en, glede na to, da je ?e potem laufal brez ?rpanja olja, in ja vrjetno je zdej celo sranje v motorju.

 

Drga? pa veriga za oljno pumpo, 14-151 CHAIN,OIL PUMP:
https://www.ilcats.ru/mazda/?function=getParts&market=euro&model=AEGA12&cd=A1&group=K1&subgroup=1200C&language=en

Napisano

Sem pre?ekiral malo forume in ugotovil sem, da je to bil problem ve? ali manj pri prvem etniku 2013.Pozneje nisem ve? zasledil tega problema. To naj bi se zgodilo predvsem zaradi tega, ker so bile prve serije odmi?nih slabe kvalitete(kar vemo ?e od prej),kovinski delci in ostala nesnaga se nalagajo na sito olja,ta se zama?i, pumpa ne ?rpa ve? olja, gre nekaj ?asa na "suho", zariba in posledi?no naj bi se utrgala veriga pumpe. .Kot jaz razumem jecto samo posledica in ne vzrok okvare motorja, ki itak se ve, da ne more delovat na suho.

Podobno se je dogajalo pri 1.generaciji Mazd 6 dizel,ko je zmanjkovalo olja zaradi prekurjenih bakrenih podlo?k in kdor ni kontroliral vsaj enkrat na 14. dni olja in ugotovil, da manjka liter olja na 1000 km, je ?la ma?ina, po doma?e je zaribala. Bilo je ne?tero primerov.

 

 

Napisano

Ma glede na to, da Mazda ve za to napako in bi jo lahko z "vpoklicem re?ila", obstaja kak?na mo?nost, da bi z prito?bo uspel popraviti na stro?ke Mazde (npr. samo z delnim lastnim sofinanciranje razlike)?

Saj za to gre za okvaro, ki uporabnik ne more vplivati.  

Napisano

No upam, da ti tale plan rata ;)

 

O kterem dru?inskem podjetju pa se pogovarjamo?

Bom jutri ali v nedeljo dal linke ko se vrnem iz ogleda... morda kdaj komu drugemu pride prav, ker imajo same Mazde...

Ma glede na to, da Mazda ve za to napako in bi jo lahko z "vpoklicem re?ila", obstaja kak?na mo?nost, da bi z prito?bo uspel popraviti na stro?ke Mazde (npr. samo z delnim lastnim sofinanciranje razlike)?

Saj za to gre za okvaro, ki uporabnik ne more vplivati.

Se strinjam popolnoma, morda bi bilo dobro povpra?ati direkt na Mazdo Slovenija odkoder sem dobil vpoklice in bi lahko resno razmislili tudi o tem vpoklicu... saj ta veriga bi naj bila lifetime ali pac napa?no razumem...

 

Pa sem ?el gledat ?e star manual za Laguno 3:) (pa ta je imela na 30km servise z original oljem) in tudi za glavno verigo je tam predpisana v servisni tabeli po kilometrini vsaj pregled, tukaj pri Mazdi pa ?isto ni? predvidenega, pa sem nekje zasledil, da se lahko raztgne po nekem ?asu?

Napisano

Se strinjam, da pritisne? na mazda slovenoja, da ti vsaj nekaj stro?kov krijejo oni, ker jim je stvar sigurno poznana.

V nekaterih dr?avah je bil mislim da celo vpoklic zaradi teh te?av.

 

 

Napisano

Dr?i. Ne mojem linku iz te teme so nemcu na mazdi povrnili 50 %, a je bilo govora o 1.900 soudele?be, saj tam motor o?itno ni zaribal.

