Skoči na vsebino

Regeneracija energije mazda 3 in CX 30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri bencinskem motorju z mehkim hibridom se zaslonu Fuel Efficency vidi, koliko energije je bilo regenerirano. 

post-10926-0-41413700-1579634079_thumb.jpg

 

Da pride? do tega zaslona gre? v menuju na 

Information, potem izbere? opcijo Fuel Efficency Monitor

 

Ko si na tem zaslonu lahko s pritiskom na okrogli gumb dobi? mo?nost izbire treh opcij

Fuel Efficency

Energy Flow Monitor 

Fuel Efficency History

?e izbere? Fuel Efficency vidi? ta zaslon.

 

Pri meni je vrednost M Hybrid vedno 0.0 kWh, tudi pri dalj?ih vo?njah (preko 100 km), zato sumim, da je nekaj s to regeneracijo pri meni narobe.

 

Zanima me, kak?ne ?tevilke vam poka?e ta zaslon.

 

Imam mazdo 3 letnik 2019, kupljeno v decembru lanskega leta, mislim pa, da tudi CX-30 prikazuje enak zaslon.

Hvala za odgovore 

Napisano

Pozdravljeni.

 

Zanima me tudi nekaj v zvezi z I- Eloop.

Opazil sem, da se mi zadnje ?ase ne aktivira ve? start - stop sistem, ko stojim na semaforju.  V meniju kjer pi?e da je sistem ready za start stop, vedno pi?e not ready. In tudi ko spustim plin, se pravokotniki, ki so se prej obarvali modro ne obarvajo ve?. Obarva se samo prvi.

Zanima me ali ima kdo podobne izku?nje oz. ?e kdo ve kaj je narobe. Avto je pa M6 G192 AT letnik 2017.

 

Hvala in lep pozdrav.

Napisano

@Lennzi: Ja, meni se to dogaja, kadar avto stoji ve? kot en dan. Potem je potrebnih nekje 20 km, da se spet zbudi sistem in akumulator obarva modro. ?ist desna, je pa klimatizacija ipd., ki ti tut nebo obarvana modro, dokler v avtu ne bo? meu ?eljene temperature.

Napisano

Hvala za odgovor. Pri meni avto dosti stoji, oziroma naredim povpre?no 5 km na dan. Sem imel pa v soboto dalj?o vo?njo, ki je vklju?evala dosti klancev in sem ga namerno pu??al brez plina po klancu navzdol, pa se ni ni? spremenilo. ?e vedno samo prvi pravokotnik moder. Se mi pa celo vo?njo akumulator ni obarval modro, tako da menim, da je ?voh (izpraznjen). Je mo?no, da ?e bi naredil par dalj?ih vo?enj zaporedoma, da bi sistem spet deloval, ali je ?as za menjavo akumulatorja?

Napisano

A ona za klimo/ogrevanje, se ti je pr?gala modro pri dolgi vo?nji? ?e ja, potem bi js ?e nardil par dal?ih vo?enj zaporedoma. Zdej ko vidim kak deluje, se ne obremenjujem, ko je bla moja ?e nova je trajalo do 2k km, da se je spravlo vse na ready. Drga? pa i-Eloop se ti pa fila normalno ne?

Napisano

Klima in ogrevanje sta bili obarvani modro pri dolgi vo?nji, akumulator ne. I-Eloop se, ko spustim plin aktivira (kolesa, pu??ice in motor?ek se obarva), ampak  pravokotniki se pa ne obarvajo modro. Sedaj se samo prvi obarva modro, medtem ko do nedavnega so se tudi ostali obarvali in po nekaj ?asa se je tudi start - stop aktiviral (je pisalo ready).

Napisano

Lahko da ima akumulator premalo moci... SOC mora biti nekje okoli 70% ali vec, da iStop deluje... Lahko probas cez noc priklopit akumulator na polnilec (mora biti dovolj mocan, se najbolje da ima tudi funkcijo regeneracije ... recimo C-Tec MXS25 za start&Stop akumulatorje)... Ali pa je treba samo resetirat delovanje i-Stop ... tukaj nekje sem enkrat navodila >> http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372380

 

Ce imas OBD, lahko tudi sam preveris SOC... >> http://www.mazda-si.net/topic/12295-mazda-3-2014/?p=420659

 

post-10-0-84954900-1572287988.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Jest" hvala za informacije in nasvet.

Mogo?e je problem sedaj ko je mrzlo,meni na citron?ku ne dela i.stop,?e je zunaj pod-2. Na M3 pa mi vse dela kot je treba. Lepo po vrsti se mi obarva vse po vrsti,najprej aku.petem motor in na koncu gumbi za reg.temperature v kabini.
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri bencinskem motorju z mehkim hibridom se zaslonu Fuel Efficency vidi, koliko energije je bilo regenerirano. 

attachicon.gifIMG_20200101_201411.jpg

 

Da pride? do tega zaslona gre? v menuju na 

Information, potem izbere? opcijo Fuel Efficency Monitor

 

Ko si na tem zaslonu lahko s pritiskom na okrogli gumb dobi? mo?nost izbire treh opcij

Fuel Efficency

Energy Flow Monitor 

Fuel Efficency History

?e izbere? Fuel Efficency vidi? ta zaslon.

 

Pri meni je vrednost M Hybrid vedno 0.0 kWh, tudi pri dalj?ih vo?njah (preko 100 km), zato sumim, da je nekaj s to regeneracijo pri meni narobe.

 

Zanima me, kak?ne ?tevilke vam poka?e ta zaslon.

 

Imam mazdo 3 letnik 2019, kupljeno v decembru lanskega leta, mislim pa, da tudi CX-30 prikazuje enak zaslon.

Hvala za odgovore 

 

Meni tudi skoz kaze 0 kWh... nvm, treba malo povprasat na servisu, sem ze iskal na drugih forumih pa nisem glih nekaj nasel

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.