Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, moja uvo?ena Mazda ima slede? problem (to se mi je v 14 dneh zgodilo drugi?...)

Namre?, iz lepega miru se pri?ge lu?ka za ESP in SCBS malfunction...avto ostane brez mo?i. Se ustavim, ugasnem in se normalno peljem naprej, vendar pa z majhno mero negotovosti...

Preguglal sem kar nekaj tujih forumov, ampak tak?ne napake nisem ma?el...je imel mogo?e kdo podobno izku?njo? Vem, da bi bil tester dobrodo?el, vendar ga (?e) nimam, tako, da kak?nih kod napak ?al ne morem posredovati...

 

Hvala za odgovor in lp

 

Napisano

Zakaj pa ne na Mazda servis??

A nimajo novej?e Mazde 5let garancije?

 

Tko na pamet brez testerja je te?ko ugibat.

S kje pa si? ?e si blizu MS ali pa MB ti ga lahko jst dam na tester.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zakaj pa ne na Mazda servis??

A nimajo novej?e Mazde 5let garancije?

 

Tko na pamet brez testerja je te?ko ugibat.

S kje pa si? ?e si blizu MS ali pa MB ti ga lahko jst dam na tester.

Hja, avto je uvo?en iz DE...ne vem kako je z garancijo (se moram pozanimat)...druga?e pa sem iz Dolenjske ;)

Vseeno hvala za ponudbo ;)

Napisano

Hja, avto je uvo?en iz DE...ne vem kako je z garancijo (se moram pozanimat)...druga?e pa sem iz Dolenjske ;)

Vseeno hvala za ponudbo ;)

Nem?ka ima najverjetneje 3 letno garancijo. Druga?e bi ti povedali, ker pri njih je dodatna dvoletna dopa?ljiva.

 

 

Napisano

Ja sam jamstvo se ne pokorava pravilom garancije, tako da znajo bit tud te?ave. Garancija ima to?na pravila in je zakonsko urejena, jamstvo je pa bolj tako tako in je precej odvisno koliko da, tisti ki ga ponuja, na svoj renome.

33112_1.png

Napisano

A smem vpra?at kaj je narobe, saj ?e bo? prebral celo temo bo? vedel zakaj je pri?lo do to?ke jamstvo. Odgovor na originalno vpra?anje je pa bil podan takoj v drugem postu in kaj dosti ni za dodat.

33112_1.png

Napisano

 Garancija ima to?na pravila in je zakonsko urejena, jamstvo je pa bolj tako tako in je precej odvisno koliko da, tisti ki ga ponuja, na svoj renome.

 

Zato sem pa napisal. Vsi ze vemo kako je z garancijo kaj sele z jamstvom

Napisano

Ko sem podalj?al za prej?njo je bilo re?eno da je isto. No, jaz potem nisem imel nobenih te?av z reklamacijami. Itak pa ni ?isto enako. Tudi s tovarni?ko ima? lahko jajca, ko neki ne gre skozi..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Za garancijo javim ?e se da podalj?ati. Sem ravno sam na tem

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

No, ne da se

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

No, ne da se

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bi lahko podalj?al edino v Nem?iji, ko si jo kupil.

Meni so to opcijo mislim da ponujali za 700?.In ?e to ni krilo 3/4 stvari, tako, da se mi je zdelo brezveze.

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

evo, dobil OBD interface in takoj priklopil avto ;)

Error code je P2118 (00)

(ECU: 7E8)

Status: Test failed since last DTC clear

OBDII: Throttle actuator control (TAC), throttle motor current - range/performance problem

 

Je mo?no, da je to povezano na kak?en na?in z ESPjem in SCBS?

 

hvala in lp Luka

Napisano

Servis, o?itno je nekaj na tem delu. Lahko da kak senzor, motor?ek,.. Ali pa kak?na banalna re?.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Mislim, Al pa vpra?aj za za?etek na servis. Sam mislim, da bo? mogu prpeljat pokazat..

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Servis, pri njemu izpi?e to napako:

Error code je P2118 (00)

(ECU: 7E8)

Status: Test failed since last DTC clear

OBDII: Throttle actuator control (TAC), throttle motor current - range/performance problem

 

Koliko pa imata kilometrov za seboj?

Napisano

Moja 205k. Zacela je srat v avstriji - takrat sem obrisal sipo, kjer je kamera za SCBS, in je blo ok, celo pot v slo po avtobahnu in se 14dni v slo bp. Dons na avtocesti pa spet, pol pa se enkrat v mestu. Izklopu sem SCBS (obenem tud zbrisal steklo), ce bi slucajno se vedno bila samo kamera...

Napisano

To se tudi meni ob?asno pri?ge, ?e je kaj na steklu, ki bi prepre?evalo 'pogled'. Pa enkrat ko je bilo sonce nizko, al kaj vem, takrat se je tudi pri?galo neki opozorilo, ki je ?ez ?as samo po sebi izginilo.

 

A tebi skoz sveti al ne? ?e ne, je lahko kaj na tem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.