Ne zariba, ?e pogleda? enkrat na vsaka dva tedna ali tri nivo olja. ?e zaradi tega, da ni nivo previsok zaradi pogostih prekinitev regeneracije. ?e pa opazi?, da se nivo olja drasti?no zni?uje je to alarm, da je oz. bo nekaj hudo narobe.Takrat ?e lahko re?i? motor pred po?kodbo.Ko se enkrat pri?ge rde?a lu? stop in znak za olje, je ponavadi ?e prepozno. Zato pravim, raje poglejte nivo olja bolj pogosto, kot pa niti enkrat med intervaloma rednega servisa. Veliko ljudi misli, da je dovolj, da vsako leto enkrat peljejo avto k mehaniku, ko zasveti lu?ka za redni servis in to je to. Da bi vrgli eno oko na posodico z zavorno teko?ino, pa pogledali nivo hladilne teko?ine to je pa ?e preve?. Marsikatero te?avo in stro?ek si prihrani? s tem. Avto je treba tudi poslu?ati in se vsakr?ni spremembi v zvoku ali obna?anju posvetiti. A kaj, ko je ve?ina voznikov taka, da samo pali in vozi. Pa tudi, ?e gre z napol prazno pnevmatiko naprej.

Nekaterim modelom gori samo ena lu? in tega sami ne opazijo lahko tudi mesec dni... dokler jih kdo ne opozori.

In tako naprej...

 

 

Napisano

Ne zariba, ?e pogleda? enkrat na vsaka dva redna nivo olja. ?e zaradi tega, da ni nivo previsok zaradi pogostih prekinitev regeneracije. ?e pa opazi?, da se nivo olja drasti?no zni?uje je to alarm, da je oz. bo nekaj hudo narobe.Takrat ?e lahko re?i? motor pred po?kodbo.Ko se enkrat pri?ge rde?a lu? stop in znak za olje, je ponavadi ?e prepozno. Zato pravim, raje poglejtecnivonolja bj pogosto, kot pa niki med intervaloma rednega servisa. Veliko ljudi misli, da je dovolj, da vsako leto enkrat peljejo avto k mehaniku, ko zasveti lu?ka za redni servis in to je to. Da bi vrgli eno oko na posodico z zavorno teko?ino, pa pogledali nivo hladilne teko?ine to je pa ?e preve?. Marsikatero te?avo in stro?ek si prihrani? s tem. Avto je treba tudi poslu?ati in se vsakr?ni spremembi v zvoku ali obna?anju posvetiti. A kaj, ko je ve?ina voznikov taka, da samo pali in vozi. Pa tudi, ?e gre z napol prazno pnevmatiko naprej.

Nekaterim modelom gori samo ena lu? in tega sami ne opazijo lahko tudi mesec dni... dokler jih kdo ne opozori.

In tako naprej...

...in kopica senzorjev in sistemov za pomo? vozniku, dostikrat ?e potencira ta dar dolo?enih ljudi,ki NIKOLI ne pogledajo pod haubo, se nikoli ne sprehodijo okoli avta....

Napisano

Kaj je to hauba...in kje je???

He, he, to je vpra?anje velike ve?ine voznic in voznikov, ki dosrikrat ne vedo niti tega, kje je motor v njihovem avtu. :)

 

 

Napisano

Ja sej vecina renoldov ima pogon zadaj.

 

Ko jih rines, ker se skoz kvarijo ane

 

?e enkrat spra?ujem. A nek avto vesoljskega dizajna s tehnologijo 22stoletja, z asisten?nimi pripomo?ki 23stoletja in s 26 tiso? senzorji ne premore senzorja tlaka olja, ki bi pravo?asno zaznal da se cedilo ma?i?

 

Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Renoji ti zadnjih 20 let nivo olja grafi?no prika?ejo ob zagonu, tako da razen za dolivanje vitrexa havbe res ni potrebno odpirati dvakrat tedensko. :)

Napisano

Kot sodelavka,ki mi je na sveto zatrjevala,da scenic ima pogon zadaj...

Mogo?e je pa mislila Twingo.

 

Druga? mi pa ?e danes gre nasmeh, ko me kli?e kolegica pred nekaj leti in me vpra?a kako odpre havbo od motorja Twingota.

 

Jaz: odpre? pokrov, dvigne? oblogo in spodaj je ?e en pokrov, ki ga mora? od?raufat.

Ona: serje?, kak?no oblogo, saj ?e havbe ne morem odpreti.

Pol se mi posveti, da ne ve kje je motor.

Jaz: Zadaj ima? motor, odpri prtlja?nik in dvigni poden. Spodaj je ?e en pokrov.

Pol pa po?as tud men kliker potegne:

Jaz: Zakaj pa rabi? motor odpirat? Saj tam ni ni? takega kar lahko sama zrihta??

Ona: Prijateljici je crknil avto pa bi ga radi na kleme v?gali.

Jaz: Aja, aku je pa spredaj.

Ona: Ma ti se norca dela?.

Jaz: Ne, ne resno, samo baje je cel postopek, kako to odpre?. Sem sli?al, da so neki zati?i, pa klju? mora? uporabit.

Ona: Ma dej se zajebavat, bom raj? enga druzga poklicala.

Klik...

Jaz:?????

33112_1.png

Napisano

Mogo?e je pa mislila Twingo.

 

Druga? mi pa ?e danes gre nasmeh, ko me kli?e kolegica pred nekaj leti in me vpra?a kako odpre havbo od motorja Twingota.

 

Jaz: odpre? pokrov, dvigne? oblogo in spodaj je ?e en pokrov, ki ga mora? od?raufat.

Ona: serje?, kak?no oblogo, saj ?e havbe ne morem odpreti.

Pol se mi posveti, da ne ve kje je motor.

Jaz: Zadaj ima? motor, odpri prtlja?nik in dvigni poden. Spodaj je ?e en pokrov.

Pol pa po?as tud men kliker potegne:

Jaz: Zakaj pa rabi? motor odpirat? Saj tam ni ni? takega kar lahko sama zrihta??

Ona: Prijateljici je crknil avto pa bi ga radi na kleme v?gali.

Jaz: Aja, aku je pa spredaj.

Ona: Ma ti se norca dela?.

Jaz: Ne, ne resno, samo baje je cel postopek, kako to odpre?. Sem sli?al, da so neki zati?i, pa klju? mora? uporabit.

Ona: Ma dej se zajebavat, bom raj? enga druzga poklicala.

Klik...

Jaz:?????

Ne,ne , je kar prvo generacijo scenica mislila, ki ga imajo doma.

 

Nov Twingo; a nima spredaj odprtine za nalivanje vitrexa in olja? Vem da je nek glup/cenen na?in odpiranja nekega miniaturnega pokrova.

 

Motor in pogon sta zadaj, nimam pa pojma kje je AKU,oziroma plac za kleme....

Napisano

Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden.

Itak da ne, renold se ni vidu rednega servisa, to je 15.000km kar noben renild ne premore.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni danes sem bil na ogledu motorja... izgleda ok, na njem je zamenjana ?e novej?i model te ?rpalke in verige, tako, da naj nebi pri?lo ve? do trga te verige... ko dobim serijske teh delov napi?em... da si lahko ?e kdo drug preventivno zamenja... 2 dni potrebujejo za zamenjavo motorja in 2 dni za test avta po vgradnji, da vse ?pila ok... so mi pa rekli, da so ?e re?evali nekih 50 primerov trga te verige in ravno vmes stopi gospod z istim problemom, in mi pove, da je totalno razo?aran in da po popravilu gre avto takoj v prodajo...

Napisano

Pozdravljeni danes sem bil na ogledu motorja... izgleda ok, na njem je zamenjana ?e novej?i model te ?rpalke in verige, tako, da naj nebi pri?lo ve? do trga te verige... ko dobim serijske teh delov napi?em... da si lahko ?e kdo drug preventivno zamenja... 2 dni potrebujejo za zamenjavo in 2 dni za test avta po vgradnji, da vse ?pila ok... so mi pa rekli, da so ?e re?evali nekih 50 primerov trga te verige in ravno vmes stopi gospod s istim problemom, in mi pove, da je totalno razo?aran in da po popravilu gre avto takoj v prodajo...

Torej ne bo nekega hudega stro?ka?

Napisano

Torej ne bo nekega hudega stro?ka?

3000EUR se mi zdi kar precej zverinska cifra (je zgoraj navajal da naj bi motor dobil za 2000 in 1000 potem ?e vgradnja). Sicer ne vem zakaj bi vgradnja stala 1000 pri identi?nem motorju, ampak ok :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.